01 August 2016

Julski noviteti


Verovali ili ne, ovog meseca sam bila zaista dobra i nisam kupila nijedan novi lak ili drugi manikir proizvod. No, to ne znači da noviteta nema. U dva dana na samom kraju meseca su mi stigla dva paketića sa proizvodima za recenziju - jedan sa bornprettystore.com, drugi sa nurbesten.de. Zato i ne čudi što su svi ovomesečni noviteti ili BPS proizvodnje ili iz njihove ponude i skoro svi su za pečatiranje.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on



Believe it or not, I have been a real good girl this month and I haven't purchased a single polish or other manicure product. however, that doesn't mean that there are no new items in my stash. At the end of the month, in just two days, two packages with products for review have reached me. One is from bornprettystore.com, the other from nurbesten.de, which is why all of my new arrivals are either made by BPS or part of the range on their website and why nearly all of them are for stamping.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on



Jedini novitet u ponudi koji sam videla za sada je Bourjois La Laque Gel sistem. Čini se da je ovo još jedan od sistema hibridnih lakova, ali nisam uspela da nađem sastav te ne mogu sa sigurnošću tvrditi da je ovo zaista hibridni sistem. Sastoji se od lakova u 12 boja i nadlaka. Lakovi su 854 dinara, a nadlak 1.006 dinara. Videla sam ih samo u Lilly online prodavnici. Inače su obični Bourjois La Laque lakovi na sniženju u Jasminu i koštaju 629 umesto 899 din, a nadlak je 741 umesto 1059. I drugde gde nema novina, ima sniženja. Zoya lakovi su na sjajnom sniženju koje će trajati celog avgusta i septembra. Klasični lakovi sada koštaju 495 dinara umesto 853, a Pixie dust i Matte kolekcije su 551 din umesto 950. Sniženje važi i u prodavnicama Ultra Sun i na sajtu. Essie je do kraja meseca na sniženju od 30% u DMu. Od danas bi trebalo da se na sniženju nađu i Essence proizvodi koji se povlače iz ponude. Očekujem da u Liliju cena svih proizvoda na rasprodaji bude 129 dinara, a u DM-u više jer tako je bilo do sada. Nadamo se da će krajem avgusta, početkom septembra početi da pristižu i novi Essence proizvodi.



6 comments:

  1. Wohoo, you really have been a good girl, I'm envious :D
    Nice products!

    ReplyDelete
  2. Nema veze što nisi ništa kupila, ipak si se lepo ponovila. :D

    ReplyDelete
  3. I ja sam bila dobra u julu, mada verujem da ću nadoknaditi to u avgustu.
    BPS žućko deluje baš primamljivo.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...