26 January 2014

Essence Nude Glam 06 Cookies & Cream


Cookies & Cream je jedan od tri Essence Nude Glam laka koja sam uzela kada su bili na sniženju zbog povlačenja. Lakovi u boji kože nisu moj fazon i lakše mi je da ih uzmem (i kasnije prosledim) ako ih platim malo. Od svih (malobrojnih) lakova ovog tipa koje sam isprobala ovaj mi se najmanje dopada. Nije zbog boje, boja mi je sasvim dobro stajala. Problem je u šimeru koji mi se nimalo nije svideo.


Cookies & Cream is one of three Essence Nude Glam polishes I bought when they were on sales because they were to be discontinued. Nude polishes aren't my cup of tea and it is easier to me to get them (and pass them on) if I don't pay much for them. Out of all (few) polishes of this sort that I tried I liked this one the least. It's not because of the colour. The colour suited me just fine. It was because of the shimmer, which I didn't like one bit.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

28 comments:

  1. Well I feel the same way about nudes - and I didn't even see the shimmer until I clicked on the photos, then it was there - but very subtle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was visible on nails, but it didn't look very pretty.

      Delete
  2. ni meni se nesvida vise volim zivlje boje

    ReplyDelete
  3. Izbegavam zuckaste nude lakove, jako mi umrtve ruke. Od svih tih mi je najbolji bio Iced Latte, skoro je i potrosen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj ti prelepo stoji. Meni ružičasti nude uopšte ne stoje dobro.

      Delete
  4. Od Nude Glam kolekcije imam samo Iced Strawberry Cream i mislim da mi se jedino taj i dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deluje veoma lepo za nekoga sa hladnim podtonom.

      Delete
  5. vise volim nudace koji vuku na pink, ovi sa zutim tonom mi izgledaju kao babine najlonke, sa shimerom pogotovo :D

    ReplyDelete
  6. Njaaa...Ništa specijalno. Deluje mi providnjikavo i sa dva sloja.

    ReplyDelete
  7. Volim nude lakove, ali ovaj mi se baš ne sviđa :/

    ReplyDelete
  8. Ja volim nudaće, ali ovaj lak mi je užas. Imala sam jedan iz ove kolekcije, ali kako mi je trebalo trista slojeva da dobijem bilo kakvu prekrivenost samo sam ga prosledila dalje...ili sam ga bacila....svejedno prognan je iz mog carstva. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno te razumem. Ja sam uzela tri iz ove kolekcije i sve sam prosledila. Nije to za mene.

      Delete
  9. Nisam ljubitelj nudaca ali mogu da prodju oni koji vuku na mlecno belu i roze. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ti možeš da nosiš, a ja moram da jurim one na bež, ali i kod njih moram da budem oprezna.

      Delete
  10. Ja imam Peach & Cream iz Nude Glam kolekcije, ne pokriva sjajno i nisam sigurna da li mi se i on dopada. Mislim da je Cotton Candy najlepsi.

    ReplyDelete
  11. Uuu, ovo je baaaas izuzetak na ovom blogu ikada. Barem je takav moj utisak. Veruj mi bolje ti stoje roze nijanse nego ovo, ovo mi je potpuno bezlicno, a ti mi delujes kao i te kako upecatljiva osoba ;)
    Pozdrav, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, oduševila si me ovim komentarom. Očekuj uskoro nešto roze :D

      Delete
  12. joj, ne znam šta mi kod njega smeta, ali nešto mi nije kako treba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ufi, ništa kod njega nije kako treba :D Makar ne za nas sa ovakvim ukusom.

      Delete
  13. Meni je boja ok, nego mi se cini da mu trebaju tri sloja (cini mi se?) a ne volim da mazem gomilu slojeva da bih potpuno prekrila nokat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slikama deluje kao da mu treba i treći sloj, ali uživo su dva sasvim dovoljna.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...