22 July 2015

Depend Mirage 2059 Starry Blue


Mirage je bila kolekcija od 12 Depend lakova sa mikrošljokicama iz 2013. godine, a kod nas se još uvek mogu naći neke boje iz ove linije. Depend lakovi imaju svega 5 ml, koštaju oko 210 dinara i možete ih naći u Mauricius parfimerijama i pojedinim DM i Lilly drogerijama.


Mirage was collection of 12 Depend polishes with microglitter, from spring 2013. By the looks of it, these polishes are no longer available in stores. Depend polishes come in 5 ml rectangular bottles that are easy to store.


Depend Mirage 2059, za koji na Depend stranici možete saznati da ima i ime Starry Blue, džins je plavi lak, a završnica mu je metalik zahvaljujući silnim šljokicama. Po boji me podseća na Essence Blue-jeaned, mada im se teksture sasvim razlikuju. Savršeno pokriva iz dva sloja i neočekivano se lako maže za lak koji ima tako malo baze, a toliko šljokica. Brzo se i suši. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Depend Mirage 2059, that on Depend Facebook page you can learn is actually called Starry Blue, is a denim-blue polish. It has metallic finish thanks to glittery flecks it has in excess. In terms of colour it reminds me of Essence Blue-jeaned, although their finishes differ. It gives perfect coverage in two coats and it goes on surprisingly smoothly considering how much glitter it has. Drying time is fast. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

13 comments:

  1. Nekako bogato izgleda, bolji mi je malo od Blue-jeaned.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Meni se Blue-jeaned sviđa jer je potpuno drugačiji od svega što imam. Kombinacija tekstura je veoma zanimljiva.

      Delete
    2. Slažem se, Blue-jeaned je stvarno poseban, baš su postigli efekat farmerki, ali jako mi se sviđa metaličnost koju ima Starry Blue, za zeru pobeđuje kod mene. :)

      Delete
    3. Dakle metalik pre nego mat. :D

      Delete
  2. Meni se ova kolekcija nije dopala, ali kad sam ih u lokalnoj parfimeriji za 75 dinara morala sam bar neki da uzmem. Imam 2057 Mirage Beaming Berry, 2056 Mirage Razzle Rose, 2050 Shimmer sand i 2055 Bronzy Breeze. Ostale boje su nekako bledunjave i ne zanimljive. Ali posle ovih fotografiija ako naidjem na 2059 uzecu i njega.
    Slazem se da se jako lako mazu a prepuni su slokica. Svi jako lepo izgledaju na noktima. Ipak izdvojila bih 2050 Shimmer sand. Ovo je jedna posebna boja koju nisam nigde drugde nasla. Kao hladno zlato, srebrno zlato, belo zlato . Ne znam kako drugacije to da nazovem. Izgleda fenomenalno na meni koja sam bela kao krec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro izgleda taj bledo-zlatni, baš ću ga potražiti. Takvu zlatnu volim na sebi.

      Delete
  3. The shimmers makes it less dark = I like what I see ;)

    ReplyDelete
  4. uopće ne izgleda loše, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  5. baš je zanimljiv, sviđa mi se

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...