12 December 2014

Kiko 255 Violet Microglitter


Kiko lakovi su veoma polpularni i kod nas i u svetu zbog svog širokog izbora boja i pristupačne cene. Ni ja im nisam odolela kada sam ih našla na rasprodaji prošle godine u Italiji. Kod nas nisu dostupni u direktnoj prodaji, ali mogu se naručiti preko interneta. Redovna cena im je oko 4 €, ali neretko su na sniženju, a neke nijanse se mogu nabaviti i za svega pola evra.


Kiko nail polishes have gained worldwide popularity thanks to their large choice of colours and affordable price. I didn't resist seasonal sale when I was in Italy last year. Kiko has brick-and-mortar stores in several European countries, but if you aren't in one of those countries you can order them online. They retail for around 4 €, but are often on sale and some shades can be purchased for as little as half a Euro.


Kiko 255 Violet Microglitter (imena pišu samo na sajtu, na bočici piše samo broj) jedan je od najpopularnijih Kiko lakova. Ovo je tamnoljubičast lak ispunjen sitnim hologramskim šljokicama. Meni se ne dopada što se ne suši do glatke površine već su šljokice grbave, ali to se da rešiti slojem nadlaka. Boja je vamp i baš po mom ukusu. Formulom nisam oduševljena. Bilo mi je teško da precizno i ravnomerno nanesem lak, a četkica mi je mestimično skidala boju, što me čudi jer generalno čitam samo pohvale na račun formule Kiko lakova. Slike su snimljene na veštačkom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Kiko 255 Violet Microglitter (names are found on website only, bottles have only number) is probably one of the most popular shades of Kiko polishes. It is dark purple with tiny holographic glitter. I don't like that it doesn't dry to a smooth, but gritty finish, although this is nothing that a layer of top coat can't sort out. Colour is vamp and just to my liking. I am not a fan of formula, though. It was difficult for me to apply polish evenly and precisely and brush was taking the colour off, which I find odd as I have read nothing but praise for Kiko formula. Photos were taken in artificial light. I have two coats of polish and no top coat.

19 comments:

  1. This is my favorite Kiko <3 - it is beyond gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Velika šteta za formulu i manja za grbavost, mada uvek postoji savršena Zoya Payton :) Vidi se da ti je ostavio na malom prstu i ćelavo mesto, ako mi se dobro čini. Meni se bazna boja veoma dopada, zato sam htela baš ovaj Kiko jedno vreme i izmakao mi je na nekoj forumskoj rasprodaji, kasnije sam prestala da ga lovim. Od ljubičastih lakova sa holo šljokicama i Deborah Purplish ima besprekornu formulu. Kiko je generalno odličan za svoju cenu, ali ni ja u poslednje vreme nemam sreće sa njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeš da dobiješ moj pa da proveriš da li će ti se pokazati bolje.

      Delete
  3. Šteta što si naišla na lošu formulu. Lak je sam po sebi lep. :)

    Ja Kiko baš volim i svi koje sam probala (4-5 komada) su bili odlični, praktično jednoslojci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja sam ih i uzela zato što im je formula veoma hvaljena. Nisam baš zadovljna ovima koje sam do sada probala.

      Delete
  4. Nisam nikada probala Kiko lakove. Ovaj stvarno prelepo izgleda, steta za formulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nisu ništa posebno, Golden Rose Rich Color su mi daleko bolji.

      Delete
  5. Bas me cudi za formulu, imam isti i mazem ga u dva sloja, bez problema. Jedino sto moj primerak ima bangavu cetkicu, al on je izuzetak po tome.
    Mozda tvoji nokti jednostavno ne vole Kiko lakove, kao sto moji ne vole CG :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Složila bih se sa tom pretpostavkom da se i na rozetni ne ponašaju isto. :( Imam utisak da sam naletela na neku lošu seriju jer znam da je ovima formula baš hvaljena.

      Delete
  6. Boja izgleda super, ali znaš koliko me grbavost nervira. Mada ako dva sloja tc ispeglaju neravnine, onda i nije toliko strašno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tvoju dužinu i oblik svakako nadlak pomaže (mislim da bi gušći nadlak mogao da izravna stvar iz prve), ali na mojim čudnim noktima bi sve to delovalo suviše debelo :(

      Delete
  7. Nije čudno što je jedna od najpopularnijih nijansi. :) Šteta za formulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam samo kako se meni zalomiše ti nekvalitetni, vidim da drugi uglavnom nemaju takve probleme sa Kikom :(

      Delete
  8. Krasan je, ali vjerujem da je s nadlakom bolji :)
    Ja ga još nisam stigla isprobati...

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...