27 April 2014

Ulta3 Twilight Fever


Prođe više od cele godine otkad sam dobila lakove u Chop Suey Nails nagradnoj igri. Fantasy Fire sam nosila više puta (i kupila nekoliko dopuna), Cult Nails Wicked Fast mi je trenutno omiljeni brzosušeći nadlak, a ovaj lak nikako da dođe na red za nošenje.
Ulta3 je australijska firma i izgleda da njihovi proizvodi nisu dostupni van Australije. Njihovi lakovi imaju 13,5 ml i čini mi se da su barem 3-free.


It's been over a year since I got my nail polish prize from Chop Suey Nails giveaway. I have worn Fantasy Fire several times (and bought a couple of backups), Cult Nails Wicked Fast has been my go to quick drying top coat for a while now and it never seemed to be the right time for this polish. Ulta3 is an Australian brand and it seems they aren't available outside Australia. Their polishes come in 13.5 ml and it looks as if they are at least 3-free.


Twilight Fever je jedan od mnogih lakova u tipu Chanel Paradoxal. Ja od takvih lakova imam Rimmel Hot List i Flormar 418 i Twilight Fever je maltene jednak Hot Listu. Ovo je visokopigmentisan sivo-ljubičasti lak ispunjen ljubičastim šimerom. Skoro je jednoslojac, ali ipak su potrebna dva tanja sloja za punu pokrivenost. Veoma je tečan i brzo se suši. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Twilight Fever is one of many Chanel Paradoxal lookalikes. I have Rimmel Hot List and Flormar 418 and I can say that Twilight Fever and Hot Listu are almost the same. This is a highly pigmented greyish-purple polish filled with violet shimmer. It is almost a one-coater, but it does take two thin coats for full and even coverage. The formula is runny and it dries fast. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


19 comments:

  1. Sto ja volim ove a la Paradoxal nijanse. :) Kad se samo setim kakva je pomama bila za Hot list-om. :D Ja sam moj mazala mozda dva puta i to je to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jednom. I Flormar sam isto namazala samo jednom, a nisam bila mirna dok ga nisam uzela.

      Delete
  2. Mene je podsetio na Charivari, ali u pravu ste to je Paradoxal xy. Svejedno je lep. :)

    ReplyDelete
  3. A mene je podsetio na Smokin Hot dok nisam stavila sočiva. :) Lepa boja u svakom slučaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene a ne nosim sočiva :D Prelep je svakako!

      Delete
    2. ZNate da sam ja naopaka i da na meni Smokin' Hot deluje blatnjavije.

      Delete
  4. Super ti ide uz ten.. :)

    I ja volim te Paradoxal boje, treba imati bar jedan takav lak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valja imati barem jedan, ali tri su malo previše, posebno ako ih ne nosim :D

      Delete
  5. predivan, obožavam ovakve nijanse *.*

    ReplyDelete
  6. It's a gorgeous polish, right up my eggplant purple alley - lovely swatches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I know how much you love purples.

      Delete
  7. Mislim da imam cetiri-pet komada lakova na temu CH Paradoxal, volim ih :)

    ReplyDelete
  8. Trenutno mi se jako dopadaju ovakve nijense :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...