16 May 2014

Catrice Chameleon C08 C(h)ome, Leon!


Pre neki dan me je iznenadio neočekivan paketić. Već poštanske markice su mi otkrile od koga je, a poruka unutra je potvrdila moju pretpostavku - divna Maria je odlučila da me obraduje lakovima koje je znala da ne mogu nabaviti u Srbiji. Poslala mi je četiri Catrice laka iz posebne kolekcije Luxury Lacquers, direktno iz Chameleon linije. Odlučila sam da prvo probam boje koje su izvan moje zone prijatnosti. Danas vam predstavljam jednu od njih - C(h)ome, Leon!


I have received an unexpected package several days ago. I could tell from the stamps who it was from and the note confirmed my thoughts - wonderful Maria decided to gladen me with some polishes she knew I couldn't get in Serbia. She sent me four Catrice polishes from Luxury Lacquers limited edition, more specifically from Chameleon line. I have decided to first try colours out of my comfort zone. I am showing you one of those today - C(h)ome, Leon!


C(h)ome, Leon! je bež-ružičasti sedefasti lak koji na mahove pokazuje i plavo-zeleni odsjaj. U šimeru se vide tragovi mazanja ako se nanese deblji sloj, ali pažljivijim mazanjem se oni mogu izbeći. Dva sloja su potrebna za punu boju, ali tek tri sloja daju punu pokrivenost. Boja sasvim lepo ide uz moj ten jer je dosta topla, ali se ja ne osećam dobro sa ovakvom bojom na noktima jer čini da mi prsti deluju preplanulo. Sjaj mu je veoma nežan, svilast i zato sam poželela da lak matiram. Veoma mi se dopada kako izgleda u mat izdanju. Nanosi se prilično lako. Nije pregust, mada bi meni odgovaralo da je trunku ređi. Suši se nešto sporije nego što bih volela, ali ne duže od prosečnog laka. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak sem na poslednjoj slici, gde imam i sloj Trind Top Coat Matt.


C(h)ome, Leon! is a pinky-beige frosty polish that at some angles shows bluish-green flashes. It shows brush marks when applied in thicker coats, but more careful application should sort that thing out. Two coats give full colour, but it takes three coats for full coverage. This colour goes really well with my skin tone because it is very warm, but I don't like it on my nails because it makes my fingers look tanned. It has very gentle silky sheen so I wanted to mattify it. I like very much how it looks matte. The application is fairly smooth. Formula isn't too thick, but I'd prefer it to be just a tad thinner. Drying time is a bit longer than I'd like, but not longer than average drying time. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat except in the last photo where I have a coat of Trind Top Coat Matt.


14 comments:

  1. LOL - I'm happy to bring you out of your comfort zone ;)
    But you are right, it makes you look tanned - but OMG with the matte top coat it looks fabulous on you!!

    ReplyDelete
  2. I meni se više dopada matiran, jer apsolutno ne mogu da podnesem na sebi sedefaste lakove i taj utisak "svilenih bombona" na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš ovde mali trik za rešavanje tog problema upravo uz pomoć mat nadlaka http://www.fashionpolish.com/2014/05/how-to-smooth-out-frosts-in-2-easy-steps.html

      Delete
  3. Negdje sam nedavno citala da se strafte od mazanja mogu ukloniti ako se lak matira pa se opet doda top coat :) Nisam jos probala, ali svakako cu probati. Sto se laka tice, nisam sigurna dali mi se svidja jer nije moj tip boje, a svidja mi se ha ha :D Ime mu je super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam taj članak, ali nisam još isprobala tehniku.

      Delete
  4. Lep, lep, ali čekam onaj crveni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hromea? Njega ostavljam za kraj jer mi je favorit.

      Delete
  5. Replies
    1. Prasli, tebi je svaki lak koji namažem prelep :P Tebi bi ovaj sigurno dobro stajao.

      Delete
  6. neobičan je, ali nekako dobro neobičan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prema ovome imam sličan odnos kao prema onom zlatastom Essence duohromu. Lep je, nije za mene, ali mi se sviđa, ali neću ga nositi, ali...

      Delete
  7. Replies
    1. Slažem se. Meni generalno sedefasti lakovi i šimeri izgledaju lepše matirani.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...