06 January 2017

Matching Manicures - New Year, Old Me, New Manicure


Oh hai! Dobro došle na moj stari blog i u novoj godini. Kako ste mi? Još u prazničnom raspoloženju? Mene još uvek drži sezonska bezvoljnost, koja je uzrokovala i ovu poslednju pauzu u blogovanju, ali vreme je da se vratim na tematske zadatke.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/079/025/hai.jpg

Oh hai! Welcome to my old blog in new year. How have you been? I'm still going through my seasonal listlessness, which had caused this last break from blogging, but it is time to come back, with another theme mani.



Tema nam je, kao što možete videti, Nova godina, stara ja, nov manikir. Data nam je velika sloboda u tumačenju teme pa sam ja iskoristila lak koji sam imala za doček i na njemu uradila nov manikir koji je sasvim u mom fazonu. Taj bazni lak je Literary Lacquers Camazotz, veoma lep ljubičasto-sivi linearni holo, čiji se efekat ne vidi jer ni sunce nismo videli već danima. No to za ovaj manikir i nije važno. Kada sam lak sam po sebi izgustirala, prenela sam čipkasti motiv sa Born Pretty pločice BP-L027. Za pečatiranje sam koristila crni BPS pečatni lak. Manikire koje je radio ostatak ekipe možete naći na linkovima ispod.


The theme is, as you can see, New Year, old me, new manicure. We were given breadth to interpret the theme so I used the polish that I have worn for NYE an upgraded it to a mani that is so me. This base polish is Literary Lacquers Camazotz, a gorgeous violet-grey linear holo, whose effect can't be seen in photos because we haven't seen sunshine for days now. However, that is not important for this mani. When I was done with this polish on its own, I transferred a lacy pattern from Born Pretty BP-L027 image plate. I used Born Pretty Black stamping polish. You can find other gals' manis at links below.







6 comments:

  1. Damn, i moja manikura je na sličnu foru :D U svakom slučaju, sviđa mi se ova kombinacija boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Videla sam tvoj manikir i mislim da je tvoj baš pravi zimski, dok je moj ipak mračniji, tako da nema brige oko sličnosti.

      Delete
  2. Sviđa mi se ovaj Literary Lacquers Camazotz, a manikura je skroz u tvom "mračnom" stilu <3

    ReplyDelete
  3. Jako lepa kominacija boja i motiva. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...