20 November 2013

MoYou Nails 81


Pločica koju danas predstavljam bila je pravi izazov za mene. Nikada ranije nisam pečatiranjem radila francuski manikir i zaista sam se plašila na šta će ovo ličiti. Kod ovih dezena je veoma važno dobro ih centrirati, što meni nije baš pošlo za rukom. Možete videti gde sam tokom samog pečatiranja menjala smer. Rezultat nije tragičan, ali moglo je biti i mnogo bolje.

Rimmel Black Cherries preko Essence 154 Pink & Proud

Image plate I am showing you today was a real challenge to me. I haven't stamped a French tip before and I was really afraid how these will turn out to be. It is important to align this sort of design perfectly, which I wasn't very successful at. You can see where I was trying to change the course. The result isn't tragic, but it could have been far better.

Rimmel Black Cherries preko Essence 118 Little Miss Sunrise

Na pločici 81 se nalazi šest različitih motiva za francuski manikir. Svi su iste dužine, širine i oblika, a dezen im je drugačiji. Svih šest motiva je veoma dobro urezano i samo za dva sam morala da menjam smer grebanja (centralni, koji sam pečatirala plavo i cvetno-pahuljasti, koji sam pečatirala srebrno). Sa svih motiva osim ova dva sam mogla da grebem lak kako god sam htela, a sa ova dva motiva sam mogla da dobijem punu sliku samo ako sam grebalicu držala paralelno sa širom stranom motiva.

China Glaze City Siren preko Essence Nude Glam 06 Cookies & Cream

Image plate 81 has six different French tip designs. They are all same width, length and shape and the design is what differs. All six motifs are well etched and I had to change scraping direction for only two of them (the central one, which I stamped in navy, and the flowery-snowflakey one, which I stamped in silver). I could scrape off the polish from all the other motifs in any direction I wanted, but for these two I had to hold my scraper parallel to the wider side of the design.

Rimmel Aye, Aye, Sailor preko Don Juan One Coat OC257

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), poštarina za Srbiju je 10,27 €, a uz narudžbine preko 30 £ se dobija poklon pločica. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

China Glaze City Siren preko China Glaze Re-Fresh Mint

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £. You get a free stamping plate for orders over 30 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

Kiko 616 Silver preko Don Juan One Coat OC229


23 comments:

  1. Prelepo izgleda. Moracu ja da probam sa nekom kvalitetnijom plocicom. Ova koju ja imam nesto uopste nece da radi lepo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo sam poredila pločice i imam utisak da su na kineskim pliće urezani motivi. Sa dublje graviranim pločicama je lakše raditi.

      Delete
  2. Svi su ti odlično ispali. Najviše mi se dopada poslednji crno-srebrni fazon i to bi se čak i usudila da probam. :)

    ReplyDelete
  3. I really like all of these combinations, very pretty!

    ReplyDelete
  4. sa srculencima i petrolej varijanta su mi najlepse :)

    ReplyDelete
  5. Super su motivi! Cini mi se da bi tek meni bila muka naneti ove motive zbog zakrivljenosti mojih noktiju. I ovako imam muke zbog toga. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još su tvoji nokti sitni... Da, tebi ove šare verovatno ne bi odgovarale, ali to se lako može proveriti ;)

      Delete
  6. dobro je :D
    glasam za lijevu stranu, odnosno zadnje tri manikure, odlične kombinacije :D

    ReplyDelete
  7. Predivno!
    Svi su lepi na svoj način.

    ReplyDelete
  8. Divni su ti nokti! Ja se nadam tutorijalu o korišćenju pečata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijo, beše i tutorijal http://cajkinekandze.blogspot.com/2013/10/pecatiranje-uputstva-i-saveti.html

      Delete
    2. Hvala Cajo! Ne mogu da verujem da sam uspela da propustim tutorijal, a toliko sam ga željno čekala.

      Delete
  9. What a cute idea, to stamp on a french mani! I love how these turned out - fun and chic! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I am not overly pleased, but it's not bad for the first time.

      Delete
  10. Koji top coat koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ovim slikama nijedan. Najradije koristim Essence Top Sealer, ali trenutno sam na Cult Nails Wicked Fast.

      Delete
  11. kombinacije 3 i 5 su da se raspametiš!

    ReplyDelete
  12. Prelepo Cajo! Oduvek si bila majstor za pecate :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Bebi. Volela bih da sam majstor za pečate, ali još pečem zanat.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...