19 August 2015

Aura Bloody Mary


Pre dosta vremena sam na preporuku Just Pretty Nails uzela Aura Bloody Mary, nadajući se da će to biti moj nov savršen bordo lak (moj zaista omiljen bordo lak, Flormar True Color 013, više se ne proizvodi). U nastavku teksta možete pročitati da li je ovaj lak uspeo da mi zameni voljeni Flormar. Aura lakovi se mogu nabaviti u pojedinim Lilly i DM drogerijama, kao i po manjim parfimerijama.


Some time ago Just Pretty Nails suggested me Aura Bloody Mary, and I had bought it hoping that it'll be my new perfect maroon polish (my true favourite one, Flormar True Color 013, has been discontinued). You can read if it lived up to my expectations after page break.


Aura Nail Beauty Bloody Mary je bordo crelly lak koji naginje ka braon, što su dve osobine koje ne volim baš mnogo kod lakova. Četkica i konzistencija su odlične - lak se veoma lepo raspoređuje po noktu, ali pošto je u pitanju crelly onda je prozračan i potrebna su mu tri sloja za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Suši se prilično brzo, što je prema mom iskustvu tipično za lakove ovog finiša, kao i izrazito visok staklasti sjaj. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Aura Nail Beauty Bloody Mary is a brown-leaning maroon crelly polish, which are two features I'm not thrilled about when it comes to polish. However, it has great brush and formula - polish goes on really nicely, but since it is crelly it is sheer and takes three coats for full colour and even coverage. Drying time is fast, which I find to be typical of crellies as is high gloss. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

12 comments:

  1. I feel the same way about crellys - but in most cases they are OK if you don't have to take close-up photos of them...
    The color suits you very well tho!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, but I hate seeing those patchy places. :D

      Delete
  2. Krv crven i prelep :D boja je bas super :)

    ReplyDelete
  3. Ja ovaj lak nisam uspela nigde da pronadjem. Dopada mi se kako izgleda a tebi super stoji. :)
    I jel uspeo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vuče na braon - naravno da nije uspeo. :D
      Ako želiš da ga probaš, rado ću ti ga proslediti.

      Delete
  4. imam par lakova iz ove linije, i što se tiče kvalitete baš sam zadovoljna :D
    je da ovaj tvoj malo vuče na smeđi, ali ne bih mu to previše zamjerila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo omiljena linija Aurinih lakova. Volela bih samo da ubace i neke nove boje.

      Delete
  5. Boja je savrsenaaa! Obozavam je!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...