03 March 2016

Avon Mudslide


Poslednjih par dana nosim jedan neočekivan lak, koji je put do mene našao zahvaljujući Maloj Palčici. Neočekivan je pre svega zato što je Avon, a ja tu kozmetiku jedva da koristim, a potom i zbog boje. Ovo je lak iz Gel Finish linije, koji, poput mnogih "the gel" lakova, pored gela ili gel laka prošao nije, a vala nema ni viši sjaj ni duže trajanje od lakova koji nemaju to "the gel" u imenu. Bočica je od 12 ml, a cena varira od kataloga do kataloga, od 490 dinara (puna cena) do 229 dinara, koliko trenutno košta na Avon.rs.


Last couple of days I've been wearing an unexpected polish, which found its way to me thanks to Mala Palčica. It is unexpected firstly because it is from Avon, and I seldom use that cosmetics, and secondly because of colour. This is a polish from Gel Finish line, which, like so many "the gel" polishes has nothing in common with gel or gel polish and it neither has higher gloss nor it lasts any longer than polishes that don't flaunt "the gel" in their names. It comes in 12 ml bottle and price varies from one campaign to another.


Mada mi je malo nejasno zašto bi neko želeo kozmetički proizvod da nazove po klizištu, moram reći da Mudslide uopšte nije loše imenovan. Bojom me podseća na masno blato, ono koje ostavlja fleke kakve se jedino mogu skinuti makazama. Pretežno je braon, ali sa maslinastim i sivim primesama. Možda asocijacija na blato nije najprijatnija, a boja nije najlepša, ali je veoma zanimljiva i prilično nosiva. Rekla bih da je neutralnog podtona te da stoga odgovara svima. Sjaj mu je isprva visok, ali ovo je lak fleksibilne strukture i zato su mi u njemu tokom noći ostali otisci kose, ćebeta, jastuka... Za puno pokrivanje su mi bila potrebna dva sloja, koja sam lako nanela kako zbog prilično tečne formule tako i zbog tanke, ali fino oblikovane četkice. Brzina sušenja je prosečna. Posle jednog dana je lak počeo da mi se krza na obe ruke. Uz nadlak, koji ja nisam nosila, možda bi trajao duže i verovatno svoje tragove ne bi ostavili redovni krivci za gubitak sjaja lak. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


While I am baffled by the idea of wearing a cosmetics product named after a mudslide, I have to say that Mudslide is aptly named. It reminds me of greasy mud, the one which leaves stains that can only be removed with scissors. It is mostly brown, but it has olive and drab tinge. Perhaps association with mud is not the most pleasant one and this colour may not be the the prettiest, but it is very interesting and rather wearable. I'd say that it is neutral in terms of tone, so it should suit everybody. At first the gloss is very high, but because of flexible structure I ended up with hair, pillow, blanket (...) marks. It gave full coverage in two easy coats and it went on smoothly thanks to quite runny formula and thin, well shaped brush. Drying time is average. I had some tipwear on both hands after just one day. Had I worn top coat, it may have lasted a bit longer and usual suspects that dull shine may not have left their mark. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

18 comments:

  1. love then name Mudslide for this polish ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? I thought you might be put off by the name.

      Delete
  2. neobicno ime ali bas takva imena mene uvijek privuku, boja mi se bas dopada :D

    ReplyDelete
  3. hahahah ova recenzija ti je hit! meni je prelep (na stranu formula)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma boja je odlična i zaista super stoji. Ja ga slatko iznosah.

      Delete
  4. Zanimljivo izgleda, ali ga ja ne bi nosila. Iako je neutralan, to nije moja boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni moja boja, ali akda sam ga stavila na nokte nisam želela da ga skinem. :)

      Delete
  5. nije moja boja no odlično ti stoji. super mi je sto se na njega mogu stavljati boje metala i neke jače (plava,siva, neonske) i tada lak ima drigačiju dimenziju i nosivot ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da neonske nikako ne idu sa ovim, ali metalici se sigurno mnogo dobro slažu.

      Delete
  6. I usually dislike browns, but this one is different, lovely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I am not a fan of browns either, but this one I do like. :D

      Delete
  7. Imam, sviđam... a ni ime mi nije mrsko, no to je možda zato jer na engleskom zvuči bolje nego na hrvatskkm ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ime odbojno, ali boja vadi stvar. :)

      Delete
  8. Da li ima ovakva boja laka u Golden Rose rich color lakovima ili China Glaze, a da je kvalitet bolji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ima nešto slično među Rich Color lakovima, ali ne bih znala tačno koji je broj. Iskreno, ovo nije baš moja boja pa je ne zagledam kod drugih brendova.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...