11 August 2014

Essie Aruba Blue


Aruba Blue je lak koji sam dobila na poklon kada sam preko foruma kupila neke lakove. Odmah sam videla da po kvalitetu ne zaostaje za drugim Essie drogerijskim lakovima, ali boja nije po mom ukusu pa je čekao dugo na red za nošenje. Ovaj lak je u stalnoj ponudi, pakovanje je od 13,5 ml i do kraja avgusta u Lilly drogerijama košta 759 umesto redovnih 949 dinara.


Aruba Blue is a polish I got as a gift when I bought some polishes last year. I could easily see that quality-wise it is up to par with other drugstore Essie polishes, but since it is not my shade of blue it was untried for quite a while. It is part of core range of Essie polishes and comes in 13.5 ml bottle.


Aruba Blue je prilično standardan metalik plavi šimer. Nanesen u debljem sloju može lako proći kao jednoslojac, ali ja ipak savetujem mazanje dva tanja sloja jer se u suprotnom mogu videti tragovi mazanja u šimeru. Sjaj laka je visok. Brzina sušenja je očekivano odlična. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Ovaj lak mi je poslužio kao baza za zebra manikir sa MoYou Nails pločice 22.


Aruba Blue is quite standard metallic blue shimmer. It can be a one-coater if applied in thicker coat, but I'd advise painting two thinner coats as thicker coats tend to be frosty. This polish is glossy. Drying time is expectedly excellent. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat. This polish was base for zebra manicure for MoYou Nails 22 review.



26 comments:

  1. Aruba Blue is such a pretty blue, it's like it's glowing from the inside..
    And I think it looks stunning on you, it IS your shade LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is gorgeous, it is beautiful, it has found a new home :D

      Delete
  2. Odlican je lak, steta ako ne nosis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije moja boja. Sama ga nikada ne bih kupila jer znam da nije moja boja. No sada je našao novu vlasnicu i verujem da će biti nošen.

      Delete
  3. Lep je lak, mada je više za neke svečane i večernje prilike. Deluje glamurozno. Lepo što si ga udomila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sviđa mi se kako si ga doživela. Ja na žalost nemam mnogo takvih dešavanja u životu pa i najsvečanije lakove nosim uz trenerku :D

      Delete
  4. na prvu me jako podsjetio na catrice 'it blue my minds' :D
    odličan stamping :D

    ReplyDelete
  5. Lak je jako lep, a ovo pečatiranje mi je jedan od najlepših manikira. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Veoma sam zadovoljna ovim pečatiranjem pa mi je posebno drago što se i vama dopada.

      Delete
  6. pa kako si mogla da ga ne namažeš odmah! prelepotinja, a i pečatiranje je fantastično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni baš nije legao ni tada kada sam ga dobila ni sada kada sam ga probala.

      Delete
  7. baš je moćna boja, ali sa zebricom je dobio poseban šmek :)

    ReplyDelete
  8. Wow what a stunning blue! I love how rich and shimmery it is. It's going straight onto my wishlist! ;)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a good thing then that it is not limited edition.

      Delete
  9. Super je lak :)
    I ja bih volela da je malo tamniji, ali je generalno lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tvojim noktima bi sigurno izgledao savršeno.

      Delete
  10. Hijaooo, još jedan savršeni Tardis Bleu :D Ja okidam na plavce. Moram ovo imat. Nije da ih nemam dovoljno, al ovaj je specijalan. I još je Essie. Aruba Blue. Idem ga odmah na wishlistu stavit. Hvala za divne swatcheve <3

    ReplyDelete
  11. Ajoooj sta je ovo. :D !! Nikad lepsi plavi lak!

    ReplyDelete
  12. This is a wonderful blue color. I got it as a Christmas present from my son a couple of years ago :)

    ReplyDelete
  13. Šteta što ti nije legla boja, ali baš je lepa plava. Liči mi na YSL Bleu Cyclades samo što on ima malo dublji šimer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je više frosty u poređenju sa YSL. Meni se žensan više dopada.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...