16 July 2014

Catrice Sand'sation C07 TropiCoral


Jesam završila sa Catrice lakovima van moje zone prijatnosti koje mi je poslala Maria, ali nisam završila sa svim takvim Catrice lakovima koje imam. Danas na redu imam teksturac is Luxury Lacquers linije koji sam osvojila na Parokeets darivanju. U ovoj linije je bilo lakova koji mi se sviđaju po boji, ali nisam uspela da ih nađem na prošlom putovanju. Izgleda da su se brzo i lako rasprodali.


I have shown you all out-of-my-comfort-zone Catrice polishes I have received from Maria, but I'm not done with all such Catrice polishes I own. Today I have a textured polish from Luxury Lacquers collection I have won at Parokeets giveaway. There were several polishes in this line that I liked, but I didn't manage to get them last time I went abroad. It seems they sold out easily and fast.


TropiCoral je ružičasti teksturac vlažnog i sočnog izgleda. Za taj vlažan izgled je zadužen prilično neupadljiv srebrni šimer. Sama tekstura je veoma slična onoj koju imaju Essence teksturisani lakovi, a takva mu je i brzina sušenja (dakle ne najbrža). Potrebna su mu tri sloja za punu pokrivenost i jednaku boju. Dva daju punu boju, ali mi se videla linija nokta. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


TropiCoral is a pink textured polish that has wet and squishy shine. Wet look comes from rather inconspicuous silver shimmer. Texture itself is similar to Essence textured polishes as is drying time (not the best). It took me three coats for full coverage and even colour. Two coats are enough for full colour, but I had visible nail line. Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.



20 comments:

  1. Lep je, mogu da zamislim koliko bi još lepši bio na preplanuli ten

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, na preplanulom tenu bi izgledao savršeno.

      Delete
  2. I would have guessed this would be out of your comfort zone too - but it does look f´gorgeous on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It gave me tanned skin look, which I don't like, but it is a pretty shade nevertheless.

      Delete
  3. Zona prijatnosti :D.
    Meni se sviđa.

    ReplyDelete
  4. I don't know about the color, but I like the effect very much! But it suites your skin tone very good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The effect is very subtle, like in Essence textured polshes.

      Delete
  5. Ti sendići su se kod mene pojavili prije par mjeseci, kad sam već bila odlučila da neću da kupujem lakove. Crveni i ljubičasti u bočici izgledaju predivno, prosto me boljelo da ih gledam. Onda sam naletjela na neke svočeve i bilo mi je baš drago što ih nisam uzela, jer mi se uopšte nisu svidjeli. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su plavi i zeleni delovali zaninljivo.

      Delete
  6. That's so pretty! I love the soft pink/coral base, and the shimmers are really gorgeous! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  7. Super nijansa, mislim da bi divno izgledala uz preplanulu kožu. :)

    ReplyDelete
  8. Mislim da bi tebi legao zeleni iz te kolekcije. :)
    Zanimljiva je boja, a ima bas lep finish.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se čini da bi mi zeleni odgovarao, ali nisam ga ni videla u prodavnicama kada sam bila u inostranstvu. Svi su bili rasprodati.

      Delete
    2. Ja jos nisam nacisto da li volim taj zeleni, pa ako se odlucim da ga prosledim, javicu ti. :)

      Delete
    3. Ako odlučiš da ga se rešiš, rado ću ti pomoći u tome, ali mislim da tebi takve nijanse stoje suviše dobro i da bi bila šteta da ga ne zadržiš.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...