03 November 2016

I Heart Makeup Nail Geek Vintage


Mala Palčica je moj izvor lakova koji nisu dostupni u Srbiji, ali ih ima u Hrvatskoj. Tako mi je proletos spakovala par I Heart Makeup Nail Geek lakova. Ovaj brend mi nije preterano poznat, ali izgleda da su sestrinska firma Makeup Revolution. Očigledno ih ima u Hrvatskoj, a možda i u Sloveniji i Crnoj Gori.


Mala Palčica is my main source that are not available in Serbia, but can be found in Croatia. So this spring she packed a couple of I Heart Makeup Nail Geek nail polishes for me to try. I was not overly familiar with this brand, but it seems that they are a sister brand to Makeup Revolution. They are available in Croatia, and possibly in Slovenia and Montenegro.


I Heart Makeup Nail Geek Vintage je prilično dobro imenovan lak. Nisam sigurna da bih umela da opišem ovu boju sem upravo kao starinsku. Ne znam da li je nude, bež, roze, samo znam da mi ne stoji. Na meni nažalost ne deluje starinski već više starački. Ima sitan zlatasti šimer, koji se jedva vidi, ali doprinosi toplini tona boje. Pigmentacija mu je začuđujuće dobra. Puna boja i pokrivanje se dobijaju iz dva sloja, a i konzistencija je fina, tako da u laku ne ostaju brazde. Suši se prosečnom brzinom. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I Heart Makeup Nail Geek Vintage is rather well named nail polish. I am not sure that I could describe this colour in any other way, but as vintage. I am not sure if it is nude, beige, rose, I only know that it doesn't suit me. It has fine, barely visible, gold shimmer, which adds to the warm tone of this colour. It is surprisingly well pigmented. It gives full coverage in two coats, and it has quite a good formula, so there is no patchiness or streaking. It has average drying time. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

2 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...