23 April 2016

Matching Manicures - Flowers


Hvatam poslednji voz da učestvujem u ovonedeljnom usklađenom manikiru - za sutra imamo novu temu i potrudiću se da spremim taj manikir na vreme. Do tada možete baciti pogled na moju interpretaciju cvetne teme.

I am taking the last chance to take part in this week's matching manicures - we have another theme for tomorrow and I will do my best to prepare that mani in time. Until then you can take a look at my interpretation of floral theme.


Nije mi se skidao Cuccio Mint Condition pa sam ga ostavila kao sasvim prikladnu bazu za ovaj manikir. Za pečatiranje sam iskoristila dva motiva sa pločice MoYou Nails 403. Veselo poljsko cveće sam pečatirala Zojom Ki i krivo mi je što se na slikama ne vidi prelivanje boja. Za lišće sam koristila China Glaze Tongue & Chic. Manikire drugih devojaka možete videti na linkovima ispod.

I didn't feel like taking off Cuccio Mint Condition, so I left it as quite fitting base. For stamping I picked two designs from MoYou Nails 403 image plate. I stamped cheery filed flowers using Zoya Ki and I am sorry that duochrome effect is not showing in photos. I used China Glaze Tongue & Chic to stamp leaves. You can see what other girls came up with at the links below.







4 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...