18 November 2013

Trind Cuticle Balsam


Znate da imam probleme sa zanokticama i da sam stalno u potrazi za dobrim sredstvima za njihovu negu. Zato na sajmu nisam odolela Trind balzamu za zanoktice. Ovaj balzam je deo Perfect sistema, ali se može kupiti i zasebno i kao deo Natural Beautiful seta i Perfect Cuticle & Nail seta. Trind kozmetika se ne testira na životinjama. Svi Trind tretmani su u bočicama od 9 ml. Balzam za zanoktice u Pharmacity apotekama košta 1260 dinara. Potpun spisak prodajnih mesta možete naći na mojoj stranici Gde kupiti, a sve informacije o proizvodima možete videti na stranici uvoznika.

You know I have problematic cuticles and I am on the perpetual lookout for good cuticle care products. That is why I couldn't resist Trind Cuticle Balsam. This balsam is part of Perfect System, but it is also sold individually and as part of Natural Beautiful set and Perfect Cuticle & Nail set. Trind cosmetics isn't tested on animals. All Trind treatments come in 9 ml bottles.

sveže nanesen
just applied

Verujem da ste do sada shvatili da ja ne očekujem čuda i brze rezultate i svakako ne verujem proizvodima koji obećavaju rezultate odmah jer oni obično samo zamaskiraju simptom, a ne utiču na uzrok. Trind Cuticle Balsam je tretmanski proizvod koji sadrži više različitih sredstava za hidrataciju (u spisku sastojaka sam ih podvukla), ali ne sadrži ulja i masti te odmah posle njega možete namazati drugi tretmanski proizvod ili lak. Ako vodite računa o tome sadrži li vaša kozmetika parabene, ovaj balzam sadrži propilparaben i metilparaben.

I think it is clear that I don't expect miracles and that I don't believe in products that promise overnight results because they usually only mask the symptom but have no effect on the cause. Trind Cuticle Balsam is a treatment that contains many different moisturising agents (I have underlined them in the ingredients list), but it doesn't contain oils and greasy substances and you can apply your nail treatment or nail polish immediately afterwards. If you care whether your cosmetic products contain parabens, this balsam contains propylparaben and methylparaben.

posle deset minuta (i dve nedelje redovne upotrebe)
after ten minutes (and two weeks of regular use)

Balzam kao tretman za zanoktice treba koristiti svakodnevno tokom dve nedelje. Četkicom ga treba naneti na kožu oko noktiju, ostaviti dva minuta da se upije i potom ono što se nije upilo umasirati u zanoktice i nokat. Posle završetka tretmana se preporučuje da se balzam koristi jednom nedeljno. Ja ga zato što imam veoma suvu kožu oko noktiju i zanoktice sklone pucanju koristim barem dva puta dnevno. Balzam je veoma blagog mirisa, gelast i ne ostavlja nikakav trag na koži. Količina balazama na četkici je meni dovoljna za dva-tri nokta. U početku mi nije ostajalo neupijeno sredstvo da ga umasiram - moje zanoktice su bile toliko suve. Posle četiri-pet dana sam primetila da mi ostaje sve više proizvoda da umasiram. Posle nedelju dana nisam više videla isušenu kožu oko noktiju ka vrhovima prstiju. Ono što me je prijatno iznenadilo je što su mi se zanoktice oko nokta smanjile, postale manje vidljive. I dalje mi se stvaraju zanoktice na noktu, ali one tvrde pored nokta sve manje primećujem.

posle utrljavanja viška
after massaging excess into skin and nails

As a cuticle treatment Cuticle Balsam should be used daily for two weeks. It should be brushed on the skin around the nails, left to soak for two minutes and the excess should be massaged into the cuticles and nails. After the completion of two weeks long treatment it is recommended to use balsam once a week. Because my cuticles and generally skin around my nails are very dry and prone to cracking I have used balsam at least twice a day. It has very mild fragrance and gel-like texture and consistency and it doesn't leave any sort of residue on skin or nails. To me the amount of product that brush picks up from the bottle was enough for two or three nails. At first I had no product left on my cuticles to massage in skin - that's how dry my skin was. After four or five days I have noticed that I have more and more product left to massage into cuticles. After a week I noticed that I have less and less dry skin around my nails on the tips of my fingers. What I was pleasantly surprised by is that my cuticles had somehow shrunk, became less visible. I do still get true cuticles, but I notice fewer hangnails.

Sastojci/Ingredients: Water, Alcohol Denat, C12-15 Alkyl Octanoate, Panthenol, Propylene Glycol, Phytantriol, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, Phospholipids, Silk Amino Acids, Laureth-4, Carbomer, Propylparaben, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Allantoin, Benzophenone-4, Disodium EDTA, Sodium Hyaluronate, Red 4


33 comments:

  1. Hm moram da priznam da bih volela ovo da probam :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je bila i moja reakcija kada sam videla da ovo postoji. Drago mi je što mu je i dejstvo prilično dobro jer nije jeftin proizvod.

      Delete
  2. Vidim da su nam utisci jako slicni za sad. Ja moj jos uvek testiram, evo vec nedelju dana. Videcu kako ce se pokazati do kraja trece nedelje. Toliko sam mu dala fore, zbog moje koze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam planirala da ga testiram duže, ali pošto sam u roku koji oni daju za tretman primetila znatan pomak, što meni sa ovim skrnavim zanokticama mnogo znači, morala sam da svoje utiske podelim što pre kako bih mogla da pređem na naredno sredstvo za negu.

      Delete
  3. Nekako su ti cudni nokti,presiroki,ne dopada mi se......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu čudni. Ne bih rekla da su preširoki, ali šire se ka vrhu i to mi je jasno da nekima nije po ukusu, no takvi su i ja tu ne mogu mnogo toga da uradim. Za veoma lepe uzane nokte baci pogled na http://marrysraveland.blogspot.com/ ili http://justprettynails.wordpress.com/

      Delete
    2. Svaka cast na odgovoru :-)

      Delete
  4. Zanimljivo mi deluje ovaj proizvod i planiram da probam. Vidim da dosta brendova još trpa paraben svuda, ali mislim da ne može biti štetan u predelu zanoktica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, o parabenima ne znam ništa, ali znam da se dosta obraća pažnja na njih pa računam da treba da naglasim da ih ima.

      Delete
  5. Bas se vidi da su ti zanoktice u boljem stanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno, zar ne? Dobro, nije to samo od balzama, ali on mi jeste dosta poboljšao stanje zanoktica.

      Delete
  6. It wounds like a really nice product, nice review :)

    ReplyDelete
  7. Ja nemam problema sa zanokticama, na sreću, jer idem redovno kod kozmetičarke, jer moram da stavljam gel, ali ću svakako preporučiti drugarici koja baš ima problema sa zanokticama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago vama koje nemate nevolje sa zanokticama ili koje imate stručnjaka koji će se za njih postarati kako valja. Meni zanoktice pucaju čim postane napolju hladnije, čim počne vetar, kad radim nail art...

      Delete
  8. Zanoktice su ti sad u odlicnom stanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako se to vidi. Samo da tako i ostanu. Zima je na vratima.

      Delete
  9. Nadam se da ce uskoro doci na red i onaj proizvod za uklanjanje zanoktica o kojem si pricala u ranijim postovima.

    Ne mogu da ne primetim da su ti nokti bas zuti. Izgleda da to ne moze da se izbegne kod neprekidnog mazanja bez obzira na bazu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trindovo sredstvo za uklanjanje zanoktica? Nemam ga trenutno, ali ako si zainteresovana nabaviću ga pa ću uraditi prikaz.
      Moji nokti i prirodno jesu žućkasti, ali celu jesen sam ih terorisala tamnim lakovima koji su ih dodatno obojili (posebno Essence The green and the grunge i Sephora Be a Millionaire).

      Delete
    2. S obzirom na cenu ja bih to radije kupovala po preporuci, al mi sad malo bezveze da nesto nabavljas zbog mene , osim ako imas mogucnost da to isprobas besplatano :)
      Taj zeleni essence mi je jos na cekanju bas zbog tvog komentara o farbanju noktiju... Najgore posledice imam od zelenih i plavih.

      Nego ja zaboravila da prokomentarise ovaj proizvod :D Bas je ocigledna razlika, ali meni takav efekat daje i alverde serum ako ga koristim redovno (al sam lenja, naravno). On ti nije bio dovoljno efikasan ili si samo u fazi isprobavanja raznih proizvoda?

      Delete
    3. Trind Cuticle Remover mi je omiljeno sredstvo tog tipa tako da mi neće teško pasti da ga uzmem :D
      Alverde serum mi je odličan, ali bolji mi je za nokte nego za zanoktice. Prednost ovog balzama je što ne mora da se ispira nego lak može da se maže odmah, a serum bi valjalo isprati.

      Delete
  10. uuu, baš se dota popravila stvar!

    ReplyDelete
  11. I'm glad this is working for you. Your cuticles look really great and nicely moisturized. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I love how this balsam is visibly moisturising my cuticles.

      Delete
  12. zvuci odlicno! kao nesto sto bi trebalo mojim jadnim i isusenim zanokticama. imam ga u vidu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je bukvalno melem za jadne isušene zanoktice.

      Delete
  13. Nakon ovog post-a sam otisla i kupila trind balzam i Eveline 8u1 :) Danas sam pocela tretman sa ova dva proizvoda istovremeno posto mi se nokti dosta listaju. Ne mogu da porastu duze od par milimetara pre nego sto ispucaju i tako vec tri godine od kako radim u hemijskoj laboratoriji. Nadam se da ce ovo biti resenje za moje noktice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzam će Vam sigurno pomoći, a za Eveline tretman ne mogu da garantujem jer njegov učinak zavisi od uzroka listanja.

      Delete
    2. Vec mi se svidja :)
      Ne znam zaista sta je uzrok, ali mogu da pretpostavim da je zbog rada u laboratoriji i potparivanja u rukavicama. Videcemo za dve nedelje!

      Delete
    3. Nadam se da ćete videti dobre rezultate.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...