05 November 2014

OPI Green On The Runway


Pošto sam još uvek udobno u sred zelene faze, nisam mogla da propustim da uzmem OPI Green On The Runway. Ovo je lak inspirisan Sprajtom i deo je kolekcije napravljene povodom 125. godišnjice Koka Kole. Preporučujem da ga uzmete ukoliko volite zelene lakove i/ili duohrome jer je jedinstven na našem tržištu, a možda i u svetu.


Since I'm still very much in the middle of my green phase so naturally I had to get OPI Green On The Runway. This polish was part of the Coca Cola collection, made to celebrate company's 125th anniversary and this particular shade is inspired by Sprite. If you like green shades or duochrome polishes I'd definitely recommend this one.


OPI Green On The Runway (NL C18) je veoma uspešan duohrom. Po bojama bih rekla da je u pitanju obrnuti Muir Muir On The Wall. Osnovna boja mu je intenzivno zelena, zacrnjenih ivica, a preliv mu je bakarno-ljubičast. U šimeru, koji daje skoro metalik izgled, mogu se videti tragovi četkice ukoliko ne mažete lak pažljivo.


OPI Green On The Runway (NL C18) is a very successful duochrome. In terms of colour I'd say that it is a reverse Muir Muir On The Wall. Base colour is vibrant blackened green that shifts to coppery-purple. Shimmer looks almost metallic, but it can be a bit frosty if you don't take your time to apply polish carefully.


Ovaj lak ima nešto ređu formulu i stoga su mi bila potrebna tri sloja da dobije punu pokrivenost. Suši se prosečnom brzinom. Postojanost mu je veoma dobra. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


This polish has somewhat thinner formula and it took me three coats to get full opacity. Drying time is average. It held on quite well. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

20 comments:

  1. Neverovatno koliko je lep, a inače ne volim naročito zelene lakove!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kao stvoren za neljubitelje zelenih, a posebno za ljubitelje :D

      Delete
  2. Brateeeeeeee predobar je!!! Jos sam ja slaba na lakove koji idu na zeleno...Uh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predlažem ti da uzmeš ovaj. Znam da su ti se ranije svideli neki kojih kod nas nema, a ovog ima kod nas i zaista je odličan.

      Delete
  3. Love this polish!!! Amazing swatches!

    ReplyDelete
  4. prelep, moj omiljeni opi, zvanično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au, to je velika čast :D
      Ja nisam sigurna da mi je draži od EMiO.

      Delete
  5. That is a very, very lovely shift - it looks good on you!

    ReplyDelete
  6. Odlicne si fotografije napravila i moram da primetim da izgleda daleko lepse kada se namaze tri sloja. Bas sam sinoc razmisljala kako je jedinstven lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Tri sloja su mera za njega. U dva izgleda bledunjavo.

      Delete
  7. Bas je dobar!
    Videla sam ga i kod Ufi i odmah mi se dopao. :) I tebi jako lepo stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja sam se potpuno zaljubila u njega, a Ufika ga je dugo čekala, to znam :D

      Delete
  8. Odličan je, pravi biser Coca Cola kolekcije. :)

    ReplyDelete
  9. Mene ova boja podseća na one velike i glasne leteće bube (ako iko zna na šta mislim) :D
    I ne mislim ništa loše, zapravo je toliko poseban da mislim da ga kupujem prvom prilikom, a nisam neki ljubitelj zelenih. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...