31 May 2014

Simples - Week 3 - Ombre


Ombre manikir sam radila u nekoliko navrata ranije i svaki put sam se mučila da nađem dovoljno lakova, ali za ovu priliku sam iskoristila lakoholičarsko okupljanje. Nisam želela da uradim roze neonski ombre manikir (mada sam mogla) i nisam mogla samo od China Glaze lakova da napravim zeleni ombre, ali nisam nezadovoljna ni ovim što sam uradila. Koristila sam od palca ka kažiprstu: OPI Jade Is The New Black, China Glaze Four Leaf Clover, China Glaze Highlight Of My Summer, China Glaze Grass Is Lime Greener, China Glaze Yellow Polka Dot Bikini.


I have done ombre manicure several times before and it's been difficult for me to find enough polishes every time, but this time I took the opportunity to try some polishes at polishaholics meeting. I didn't want to do a neon pink ombre (although I could have done I) and I couldn't do it only with China Glaze polishes, but I am not displeased with what I came up with. I have used fro thumb to pinkie: OPI Jade Is The New Black, China Glaze Four Leaf Clover, China Glaze Highlight Of My Summer, China Glaze Grass Is Lime Greener, China Glaze Yellow Polka Dot Bikini.

43 comments:

  1. It's a beautiful ombre, and Highlight Of My Summer jumps out of the photo reminding me to use it again :)

    ReplyDelete
  2. It's pretty! I guess I'll never have enough polishes to make perfect ombre :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, that only means you haven't fallen into the trap of polishaholism :D

      Delete
  3. Replies
    1. Zar to nisi ustanovila na druženju?

      Delete
    2. I meni takodje al ja to znam od kad je izasao. :D
      Odlican ombre Cajo! :)

      Delete
  4. China Glaze Highlight Of My Summer - cisto savrsenstvo ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da je on opšti favorit. A svakako se ističe.

      Delete
  5. Hilight of the summer mi je favorit :)

    ReplyDelete
  6. I moj favorit je homs :D

    ReplyDelete
  7. Ovo je prelepo! Pogotovo poslednja tri laka, svaki je poseban na svoj nacin. *o*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi su odlični, samo detelinica boji nokte.

      Delete
  8. Odličan je ombre! :clap:clap:clap:
    Mislim da pobeđuješ u onoj fb grupi, iako nije takmičenje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prokleti automatski gmail profil :P

      Delete
    2. Dešava se i u najboljim kućama :D
      Nije takmičenje, ima tamo dobrih manikira. Ja prva nisam svojim najzadovoljnija, ali nije ispao tako loše kako je mogao.

      Delete
  9. China Glaze Higlight Of My Summer - želim! Ionako sam sucker za mint nijanse nisi mi ovo trebala raditi :p ja otprilike imam dovoljno lakova da uradim pošten mint, plavi, rozi i ljubičasti ombre. dosta :D
    super ti stoje ovako kraći nokti, mnogo mi se sviđa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije samo mint, nego mint neonac. Potreban ti je :D

      Delete
  10. Higlight i Grass ti stoje savrseno! Odlicna kombinacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Uživo mi se Grass is lime greener nije preterano dopao, ali Highlight je mrak :D

      Delete
  11. prelepo, a opet neocekivano sto su boje u zelenim tonovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije toliko neočekivano za mene. Volim zelene lakove i imam ih dosta, samo ne stižem sve da ih isprobam i predstavim.

      Delete
  12. OPI Jade je moj favorit, a uzivo mi se dopao i Four Leaf Clover, volim takvu zelenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali što Clover boji nokte...

      Delete
    2. Steta, ali zato je nalik Golden rose selective 57 koji ne ostavlja tragove.

      Delete
  13. These are great colors to pair together! Love the end result! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  14. this is a perfect skittle *.* i really love how these neons work together :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wish I could have used only neons, but we didn't have that many.

      Delete
  15. I onako vec mislim o Highlight Of My Summer kao o zameni za re fresh.... I sad je potvrdjeno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Re-Fresh, koji obožavam, deluje mrtvo i dosadno pored HOMS :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...