02 February 2017

Noviteti u decembru i januaru


Prođe i januar, što za mene znači da je proleće maltene tu iza ćoška i da se valja trgnuti iz zimske letargije. Hajde da počnem pregledom noktonoviteta u našoj ponudi, a i u mojoj kolekciji.

We're through January, which in my book means that Spring is just around the corner and that it is high time to snap out of Winter lethargy. I'll start by going over nail-related news in Serbia and my personal new-ins.


Suzi je glavni, mada ne i jedini, krivac za nove lakove u mojoj kolekciji. Za praznike je uspela da mi skine sa liste želja nekoliko lakova (Color Club Oh Deer, China Glaze Girls Just Wanna Have i Dance Legend Roz), ali mi je poslala i nekoliko skoro crnih lakova, znajući da sa njima nema greške, kao i jedan Masura magnetni lak. Sezonska turpija i grebači su šlag na tortu. Moji decembarski noviteti su samo Zoya Marney i veliki Zoya razređivač - onakvo sniženje se ipak ne propušta. U januaru mi je pošta/carina oslobodila nekolicinu paketića - svi su mi stigli istog dana, a poslati su sa raznih strana u različito vreme. Tu je narudžbina sa BPS-a koju sam čekala (i od nje odustala) još od oktobra (zapravo od avgusta, ali o tome radije ne bih sada pisala) sa četiri pločice. Zatim još malo pločica i nov BPS holo lak za recenziju. Onda još pločica, zupčanici i podloga za pečatiranje sa Nurbesten. Na kraju, za promenu, pločica, podloga za pečatiranje i vinili za nokte sa za mene novog sajta - EnjoyOurs. U DMu sam uzela nekoliko She lakova jer su bili na sniženju, a zanima me da li su popravili kvalitet ili su samo promenili pakovanje. I pošto mi sve to nije bilo dovoljno, uzela sam i OPI Lincoln Park After Dark Suede kada ga je drugarica ponudila za prodaju.

Suzi wasthe main, albeit not the only, reason I have gotten some new polishes this season. She managed to get me several polishes from my wish list (Color Club Oh Deer, China Glaze Girls Just Wanna Have and Dance Legend Roz), but she also sent me several nearly black polishes, knowing that she can't go wrong with those, as well as a Masura magnetic polish. Seasonal nail file and scrapers are just cherry on top. In December I have only gotten Zoya Marney and large Zoya Renew, because they were at such a great discount. In January Post finally decided to release some of my awaited packages - they have all arrived the same day even though they were sent from different parts of the world at different times. There's a BPS order I've been waiting (and given up on) since October (actually since August, but I'd rather not write about it now). It contains four image plates. Then there's a package with more BPS image plates and a new BPS holo polish, all for review. Then several more stamping plates, gears and stamping mat from Nurbesten. And last, but not least, an image plate, stamping mat and nail vinyls from a new website for me - EnjoyOurs. I bought severla She polishes because they were discounted and I wanted to check if they have improved formula or they have just changed the packaging. And finally, I took a chance to get a second-hand OPI Lincoln Park After Dark Suede.


Što se noviteta u ponudi tiče (od poslednjeg mesečnog pregleda), tu su već spomenuti She lakovi. Novo pakovanje, nova četkica, nove boje. Na prvo mazanje mi se sviđaju, videćemo kako će se pokazati vremenom. Ima ih samo u DMu, a cena na sniženju im je bila oko 250 dinara. Na sniženju u DMu su opet i Essie lakovi - trenutna cea im je 699 dinara. Ja sam bacila oko na Playing Koi iz jesenje kolekcije. Unitech svakog meseca daje posebnu ponudu za određeni proizvod. U februaru je to Shellac Xpress 5 nadlak, koji do kraja meseca možete kupiti upola cene, tj. za 1397 din. U Prima apoteke je stigla OPI Breakfast at Tiffany's kolekcija (klasični lakovi, Infinte Shine i Gel Color), novi Avojuice losioni (Holly Red i Sparkling Mimosa), kao i neki poklon setovi i Gel Break proizvodi za negu. UltraSun je najavio da uskoro možemo da očekujemo da nam stignu nove Zoje, ali ne znam još uvek kada će tačno stići. Cena će im biti oko 1000 dinara. Sniženje postojećih boja u ponudi traje do Dana zaljubljenih. I za kraj vest da se Orly vratio na srpsko tržište, ali na mala vrata. Trenutno lakovi mogu da se vide samo u određenim salonima (partnerima AYA beauty room). Cena im je 1100 dinara za 18 ml proizvoda.


10 comments:

  1. Lijepi noviteti :)
    Jedva čekam vidjeti ih u akciji ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neki su odavno u akciji i spremni za prikazivanje. :D

      Delete
  2. Divni noviteti, bice tu mnogo lepih novih manikira! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se, čim budem našla malo vremena da ih pravim. :D

      Delete
  3. Bogme fina gomil(ic)a lakova i pločica. Probala sam jedan ovaj She lak i onako, nije najbolji na svetu, ali je zato lep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deluju mi slabo pigmentovano, ali preko crnog će biti odlični. ;)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...