18 December 2016

Matching Manicures - Winter Wonderland


Današnja tema za nedeljni manikir je prava sezonska i predstavlja zimsku čaroliju. Prva pomisao mi je bila miran planinski krajolik, pokriven snegom, ali pošto je to van mojih sposobnosti ipak sam završila sa daleko jednostavnijim i diskretnijim manikirom. Nadam se da će vam se svideti.

This weeks matching manicures theme is a true seasonal theme. My first thoughts when I saw that we're doing winter wonderland were of a peaceful snowed in mountain scenery, but since that is beyond my abilities, I ended up with far more simple and delicate mani. I hope you'll like it.


Ova zimska čarolija je ispala daleko suptilnija nego što sam nameravala, posebno na slikama. Nanela sam dva sloja Morgan Taylor All White Now, zatim po jedan sloj Essence Mystic Mermaid i Essence I Love Magic i na kraju sam na vrhove stavila malo Essence Hello Holo. Na taj način sam dobila blag gradijent holo šljokica, koji divno svetluca i za koji mislim da bi bio dostojan ledene kraljice, ali napolju vreme nije bilo pogodno za slikanje te se svetlucavost i odsjaji ne vide dobro. I pored toga što na slikama izgleda manje impresivno nego uživo, veoma sam zadovoljna manikirom. Posebno pošto je boja daleko izvan moje zone prijatnosti. Šta su druge devojke spremile možete videti na linkovima ispod.

This winter wonderland turned out far more subtle than I intended, especially in photos. I applied two coats of Morgan Taylor All White Now and a layer of Essence Mystic Mermaid and Essence I Love Magic each. I added a bit of Essence Hello Holo to the tips. That way a got a gentle holo glitter gradient that sparkles marvelously and that could be worthy of an ice queen, however, the lighting conditions were not good enough to make photos that could show off the sparkle and holo effect. Despite looking less impressive in photos than in person, I am very pleased with this mani. Especially since this colour is not in my comfort zone. You can see other gals manis at the links below.







2 comments:

  1. Otmeno izgleda, mogu da zamislim kakav je tek uživo. Kombinacija šljokica je odlična, šteta što ti sunce nije bilo naklonjeno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je ovo bila prava zimska eksplozija šljokica i sa uživanjem sam je nosila. :)
      Hvala ti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...