13 October 2014

Kiko Mirror 616 Silver


Jeste li ponekada poželeli da vam nokti izgledaju kao da ste ih potopili u tečni metal? Kiko je prošle godine napravio kolekciju lakova koji su davali baš takav izgled. Kolekcija je prigodno bila nazvana Mirror i sadržavala je petnaest lakova. Oni na žalost nisu više u ponudi i ne mogu vam predložiti šta da potražite kao zamenu za takve lakove u boji, ali prilično dobra zamena za ovaj je OPI Push & Shove.


Have you ever wished your nails looked as if you had just dipped them in liquid metal? Last year Kiko offered a LE collection of just such polishes. This collection was appropriately named Mirror and it contained fifteen nail polishes. These are unfortunately no longer available and I can't recommend you any dupes for coloured polishes, but a good dupe for this one is OPI Push & Shove.


Glavni problem sa lakovima ove završnice je to što pokazuju svaku nepravilnost na noktu i što uglavnom ne sarađuju dobro sa klasičnim bazama. To je i razlog zašto do sada ovaj lak nisam nosila sam već sam ga samo koristila za pečatiranje. No sada imam tajno oružje koje olakšava nanošenje ovakvih lakova - Trind Ridge Filler. Umesto neobojenih mesta i povlačenja laka, što bih doživljavala svaki put kada bih pokušala da namažem ovaj lak, dobila sam prilično ujednačenu boju čak i iz prvog sloja. Pošto mi se slobodna ivica nazirala morala sam da nanesem i drugi sloj laka. Da sam malo više pazila prilikom mazanja mogla sam da izbegnem tragove četkice u laku i da dobijem izgled noktiju na koji bi i T-1000 bio ponosan. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka preko Trind Ridge Filler i nemam nadlak.


The main problem with mirror polishes is that they show every tiny flaw you may have on your nails and that they don't go well over regular base coats. That is also the reason I couldn't wear this polish, but had only used it for stamping. Now I have a secret weapon that makes application of such polishes easier - Trind Ridge Filler. Instead of bald spots and polish dragging, which I'd experience every time I'd try to apply this polish before, I got quite even colour in single coat. I did have visible nail line so I had to apply another coat. Had I taken more time to apply it nicely I would have avoided brushstrokes and gotten a mani even T-1000 could be proud of. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish over Trind Ridge Filler and no top coat.

MoYou Nails 65

17 comments:

  1. What a beautiful and perfect foil - I wish my nails were smoother because foils are sooo demanding!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are very demanding. That's why I had to use it over ridge filler. You might need two coats and I know you could pull it off.

      Delete
  2. T-1000 <3 Odličan je!
    Čula sam da je i Avonov Ridge filler mnogo dobar, izgleda je takav proizvod zaista potreban za lakove poput ovog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakav je Avonov i verovatno ga neću ni probati (jedno loše iskustvo je bilo dovoljno da me odbije od njih), ali svakako je baza koja daje što ravniju površinu potrebna za ovakve lakove.

      Delete
  3. Replies
    1. Mogle bismo jednom da uporedimo Push & Shove i ovaj.

      Delete
  4. I lak i pecat su totalno odusevljenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada mi je malo žao što ne uzeh Morgan Taylor Could Have Foiled Me.

      Delete
  5. ajme kako je dobaaaar *.*
    definitivno si moram nabacit nešto ovakvo :D
    ali stamping mi je još luđi, mace su savršene <3

    ReplyDelete
  6. Zao mi je sto nam Kiko lakovi nisu dostupni u Srbiji. Ridge filler je dolicno odradio posao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš sam se obradovala kada sam videla da je dobar za problematične lakove.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...