01 June 2016

Majski noviteti


Verujte mi, bila sam veoma dobra i ovog meseca sam kupila samo jedan lak. Ova gomila? To sam sve dobila, što za prikaz, što na poklon.

Believe me, I was very good this months and I bought only one polish. This pile? Well, those I have been given, some for review, some as gift.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


Šta se ovde sve lepo nakupilo? Prvo je zahvaljujući nedovoljno istraženoj pojavi zvanoj "kruženje lakova u prirodi" do mene stigao par lakova od Jelene. I Suzana je donekle na sličan način obogatila moju kolekciju, a ja sam joj uzvratila istom merom, ali mi je još skinula i nekoliko lakića sa liste želja. Poslednji poklon je ova slatka staklena turpija sa motivom babuške, koju mi je kao suvenir donela MistiqArts. Ženske, hvala vam. :* Iz Mauricijusa su stigli Rimmel hibridni lakovi, koje već testiram i jedva čekam da vam ih predstavim. I za kraj, jedan jedini lak koji sam sebi uzela je Essie Frock n Roll.

What do we have here? Firstly, thanks to the not well researched phenomenon called "nail polish circulation in nature", I got a couple of polishes from Jelena. Suzana has also enriched my collection in somewhat similar way, and I reciprocated, but she had also taken several polishes off my wish list. The last gift was this cute babushka glass nail file, a souvenir I got from my MistiqArts. Gals, thank you so much. :* Rimmel hybrid polishes came from Mauricius company. I am already testing them and I can't wait to share my thoughts about them with you. And finally, the sole polish I got myself is Essie Frock n Roll.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


I u prodaji ima dosta noviteta. Salonskih nešto manje nego drogerijskih pa ću prvo njih spomenuti. Alexandar Cosmetic je otvorio nov distributivni centar u Beogradu, u Žarkovu. I Unitech otvara novu radnju u Beogradu, ovog puta u centru, u Svetogorskoj ulici. U Unitech je inače stigla CND Flirtation kolekcija. Čini je osam Vinylux i šest Shellac boja. Što se drogerijske ponude tiče, glavna vest je verovatno to što je Catrice stigao u Srbiju. Za sada se može naći samo u dva novootvorena DMa u Beogradu, ali od 6. juna bi trebalo da se nađe i u njihovim poslovnicama u drugim gradovima. Drugi veliki novitet su Rimmel Super Gel lakovi. Dostupni su u Lilly i DM drogerijama, u uvoznikovim M drogerijama (nekadašnji Mauricius), kao i po određenim privatnim parfimerijama. Kod nas je u ponudi šesnaest boja i nadlak, svaki po ceni od 479 dinara (u DMu će biti dostupno samo četrnaest boja), a u Liliju i M drogerijama će moći da se kupe i promotivni setovi koji sadrže lak u boji i nadlak i ovi setovi koštaju 679 dinara. U M drogerijama će setovi biti dostupni u jedanaest boja, a u Liliju u svega četiri boje i kada se uvezene količine rasprodaju, neće biti novog uvoza ovih setova. Poslednji "novitet" je Aurina kolekcija So Dolly, So Sweet u kojoj se između ostalog nalaze preimenovana i prepakovana dva laka iz Amazingly Resistant linije - 438 Miss Patisserie (moguće 415 Pool Party ili 429 Sticky & Sweet ponovljeni 415 Pool Party) i 439 Sugarbabe (verovatno djup za 414 Cotton Candy). Cena im je 309 dinara.



16 comments:

  1. Very nice polishes. I am super curious about the new Rimmel nail polishes. I hope I am going to have the opportunity to try them too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They should be already available in Romania so there's no reason for you not to try them.

      Delete
  2. Radujem se sto cemo citati utiske o novim hibridnim lakovima. Turpija je preslatka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turpiju ću da čuvam, toliko mi je cakana ideja, a i šteta bi bilo da je potrošim.

      Delete
  3. "kruženje lakova u prirodi" - Otplakah od smeha :D Hvala ti :D Lepa gomila, mora se priznati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da. Česta pojava, nedovoljno dokumentovana. :D

      Delete
  4. Replies
    1. Suzi je bila zadužena za jarke boje. Hvala joj. :D

      Delete
  5. I do mene je stiglo to kruženje lakova u prirodi. :D Proserpine je fenomenalna i odlicna je zamena Djoletu. ;) Jel ja to vidim Howl you doin? Kolaž je u potpunosti po mom ukusu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, Jeca mi je dala Howl da vidim da li mi odgovara. :D

      Delete
  6. It looks like a lot of wonderful polishes <3

    ReplyDelete
  7. aaaa catrice najzad kod nas! bas si me obradovala ovom informacijom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ima ih sada i po drugim DMovima. Odmah sam uzela kamuflažu. Nisam uspela da je nađem u HR - tamo su Catrice štandovi u radnjama u koje sam ušla bili očerupani kao Essence kod nas, tako da mi je bilo drago što sam na Terazijama zatekla netaknut štand. :D

      Delete
  8. Fina družina lakova. :) Samo kad je nama stigao Catrice da se ne mučimo više oko nabavke. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vala kada su lakovi u pitanju, mogli su i da ih ne uvezu jer su sve neke bezvezne boje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...