16 March 2015

China Glaze Pine-ing For Glitter


Novogodišnje-božićni praznici su odavno prošli, ali vreme za šljokice nije. Iako nisam imala nameru da uzmem ovaj lak, on je našao put do mene u sklopu novogodišnjeg paketića iz Alexandar Cosmetics. Ako sutra idete na neku žurku sa zelenom temom, evo ideje šta da stavite na nokte. China glaze lakovi koštaju 498 din, a možete ih nabaviti preko Alexandar Cosmetics i njihovih distributera.


Christmas holidays are far behind us, but that doesn't mean we stop wearing glitter. Even though I didn't mean to take this polish, it had found its way to me as it was part of New Year's gift I got from Alexandar Cosmetics. If you are going to a green-themed party tomorrow this is a suggestion what you can wear on your nails.



China Glaze Pine-ing For Glitter je toper iz Twinkle kolekcije, za praznike 2014. godine. U pitanju je lak bezbojne baze bogato ispunjene metalik zelenim šestougaonim šljokicama u nekoliko veličina. Koliko šljokica ima možete najbolje videti na slikama gde sam ga nosila preko bele podloge. Baza laka nije pregusta i šljokice se zahvaljujući tome sasvim lepo raspoređuju po noktu. S druge strane nije ni suviše retka, tako da kada se osuši ovaj lak nije mnogo grbav. Šljokice se osećaju pod prstima, ali jedan sloja nadlaka može sasvim izravnati površinu. Pošto nisam koristila odlepljivu bazu, za skidanje sam korisila foliju i tako sam sve šljokice skinula bez problema i bez potrebe za trljanjem. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam jedan sloj Pine-ing For Glitter preko Cuccio Dubai Me an Island. Na druge dve slike imam jedan sloj Pine-ing For Glitter preko matiranog Morgan Taylor All White Now. Na poslednjoj slici imam matiranu kombinaciju sa Cuccio Dubai Me an Island.


China Glaze Pine-ing For Glitter is a topper from Twinkle collection, for 2014. holidays. This is a clear-based polish generously filled with different sizes of metallic green hex glitter. You can best see how much glitter there is in photos where I wear it over white base. Pine-ing For Glitter's base is not too thick which enables you to spread glitter nicely over nails. On the other hand, it isn't too thin so it doesn't dry to a too bumpy finish. You can feel glitter, but one coat of top coat can even the surface out. Since I haven't used a peel-off base coat I had to use foil method for removal and I had no need for additional scrubbing or rubbing. Photos were taken in natural light. I have one coat of Pine-ing For Glitter over Cuccio Dubai Me an Island. In the next two pics I have a single coat of Pine-ing For Glitter over matte Morgan Taylor All White Now. In the last photo I have mattified combination with Cuccio Dubai Me an Island.


Predstavljeni proizvod sam dobila od uvoznika. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received this product from importer. For additional info see my disclosure policy.

20 comments:

  1. Što se mene tiče, šljokice su za celu godinu. :D Lak je predivan, malo podseća na Essence Party in a Bottle, ali su kod njega šljokice bleđe i ima i srebrnih. :)

    ReplyDelete
  2. It's a beautiful green glitter - I like it mattified/the last photo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am so glad you do. I loved it matte as well. Glitter always looks great matte :D

      Delete
  3. I like better the green on green variant and matte it is more special!
    Glitter is not just for Christmas or New Years Eve...I like to were it anytime!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Green on green looks more subtle, and even more so matte, which is great if glitter is this sparkly.

      Delete
  4. Zanimljiv je :) mislim da bi bio divan preko slicne nijanse zelenog simera.

    ReplyDelete
  5. Sve varijante mi se mnogo sviđaju, baš se lepo uklopio u svim kombinacijama sa baznim lakom. A sa nadlakom tek! :)

    ReplyDelete
  6. Sto je dobar preko belog! Mnogo mi se dopada ta kombinacija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, i meni :D
      Drago mi je da se još nekome sviđa ta verzija.

      Delete
  7. Nisam ljubitelj ovakvih zelenih (mislim na zelenu podlogu) ali ovu zadnju mat verziju bi definitivno stavila na svoje nokte - odlično!!

    ReplyDelete
  8. Jako dobro izgleda preko belog laka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da se ta verzija sviđa jer je meni to favorit. :D

      Delete
  9. super je i preko zelenog i belog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram da ga isprobam i preko crnog i preko drugih boja. Sigurno će izgledati strava i tako.

      Delete
  10. zadnja kombinacija mi je savršena <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...