06 September 2015

Matching Manicures - Outline


Ovonedeljnu temu zamalo da preskočim. Ovih dana imam dosta drugih obaveza, a i nešto nisam raspoložena za mazanje noktiju, ali ipak sam izvela nešto što se nadam da će vam se svideti.

I almost missed this week's theme. I've had so many other duties these days and I also haven't been in mood for painting nails. However, I did managed to come up with something that I hope you'll like.


Outline iliti opcrtani manikir sam do sada radila kao deo stripskog manikira i u sklopu negative space manikira. Ovog puta sam htela da uradim nešto drugačije, a jednostavno i po mogućnosti uspešnije od prethodna dva. :D Odabrala sam da crnim Vollare crtačem "uramim" šljokičavi lak koji dugo nisam nosila - Golden Rose Jolly Jewels 110 i, mada nije ispalo savršeno, prilično sam zadovoljna krajnjim izgledom. Ne zaboravite da bacite pogled i na manikire drugih blogerki koje učestvuju u nedeljnom zadatku.

So far I've done outline in cartoon mani and in negative space mani. This time I wanted to go for a different, but simple and hopefully more successful look. :D I chose to use black Vollare striping polish to outline a glittery polish I haven't worn in quite a while - Golden Rose Jolly Jewels 110. While the final look is far from perfect, I'm quite happy with it. Don't forget to take a look at other bloggers' manicures.







14 comments:

  1. divna je :D ja sam živce izgubila sa svojom, objavim post malo kasnije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam prvo šiznula jer sam htela da radim nešto drugo pa je pošlo naopako, ali ovo je izvuklo stvar.

      Delete
  2. Normally I'm no fan of framed manis, but this one actually look very nice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. :) I like outlined manis on nails different than mine, that is straighter.

      Delete
  3. Sviđa mi se kombinacija, ovaj Jolly Jewels mi sad baš veselo deluje. :)

    ReplyDelete
  4. na prvu sam mislila da su neki cvjetići u pitanju, odlična ideja da uokviriš ovaj lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi se dalo raditi nail art. Držala sam se sjednostavnosti. Drago mi je da ti se sviđa kako je ispalo. :)

      Delete
  5. Obožavam ovaj GR :)
    Makar bi ga ja ipak rubila s nekom drugom bojom, ovako mi okvir djeluje malo agresivno...
    Ali to sam samo ja :P

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...