05 June 2015

Deborah Shine Tech 58


Još jedan lak koji mi je stigao od Male Palčice je ovaj Deborah lak boje starog zlata koji je bio deo letnje kolekcije za 2011. godinu. Deborah je brend koji se ne slaže dobro sa mojim noktima, to moram da napomenem pre nego što pređem na predstavljanje samog laka. Deborah lakove sa kojima drugi ljudi nemaju problema ja ne mogu da namažem lepo bez obzira na bazu koju koristim. Stoga ne uzimam više njihove lakove, bez obzira na nove kolekcije i divne boje koje dodaju u ponudu. Deborah Shine Tech lakovi imaju 8,5 ml i koštaju oko 620 dinara, a često se mogu naći i na sniženju do 50%.


Another polish I got from Mala Palčica is this antique gold-coloured Deborah, which was part of summer 2011. collection. Deborah is a brand that doesn't sit well with my nails, I have to say this before I start writing about the polish. I can't seem to apply nicely Deborah polishes that other people don't have any issues with, regardless of base coat I use. That is why I no longer buy these polishes and I have to ignore all the lovely collections and new shades they keep adding. Deborah Shine Tech polishes come in 8.5 ml bottles and retail for about 5 €.


Deborah Shine Tech 58 (proizvođači, imenujte proizvode propisno, molim vas) svetlucavi je lak boje starog zlata. Dosta me je podsetio na OPI Warm & Fozzie, ali kada sam ih pogledala jedan pored drugog vidi se da se prilično razlikuju. Deborah više vuče na braon i bež i ima manje šljokica. Šljokice u OPIju su dominantno roze i zlatne, a u Deborah su ljubičaste i bronzane. Meni je Deborah po pitanju formule veoma loš lak jer ni sa tri sloja nisam uspela da potpuno prekrijem nokat. Tri puta sam pokušala da čestito namažem ovaj lak i sva tri puta sam imala manje ili više izražena neobojena mesta, a svaki novi sloj je skidao prethodno nanesenu boju. To ne znači da će se i vama isto dešavati, ali lak jeste prilično prozračan i svakako bih savetovala da ga nanosite u tri tanka sloja. Suši se brzo pa čekanje i broj slojeva ne bi trebalo da predstavljaju problem. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Deborah Shine Tech 58 (manufacturers, please give products proper names) is a sparkly antique gold polish. At first it reminded me a lot of OPI Warm & Fozzie, but on closer inspection it turned out that they are quite different. Deborah leans more towards brown and beige and has less sparkles. Shimmers in OPI are mostly pink and gold and in Deborah violet and bronze. In terms of formula, to me Deborah is very bad polish because I couldn't get full coverage in three coats. I've given it three chances, but every time it would go on patchy and leave bald spots and each new layer would remove previously applied colour. It doesn't mean that you'd have the same issue, but this polish is sheer and I'd definitely advise you to apply it in three thin coats. It dries fast so the number of layers shouldn't pose a problem. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

OPI Warm & Fozzie - Deborah Shine Tech 58


6 comments:

  1. Hmm, it's not my color, and I agree this one should be opaque in at least 3 coats...

    ReplyDelete
    Replies
    1. The opacity issue is my biggest problem here. Usually Deborah polishes are too thick for my liking, but this one is too thin. :(

      Delete
  2. i ja imam problem s njima, pogotovo pret a porter. a worm & fozzie mi je mnogo lepši, možda jer izgleda nekako punije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Pret a porter pregusti, ovaj suviše redak... Teško mi je da se usaglasim sa ovom firmom :(

      Delete
  3. Bez obzira na sam lak koji je evidentno los po performansama, meni se svidja kako ti stoji ova boja :-)
    Htedoh uzeti onaj metalikzelnotirkizni iz iste kolekcije kad je onomad bio na snizenju u Jasminu, ali sam zbog losih kritika (iste kao tvoje) odustala. Da ne pominjem onda da ne vrede ni taj novac.
    Pozdravcic, Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Bio mi je dobar kao podloga za pečatiranje. Druge lakove iz ove linije sam prosledila dalje jer se baš nismo složili. Nisam posle čula žalbe na njih tako da je moguće da je samo pitanje kompatibilnosti Deborah formule i moje telesne hemije.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...