28 August 2015

Trind Nail Brightener

br /> Lakovi za vizuelno izbeljivanje noktiju su kategorija proizvoda koja dobro zvuči u teoriji, ali u praksi sam pre za prave izbeljivače, a ne samo za optičku varku. No kao ovi proizvodi imaju svoje mesto u svetu manikira, mislim da je red da vam predstavim jedan od svega par takvih proizvoda dostupnih na našem tržištu - Trind Nail Brightener.

Optical nail whiteners are category of products that sound great in theory, but I am more for real whiteners, not just optical illusions. But since these products have their place in manicure world, I believe it is time to show you one of only few such polishes available in Serbia - Trind Nail Brightener


Trind Nail Brightener je proziran ljubičasti lak koji bi trebalo da vizuelno ubije žutilo noktiju i da učini da nokti deluju zdravije. Meni su nokti i prirodno žućkasti, a od silnog lakiranja su još i isflekani pa sam prava osoba za testiranje ovog sredstva. Kao što vidite, meni ovaj lak daje krajnje neprirodan, skoro smrznut izgled. Vrhovi noktiju uistinu deluju belje, ali meni to ništa ne znači kada mi prsti deluju promrzlo. Na nekome ko je hladnog podtona (npr. Jelena) ipak deluje bolje.

Trind Nail Brightener is a transparent purple-tinted polish that is meant to camouflage yellow colour of nails and make nails look healthier. My nails are naturally yellowish and they are also stained due to the amount of polish I use, so I was the right person to use this product. As you can see, this polish gives me rather unnatural, nearly frozen look. My nail tips do look whiter and brighter, but to me that is of little importance if the rest looks like I have frostbite. It does look better on people with cooler skin tone (Jelena for instance).


Sam lak je prilično gust i visokog sjaja. Nije predviđen da se nosi kao baza, tj. ispod laka, što ima smisla jer vizuelno izbeljivanje noktiju ničemu ne služi ako se efeket neće videti. Može se nositi sam, što ne preporučujem ako ste toplog podtona, ali se može nositi i kao nadlak preko Trind Nail Repair ili nekog drugog laka u boji. Proizvođač takođe predlaže kombinovanje Nail Brightener-a sa belom olovkom na vrhovima prstiju za jednostavan francuski manikir. Ovo nije tretmanski proizvod i možete ga koristiti koliko god često to želite.

The polish itself is quite thick and glossy. It isn't meant to be worn as a base, i.e. below polish, which makes sense because optical whitening means nothing if the effect won't be seen. It can be worn on its own, which I don't recommend if you have warm skin tone, but it can also be worn as top coat over Trind Nail Repair or some other coloured polish. Manufacturer also suggests combining Nail Brightener with white pen on tips for an easy French manicure. This isn't a treatmens and you can use it as often as you like.

Sastojci/Ingredients: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, BIS (t-Butyl Benzoxazolyl) Thiophene, SD Alcohol 3-C (Alcohol Denat.), MEK, RED 33 (CI 17200), Violet 2 (CI 60725).

14 comments:

  1. Da znas da ja mnogo volim ovaj tip proizvoda i imam ih nekoliko. Izuzetni su kada ne mozes da stignes da sredis nokte, a npr. treba da izadjes negde, pa ti preporucujem: GR No More Ridges And Yellow (on bas prirodno izgleda, e njega i koristis i zadovoljna si), Eveline Instantly Whiter And More Beautiful Nails (slicna prica kao ova, samo sto je ovaj mat i bas nekako kulturno upecatljiv, ne znam kako da ti to objasnim, najbolje da probas :-D i ide i na topli tip), Tahiti Touch Whitening Nail Serum (slicno kao Eveline samo malo je blazi efekat, izgleda malo prirodnije) i znam da se tebi nije dopao, ali meni Essence studio nails Pro-white effect zaista lepo radi posao, ali slazem se da je kao baza ocajan, iako ga trenutno koristim u te svrhe, jer sam na PP-u.
    Izvini udavih te, ali bas volim ovaj tip lakova :-)
    Mnogo pozdrava, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, draga, daleko bilo da daviš. Naprotiv. Uvek je uživanje pročitati i tuđa iskustva, preporuke, žalbe i slično jer to može pomoći i drugima koji dođu ovde.

      Delete
  2. It really looks like frostbite, though I heard just great things about this Nail Brightener. Well, I never used one, because my nails are very little stained, it is almost not noticeable. Have a great day and weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, I envy you on unstained nails. Mine always look off.
      Have a lovely weekend yourself.

      Delete
  3. LOL it sure looks "interesting" on you, personally I also prefer real whiteners...

    ReplyDelete
  4. paaa, meni ovo čak ni ne izgleda toliko loše, šta fali smrznutim noktima ;)
    inače ne koristim ovakve proizvode jer su mi nokti skoro pa vječno pod lakom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su uglavnom namazani, ali ponekada volim da nabacim sloj neke ravnajuće baze za neutralno-prirodan izgled.

      Delete
  5. isti slucaj kod mene. probala sam essence lak koji ima kao isti efekat, isto ovako blago ljubicast i potpuno neprirodno na mojim noktima izgleda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam taj Essence i on nije mogao da mi posluži ni kao baza. :(

      Delete
  6. Nikad nisam probala nista od njihovih proizvoda ali sad definitivno moram da kupim ovaj jer su i meni nokti zuti :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo ti ih neće izbeleti, samo će činiti da dok imaš ovaj lak ne deluju kao da nisu žuti. Ako ti je podton kože hladan, samo napred i javi utiske. :)

      Delete
  7. Hahaha i kod mene bi izgledao spooky :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ne sumnjam da bi ga ipak iznela sasvim uspešno.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...