15 December 2014

Dance Legend Solar Eclipse


Kako je ovih dana vreme prilično vedro iskoristila sam priliku da malo nosim lakove koji najlepše izgledaju kada nije sasvim oblačno. Jedan od njih je i Dance Legend Solar Eclipse, iz kolekcije Galaxy. Ja sam svoj naručila sa Llarowe i to sam uspela da nađem veliku bočicu (15 ml) po sniženoj ceni. Redovna cena mu je 13 $, a kada sam ja naručivala bio je 11 $. Mala bočica (6,5 ml) košta 8 $, a na Hypnotic Polish je 8,5 €.


Since we've been having clear(er) skies these past few days I decided to take out my polishes that look their best when skies aren't gloomy. One such polish is Dance Legend Solar Eclipse, from Galaxy collection. I have ordered mine from Llarowe and I was fortunate to get a full size bottle (15 ml) at lower price. Its regular retail price is $13, and I got it for $11. Mini bottle (6 ml) is $8 at Llarowe and €8.5 at Hypnotic Polish.


Po osnovnim odlikama Solar Eclipse (№847) dosta podseća na Dance Legend Different View. U pitanju je ozbiljan multihrom sa sitnim hologramskim česticama. Za razliku od Different View ovaj nema i pun linearni holo efekat. Kada kažem ozbiljan multihrom mislim da je već na prvi pogled jasno da on ima više od dve boje i da je razlika među bojama veoma upadljiva. Dominantna boja je zelena, koja u zavisnosti od izvora svetla može biti isprana (dnevno svetlo) ili veoma intenzivna (veštačko svetlo). Na dnevnom svetlu se ta zelena smenjuje sa braon-ljubičastom i plavetno-ljubičastom. Na veštačkom svetlu boje postaju intenzivnije, braon nijansa se gubi, a u prelazu između zelene i ljubičaste se vidi i tirkizni ton. Na veštačkom svetlu efekat takođe zavisi od blizine izvora svetla.


Solar Eclipse (№847) resembles Dance Legend Different View a lot. Both are seriously multichromatic polishes with scattered holo particles. Unlike Different View, this one doesn't have a linear prismatic effect as well. When I say "seriously multichromatic" I mean that it is evident that it shows more than two colours at glance and that the shift is quite prominent. Dominant colour is green, which depending on the light source can be washed out (natural light) of very vivid (artificial light). In daylight it shifts from browny-plum to green to violet. In artificial light colours get more bright and vivid, brown tone gets lost and the polish shifts from green to turquoise to purple. It also depends on how close the source of light it.


Pošto je ovo standardna bočica Dance Legend laka četkica je široka i pljosnata. U minijma je klasična okrugla. Po pitanju formule ovo je nešto ređi lak i za punu pokrivenost su potrebna tri sloja. Prva dva sloja su izrazito neujednačena, dok treći sve dovodi u savršen red. Dovoljno je pigmentisan da se može nositi sam, ali sam videla da ga mažu i preko crne baze, za kojom mislim da nema potrebe. Brzina sušenja mu je prosečna. Savetujem da sačekate da se svaki sloj dobro osuši jer u suprotnom lako možete pokvariti manikir.


Since this is a standard size Dance Legend bottle the brush is wide and flat. Minis have standard round brush. In terms of formula this is somewhat thinner polish and it takes three coats to get full coverage. Two coats are patchy and the third one is necessary to get everything in order. It is pigmented enough that it can be worn on its own, but I have seem people wearing it over black base. I think it is unnecessary. Drying time is average. I suggest you wait between coats till the previous one is fully dry so as to avoid messing up your manicure.


Sve slike izuzev poslednje dve snimljene su na dnevnom svetlu. Poslednje dve su snimljene na direktnom veštačkom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

All photos except the last two were taken in natural light. The last two were taken in direct artificial light. I have three coats of polish and no top coat.

24 comments:

  1. It is gorgeous - and I think such a Vedrana color too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, I'm glad you think so :* I like it very much.

      Delete
  2. Predivan!! Moram da kupim podhitno neki svemirski lak, nemam nijedan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno uzmei neki. Oni su sami kao nakit na noktima.

      Delete
  3. Another Dance Legend polish that makes my jaw drop down. It is absolutely fabulous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They really know how to make a stunning polish :D

      Delete
  4. Prekrasan lak, divno ti stoji. :D

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Odličan je. Presrećna sam što sam nabavila veliku bočicu.

      Delete
  6. Replies
    1. Potpuno moj. Ne bih ga skinula da nisam morala da krpim nokat.

      Delete
  7. Divno si opisala sve njegove boje. :)
    A lak je svakako poseban i prelep.

    ReplyDelete
  8. Prelep je!!! Kao zeleni brat laku Solar Flare od Picture Polish :D

    I stvarno super uslikaš noktiće i na dnevnoj svetlosti. Koji fotoaparat koristiš? Ja sa ovim Canonom 850SD, na jedvite jade uspem i cveće da uslikam, a sve ostalo je puka sreća.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo na dnevnoj i mogu da ih slikam. Koristim Canon PowerShot a560.

      Delete
  9. Magičan je zaista, ali posebno mi se svideo preko tamnozelenog laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga probala tako, a onomad je bilo suviše mračno da vidim kako zaista izgleda, ali sećam se da se i tebi i Tići više dopao u toj verziji.

      Delete
  10. Divan lak!
    Po fotki sam mislila da se radi o dva različita, sada mi se još više sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedan, ali kameleon. Dance Legend baš umeju da naprave dobre multihrome.

      Delete
  11. prekrasan i jedan od favorita. gotovo u rangu ilnp multichromeova. šteta što meni ne stoje na moj oblik... ali tebi stoji divno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost nemam nijedan ILNP, ali silno želim da ih imam sve :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...