31 January 2014

Nfu.Oh 39


Dosta dugo sam želela da nabavim zelene ljuspice, ali nekako su mi stalno izmicale. Onda sam imala ludu sreću da zahvaljujući MarryJ uspela da dođem do ovog laka. Ne znam zašto je Nfu.Oh odlučio da prestane da proizvodi svoju liniju lakova sa ljuspicama jer imali su zaista jedinstven izbor tih lakova. Većina lakova iz ove linije se više ne može nabaviti, ali neki se još mogu naći po različitim internet prodavnicama. Predlažem vam da iskoristite priliku i kupite one koji vam se dopadaju dok još možete.


I've wanted to get green flakies polish for quite some time, but they always happened to slip out of my grasp. I was fortunate enough to get this polish thanks to MarryJ. I don't know why Nfu.Oh decided to discontinue the entire flakies line of polishes since they had truly unique range of those polishes. Most of these polishes can no longer be bought, but some can still be found at different online stores. I suggest you take the opportunity and get those you like while you still can.


Nfu.Oh 39 čini bezbojna baza i zelene ljuspice koje se prelivaju na plavo. Ljuspice su različitih veličina i oblika i ima ih mnogo. Koliko ih ima možete jasno videti na mojim slikama. Imam samo jedan sloj Nfu.Oh 39 preko Sephora Be a Millionaire. Verovatno bi u tri sloja mogao da se nosi sam, ali ne bih ga trošila da isprobam može li se tako nositi iako bočica sadrži 18 ml laka. Nfu.Oh lakovi ne sadrže toluen, DBP, formalin, tosilamid ni kamfor i imaju prelepe bočice.


Nfu.Oh 39 is clear base with flakies that shift from green to blue. Flakies are of different sizes and shapes and there is quite a lot of them. You can see how much from my photos. I have only one coat of Nfu.Oh 39 over Sephora Be a Millionaire. It could probably be worn on its own in three coats, but I wouldn't waste this polish just to check that out even though the bottle holds 18 ml of product. Nfu.Oh polishes don't contain toluene, DBP, formalin, tosylamide or camphor and they come in the most gorgeous bottles.

30 comments:

  1. It's jaw-droppingly gorgeous, green fire trapped on the nails!

    ReplyDelete
  2. Ne znam šta bih ti rekla osim da zavidim na ovakvom lepotanu. Mnogo mi se dopada, do sada nisam nikad videla lak sa zelenim ljuspicama, stvarno je upadljiv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inglot je imao zelene ljuspice, ali ja sam tada htela da kupim plave, a kasnije sam shvatila da su preskupe :D

      Delete
  3. JOj koliko ja zelim da imam jedan ovakav za zelenm ljuspicama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš neki novac sa kojim ne znaš šta bi, potraži u Inglotu. Mislim da su njihovi bili oko 600 dinara.

      Delete
  4. Oduševljena sam, ovo je nešto što bih rado nosila. Žao mi je što se više ne pravi, ali nadam se da postoji nešto slično. :) Bravo za Marry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psst, Tićo, još može da se nabavi. Ne proizvodi se, ali ima ga još po online prodavnicama.

      Delete
  5. Replies
    1. Ja toliko ne razumem popkulturne reference da ću morati da te zamolim za objašnjenje.

      Delete
    2. Haha, ma asocira me na one zelene brojeve iz filma Matrix. :)

      Delete
    3. Pretpostavila sam da će biti nešto tako jednostavno, ali šta ću kada nisam gledala filmove pa ne znam da li postoji neka dublja veza. Hvala ti na razjašnjenju.

      Delete
  6. Zelena verzija Night in Vegas. Prava zelena vatra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa. Sada imam NiV, plave, zelene i crvene ljuspice. Prilično sam zadovoljna.

      Delete
  7. Odlican je. Bas ima mnogo ljuspica, nisu se stekali. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni ne štede. Odlični su im holosi, mada zahtevaju vodenu bazu, odlične su im i ljuspice.

      Delete
  8. Predivan je! Kombinacija je savrsena, prosto pozelim odmah da namazem crnu na nokte i dodam nesto ovako, iako crnu jos uvek nisam namazala na nokte. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još nisi mazala crnu? Probaj. Imaš baš dobru dužinu noktiju za crni lak (ja volim tamne lakove na dugim noktima), a ako ti je to preterano uvek možeš da smiriš manikir nekim toperom ili half moon, french ili ruffian manikirom.

      Delete
  9. Sto su dobre ljuspice! Svidja mi se sto ne deluje hrapavo, a guste su ljuspice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš je ravna površina. Ne znam od čega su im ljuspice niti šta je u toj bazi, ali površina bude znatno ravnija nego sa Inglotom ili Essence.

      Delete
  10. Jao divnoce! Drago mi je sto sam mogla da ti pomognem. :*
    Samo da znas odmah sam namazala CC The Uptown kad sam videla ovu lepotu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, lep je taj. Ja sam danas namackala Nfu.Oh 46, tako da smo u flejki tonu danas :D

      Delete
  11. Predivno. Nema potrebe nista vise da kazem. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...