29 July 2015

Ciaté Apple & Custard


Ciaté Paint Pots, lakovi prepoznatljivi po svojim šarmantnim bočicama sa mašnicama, kod nas su dostupni samo u Sefori, a izbor tamo je prilično oskudan. Imam svega par njihovih lakova i oba sam dobila. Ovaj koji pokazujem danas stigao je čak iz Danske, a poslala mi ga je Maria, znajući koliko volim prigušene nijanse zelene. Ciaté lakovi imaju 13,5 ml i koštaju oko 1000 dinara.


Ciaté Paint Pots, polishes recognisable by their charming bottles with little bows, in Serbia are available only at Sephora and choice of colours is very limited. I only have a couple of their polishes and both were given to me. The one I am showing you today came all the way from Denmark, form Maria, who knows how much I love muted shades of green. Ciaté polishes have 13.5 ml and retail for about € 8.5.


Ciaté Apple & Custard (PP056) je na zvaničnom sajtu opisan kao "... savršena pastelna nijansa sočne zelene jabuke. Sveža i živa i savršena za letnji vikend proveden na otvorenom..." Ja se sa tim opisom ne mogu složiti jer je ovo daleko od sveže i žive boje. Veoma je prigušen i više me podseća na seladon i žalfiju nego na zelenu jabuku, što mi sasvim odgovara. Veoma je kremast i po pitanju finiša i po pitanju konzistencije. Lepo se maže, a suši se prosečnom brzinom. Potrebna su dva sloja za ravnomernu pokrivenost i punu boju. Slike su snimljene u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam pečatiran motiv sa pločice MoYou Nails 226.


Ciaté Apple & Custard (PP056) is described as "The perfect pastel juicy apple green. Fresh and vibrant and perfect for a weekend in the summer spent outdoors with picnics and dungarees." on official website. I can't agree with this description because this is far from fresh and vibrant colour. It is very dusty, very muted and resembles celadon or sage more than green apple, which suits me just fine. It is very creamy, both in terms of finish and formula. It goes on smoothly and dries in average time. It takes two coats to get even coverage and full colour. Photos were taken in shade. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped French tips from MoYou Nails 226 image plate.

MoYou Nails 226

Kao što možete videti, Apple & Custard se prilično razlikuje od drugih prigušenih, zasivljenih zelenih lakova koje imam. OPI Thanks a Windmillion više vuče na sivo i kamuflažno-maslinastiji je, a OPI My Dogsled is a Hybrid i Catrice Jade Is Not My Name su plavlji.

OPI Thanks a Windmillion - Ciate Apple & Custard - OPI My Dogsled is a Hybrid - Catrice Jade Is Not My Name


As you can see, Apple & Custard is quite different from other grey-green polisehs I have. OPI Thanks a Windmillion is more olive drab, and OPI My Dogsled is a Hybrid and Catrice Jade Is Not My Name lean more towards blue.

23 comments:

  1. Lep bogme, čak se i meni sviđa ovako prigušen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja obožavam prigušene zelene, a ova je zaista posebna. :)

      Delete
  2. The creamy finish and color of this polish is wonderful and with the stamped tips your nails look super elegant!

    ReplyDelete
  3. Love the colour and finish of this nail paint is amazing.

    ReplyDelete
  4. I'm glad you like it - and yes, the dustyness is so not me, as you know ;)
    It's pretty with the stamping :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love it. In my book it is a perfect fit. Thank you so much for sending it to me.

      Delete
  5. Pecatiranje je predivno! Boja lak mi se dopada i izgleda kao nesto sto ja imam. Kada gledam slike tvojih noktiju ovaj lak mi izgleda identicno kao Golden Rose WOW 69 na mojim noktima. A kada pogledam sliku rozetni na kojoj poredis lakove onda mi izgleda kao da je GR WOW 69 dupe za OPI Thanks a Windmillion, a GR Rich Color 65 dupe za Ciate Apple & Custard.
    Ali tesko je to ocenitit samo preko slike na ekranu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prve slike su u senci, gde deluje sivlje. Poređenje je snimljeno na suncu pa tu deluje zelenije. Uživo se vide oba ta tona. GR RC 65 mi ne deluje slično sudeći po slikama na netu. Golden Rose WOW 69 deluje daleko bliže i veoma mi se sviđa. :)

      Delete
    2. GR WOW 69 je mnogo prasnjaviji i priguseniji, nije ni cudo sto ti se dopada. :)

      Delete
  6. Predivan, a pečatiranje je tako diskretno i slatko!

    ReplyDelete
  7. Sviđa mi se baš, ali samo na tvojim noktima. Kada bih ga imala u posedu znam da ga ne bih koristila jer samo nosim pastelne boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam jedan "sličan" tako sivo-zelen koji je prilično pastelan, a nikako da mi dođe na red za nošenje. Sad bih baš mogla da ga izvučem i prošetam. Hvala ti što si me podsetila na njega. :)

      Delete
  8. Jaooooo kakva boja *___*
    Zelena je jedna od mojih favorita, prelepo ti je ovo, i mnogo ti lepo stoji, Bas se vidi kvalitet, ali bas :-)
    Kad smo kod zelene, iskoristicu priliku da te pitam, jer mi je tvoja preporuka vazna (a nisam dugo na forumu i guglam ali ipak si ti ti), gde mogu da kupim zaista smaragd poludragi kamen, hocu da ga nosim kao privezak
    na ogrlici i mozda cak i mindjuse da uzmem ili napravim? Izvini, znam da te verovatno mnogi cimaju za svasta i oko noktiju i oko toga, ali stvarno bi mi znacilo, jer se vec par godina kanim i mislim da je kucnuo cas za to. Pa da pitam onog ko se u to razume 100%.
    Unapred ti mnogo hvala, Alekta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obećaj mi da nikada više nećeš reći "poludragi kamen". To ne postoji.
      Smaragd je najbolje da potražiš u Gem World-u u Staklencu i kod Zorana Miladinovića. I momci iz GWa i Zoran mogu da ti prodaju neobrađen ili obrađen mineral, a mogu i da naprave prigodan komad nakita.

      Delete
    2. Obecavam i beskrajno ti hvala na svim informacijama :***
      Mnogo si mi ulepsala vece :-)))
      Mnogo mnogo pozdrava od srca <333

      Delete
    3. Nadam se da ćeš naći baš to što tražiš. :*

      Delete
  9. i meni se sviđaju ovakve boje, mislim da bih definitivno našla nešto slično u svojoj kolekciji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potraži. Volela bih da vidim šta predlažeš kao zamenu jer ovaj mislim da nemože da se nađe u Srbiji. :)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...