30 October 2014

Sephora Jungle Playground


Danas vam predstavljam još jedan od onih lakova koje sam kupila u momentu neizdrža, a potom zanemarila. Ovaj sam zanemarila sasvim neopravdano jer je u pitanju veoma lep i uz to kvalitetan lak. Žao mi je što ga Sephora nije uvrstila u sada više ne tako novu postavku lakova. Ako uspete da ga nađete u nekoj Sefori pored kase nemojte propustiti da ga uzmete jer je prilično jedinstven.


Today I am showing you another polish I have bought when I had polishaholics' itch and I have forgotten about it afterwards. Unjustly, if I may add, because this is a very pretty and quality polish. I am sorry Sephora hasn't incorporated it into its now not so new nail polish range. I suggest you get it if you find it in a discount bin because it is quite unique.


Jungle Playground je žalfija-zelen lak ispunjen finim srebrnastim šimerom. Suši se polumat te šimer zaista dolazi do izražaja. Maže se veoma lepo i ravnomerno i uz to se brzo suši. Ukoliko znate neki lak koji bi mogao biti zamena za ovaj, slobodno mi ostavite preporuku u komentaru. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Sephora Jungle Playground is a sage green polish with very fine silvery shimmer. It dries semi-matte so the shimmer really stands out. It goes on smoothly and it dries really fast. If you know of a polish that might be dupe for this one, do leave me your recommendation in the comment. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

6 comments:

  1. Golden Rose Rich color #111, mislim da je vrlo sličan! Obožavam ovakve nijanse (kao uostalom i sve ostale nijanse zelene) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baciću pogled. Rich Color linija mi se dopada tako da svakako neće škoditi da imam nešto slično iz te linije :D

      Delete
  2. krasan, meni se čini sličan essence 'barefoot through the moss', premda je onaj malo maslinastiji, ali na prvu me baš podsjetio na njega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auu, to je iz neke davne kolekcije. Nema leba da ga nađem.

      Delete
  3. uuu, baš je lep, ne treba da ga zanemaruješ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, ali ne postižem da mažem sve koje bi trebalo. Vreme je možda za još jednu čistku.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...