02 November 2015

Oktobarski noviteti


Oktobar je sajamski mesec, što znači da uvek bude dosta noviteta, no bude ih i van sajma. Pre svega sam uzela još jednu bočicu Trind balzama za zanoktice i silno hvaljenu Maybelline CC bazu za nokte. Potom mi je, posle ravno dva meseca, stigla jedna narudžbina sa Born Pretty Store, a ubrzo za njom još jedna. U obe su bile pločice za pečatiranje. Stigle su mi i prve pločice sa LadyQueen sajta. Potom je došao sajam. Kupila sam mini pakovanje OPI Sheer Tints, jedan stari DS lak i novu tubu Avoplex ulja za zanoktice. Dobila sam i set mini Color Paints lakova, koje zajedno sa Sheer Tints jedva čekam da upotrebim. Pre sajma me je obradovao paketić od Alexandar Cosmetics u kome je bio jedan od najnovijih China Glaze lakova, a na sajmu sam videla i ostatak kolekcije i precrtala tri laka sa liste želja. Na CND štandu nisam našla Vinylux lak koji sam tražila, ali sam bila oborena s nogu paketićem koji mi je CND edukatorka Verica spremila. U njemu se našao jedan od novih Vinylux lakova, nadlak, mini pakovanje SolarOil, kao i najlepši detalj - set za pečatiranje koji se zapravo ne nalazi u prodaji. I poslednji, ali ne manje zanimljiv novitet je Alessandro Veggie kremica za zanoktice (primećujete li temu koja se provlači?), koju sam dobila na testiranje posle prilično informativnog razgovora na Alessandro štandu.

October is the month beauty expo is held in so there are always many new products, but there are new arrivals outside of expo as well. Firstly, I have gotten another bottle of Trind Cuticle Balsam and much praised Maybelline CC base coat. Then I got some nail mail - stamping plates ordered from Born Pretty Store two months ago and first stamping plates from LadyQueen website. Then there was cosmetics expo. I have gotten a mini pack of OPI Sheer Tints, an old DS polish and a new tube of Avoplex cuticle oil to go. I've also gotten a set of mini Color Paints, which I can't wait to try. Before the expo I got a package that contained one of the newest China Glaze polishes among other things and on the expo I have seen the rest of that collection and successfully crossed over three polishes from my wish list. I didn't find the Vinylux polish I wanted to buy, but I got an amazing gift from CND educators. It contained one of the newest Vinylux polishes, top coat, mini bottle of SolarOil and the ultimate personal touch - a stamping kit that isn't actually available for sale. And the last, but far from least, is Alessandro Veggie cuticle cream. (Do you notice a theme here?)


Većinu novosti sam već spomenula u izveštaju sa 26. Dodira Pariza te ću ih ovde samo sumirati. Aluna je otvorila veleprodaju i u Beogradu. Imamo novog uvoznika za Cuccio program. U Unitech je stigla Vinylux Contradictions kolekcija. Alessandro ima dve nove kolekcije mini lakova (Prêt-à-porter i Glam Rock) i dosta novih proizvoda za negu ruku, noktiju i stopala. Za sajam su stigle i China Glaze The Great Outdoors i Ghul's Night Out kolecije. Pošto je u Lilly stigla nova Essence trend kolekcija (Make Me Pretty četkice za šminku), mislim da je realno očekivati da se uskoro i u DMu pojavi "nova" trend kolekcija (Happy Girls Are Pretty). U novembru očekujemo da nam stigne i praznična kolekcija OPI lakova - Starlight. Ovo je velika kolekcija, sastoji se od čak osamnaest lakova, od kojih neki deluju kao da su pravljeni za mene te ću se potruditi da ih što pre nabavim i pokažem.



26 comments:

  1. Oj koliko lipi stvari :D Baš me zanima šta ćeš napravit sa sheer tintsima. Kad san ih počela viđat po netu prvotna reakcija wtf - sve govore da ne vole ritke lakove došli ovi ludilo, pomama, mene je to nerviralo. :D Al sad kad ih ti imaš, e sad mene zanimaju haha :D Pošteno si obnovila zalihu za njegovanje, i sama sam sva u uljima, balzamima, kremama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma planiram da radim neke vitraže ili slične zezalice. Biće zanimljivo isprobati ih.
      A što se nege tiče, samo nešto mackam po noktima. :D

      Delete
    2. hahahh isto sam htela da napišem, jedva čekam da vidim kako ćeš da se igraš

      Delete
    3. Smislila sam već neke manikire, samo još da nađem vremena da ih izvedem. :D

      Delete
  2. That's a great looking back at October post :)

    ReplyDelete
  3. Sve mi se svidja :D
    Sad i ja cekam nove opike, zaljubih se u give me space i cosmo with a twist :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su mi ta dva na spisku. Samo još da dođu. :D

      Delete
  4. Odlični noviteti. Posle dugo vremena, mislim skoro godinu dana, imam neke China Glaze lakove na listi želja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove godine su zaista izbacili neke zanimljive boje. :)

      Delete
  5. Noviteti su fantasticni!!Plocice mi se svidjaju :)Kako placas kad narucujes sa BPS?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plaćam poenima koje dobijam za pisanje recenzija. Za svaku recenziju ili sliku proizvoda koju ti prihvate na sajtu (ne moraš biti bloger da bi na njihovom sajtu pisla recenzije) dobijaš poene, tj. virtuelni novac koji možeš da upotrebiš za kupovinu na BPS.

      Delete
  6. Ti si se bas super ponovila! :) <3

    ReplyDelete
  7. Stigla je Starlight kolekcija u Sephoru u Delti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? To je odlična informacija. Hvala ti.

      Delete
  8. Ja sam prepoznala plocicu sa zmajem sa BPS. Jedva cekam da je upotrebis i pokazes nam. I ja sam je merkala ali sam odustala. Slika je jako velika a moji nokti mali, nista se nece videti.
    A sada kukanje o paketima. Kada ti je poslat ovaj paket? Meni ne stize paket poslat po drugi put 21. avgusta. (A narucila sam gomilu plocica.) Da li da jos cekam ili da se opet zalim BPS? A stigla su mi dva paketa poslata 26. i 30. septembra.
    I da sad sa sheer tints treba da probas led light tehniku, na primer sa BPL 8 plocicom. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi paketić, sa dve BPS pločice mi je putovao ravno dva meseca. Drugi, sa pločicom sa zmajem, oko mesec dana, možda čak i manje, a poslat je posle ovog prvog. Evo, sada je skoro dva meseca kako čekam još jedan paketić da mi stigne, takođe poslat pre zmajčeka.

      Delete
  9. Replies
    1. Hoću, samo da ugrabim koji slobodan trenutak. :)

      Delete
  10. bit će zanimljivo vidjeti što ćeš sve napraviti s ovim pločicama, i sheer tint lakovima, možda promijeniš moje mišljenje o njima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je već postignut dogovor da radim lead lighting njima, a to sam i imala u planu. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...