11 October 2014

24. sajam kozmetike Dodir Pariza


Danas i sutra se u hali 2 beogradskog Sajma održava 24. sajam kozmetike Dodir Pariza. Uz dobar plan i još bolje društvo (Jeca, Tića, Meri, Ivona, između ostalog) danas sam ga obišla. Pažnju sam, naravno, posvetila proizvodima za prirodne nokte i veoma mi je drago što sam na sajmu našla novitete iz te kategorije.


Prva stanica - OPI štand (54). Stigle su nove kolekcije: Peanuts, Nordic i Gwen Stefani. Svi OPI lakovi iz redovne ponude su na sajamskom popustu i koštaju 850 dinara, a tu su i neizostavne korpice u kojima se kriju i već viđeni lakovi (Skyfall kolekcija, Pirati sa Kariba, Spiderman, Sheer Tints, Mapeti, Miss Universe 2012), ali i neke neočekivane bočice koje su tu dospele samo zato što su bile u paketu sa bočicom koja se razbila i stoga su umazane ili su ostale bez etikete.


Odmah pored (štand 55) Aluna je ponudila Jessica lakove i tretmane za nokte. Lakovi su na specijalnoj sajamskoj rasprodaji po ceni od 600 dinara, a tretmani su na popustu od 20%. Novo u Aluni je i Cuccio linija lakova i tretmana za nokte, koji će se poput Jessica programa prodavati samo u salonima koji rade sa ovim brendovima. Cena Cuccio lakova (ima ih u 90 boja) na sajmu je 780 dinara, a imaju i posebnu ponudu da se za kupljena tri laka četvrti dobija gratis.


Alessandro (štand 58) je pored Alune. Kako njihovi proizvodi nisu svuda dostupni u slobodnoj prodaji ovo je dobra prilika da uzmete neku od njihovih hvaljenih krema za ruke ili neki lak za nokte. Preporučujem Heavy Metal kolekciju dok još može da se nađe (660 din). Obični lakovi su 400 dinara, a imaju mini lakovi iz Showtime kolekcije su po 300 dinara.


Morgan Taylor se prvi put predstavio našoj publici pre godinu dana, na 22. sajmu kozmetike. Na štandu 110 nas čekaju nove kolekcije - Playin' It Cool, Enchantment i Home For The Holidays, kao i lakovi iz ranije ponude. Popustu od 20% je teško odoleti - svi lakovi su 690 umesto 864 dinara, a za pet kupljenih možete dobiti i šesti gratis (bira se između određenih boja).


Ultra Sun (štandovi 130 i 131) se smestio iza Morgan Taylor štanda. Iako trenutno nema novih Zoya kolekcija, popust od 10% na svu robu je nešto što ne treba propustiti.


Unitech (štand 1) je kao zastupnik CND za naše tržište odlučio da novitetima obraduje i nas koji više pažnje obraćamo na prirodne nokte. Sada su ponudi dodali i bazu za ojačavanje noktiju, bazu za popunjavanje brazdi, čuvenu Stickey bazu i nadlak za visok sjaj. Još jedna novina je i veliko pakovanje SolarOil (68 ml) maltene po ceni standardnog pakovanja (15 ml). Ima i novih kupki i losiona za manikir i pedikir.


Alexandar Cosmetics po običaju zauzima najviše mesta - ceo donji nivo. Iako ne daju popuste ovde je uvek gužva, posebno kada se lakoholičarke nađu ispred polica sa China Glaze, Seche i IBD proizvodima (gužva je bila tolika da nisam čak mogla ni da slikam stalke). Novo u ponudi je Poshe kolekcija proizvoda za negu noktiju, kao i China Glaze kolekcije All Aboard, Celebrate Courage, Apocalypse of Color (ponovo bez Ghoulish Glow, ua) i Twinkle.


Bilo je tu i drugih izlagača koji nude proizvode za manikir (Depil Medic Shop, Nail System Prima, Mystic Nails, Donna, Crystal Nails, Magnetic, ProNails...), ali Karika, Nail Line i Akzent (RP Company) nisu učestvovali. Vredi doći ukoliko planirate da se opskrbite lakovima i sredstvima za manikir jer je ponuda bogata, a ima i popusta. Ulaznica je 350 dinara, a sajam je otvoren danas i sutra od 10 do 20 časova.


26 comments:

  1. Divno smo se provele kao i uvek. :) Ulovi su ti super. Čekam utiske za CND.

    ReplyDelete
  2. Ooooo divotice!!!
    Vidim bilo vam je krasno :)
    Sviđaju mi se tvoji noviteti i jedva čekam vidjeti ih na noktima, a srčeko mi je zatreperilo dok sam vidjela Pixiecu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ovo ne pokazuje kako nam je bilo dobro. Svaki čas smo se sastajale pa razilazile svaka na svoju stranu :D
      Sunshine sam morala da uzmem. Od proletos se lomim oko nje, ali sada sam prelomila.

      Delete
    2. Khm khm, ako ipak zaključiš da ti se ne sviđa i da ti ne treba - javim ti adresu :D :P

      Delete
    3. Misliš li da je velika šansa da mi se ne svidi?
      :D

      Delete
  3. Ja cak mislim da sam te srela kod OPI standa sa par devojaka,ali nisam bila sigurna da li si ti,i bilo mi je bezveze da smaram pitanjima :( sad mi je zao jer izgleda da si ipak bila ti. Nema veze bice prilike na sledecem sajmu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim je moguće da sam to bila ja. Slobodno se javi sledeći put. Uvek mi je drago kada nadimak/ime virtuelnog poznanika dobije lik.

      Delete
  4. Svaka čast za brzi izveštaj :) Fino si pazarila.

    ReplyDelete
  5. Svaka ti čast na brzini :)
    Ja sam se super provela i vrlo sam zadovoljna svojim ulovom, iako je, makar što se lakova tiče skroman (za naša shvatanja). Morgan Taylor mi je najinteresantniji, mada ću poludeti sa skidanjem šljokica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, skidanje šljokica zahteva posebnu mentalnu pripremu, ali sigurna sam da će vredeti.

      Delete
  6. prelepo, uvek mi bude žao što nisam tu! i super ulov!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedostajala si nam.
      Ulovom sam veoma zadovoljna, mada mi je krivo što nije stigla Morgan Taylor Midnight Masquerade kolekcija. Tu bih se tek raspametila (Da li mi treba još jedan zelenko? Naravno da mi treba :D)

      Delete
  7. Super je bilo druzenje i sjajan ulov! Mozda je falilo par izlagaca, ali popusti i neocekivani lakovi u korpicama su to nadoknadili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neočekivani lakovi posebno :D Žao mi je što nisam mogla duže da ostanem da se družim sa vama i da bacim bolji pogled an vaše ulove.

      Delete
  8. Apsolutno savršen raj :D Raspametila bih se da sam bila tamo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bi tamo sigurno našla još više zanimljivih stvari jer se nisi ograničila na jednu kategoriju proizvoda.

      Delete
  9. Ovako sa fotografije, najviše mi se dopadaju Morgan Taylor lakovi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da su se odmah raspodali :D Takva je gužva bila ispred štanda.

      Delete
  10. Sjajan ulov, jedva čekkam da predstaviš zelembaće!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, Gvenicu jedva čekam da probam, ali prvo jedan MT :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...