13 September 2013

Essence noviteti



Spomenula sam ranije kako je trenutno aktuelna smena Essence proizvoda. Dok se neki stari proizvodi još mogu naći po sniženim cenama novi su stigli na njihovo mesto. Zadovoljstvo mi je da vam predstavim šest novih lakova koji se sada mogu naći u našim prodavnicama. Svaki od ovih lakova će dobiti i zaseban članak, ovo je samo blic predstavljanje nekih od novih boja sada u ponudi. Essence lakovi imaju 8 ml i koštaju 219 dinara.

I have mentioned earlier that the change of the Essence assortment is on now. While some of the old products can still be found at reduced price the new ones arrived to replace them. It is my pleasure to show you six new polishes that are now available in stores. Each of them will get its respective post. This is just a quick overview.

Essence Colour & go 154 Pink & Proud

Essence Colour & go 154 Pink & Proud je lila lak ispunjen srebrnim šimerom sa folija finišom koji pokriva iz samo jednog sloja. Suši se brzo.

Essence Colour &a go 154 Pink & Proud is lilac foil one-coater filled with silvery shimmer. It dries fast.

Essence Colour & go 156 Me & My Lover

Essence Colour & go 156 Me & My Lover je malinasti teksturac sa zlatnim i ružičastim šljokicama. Svetlucaviji je od OPI Magazine Cover Mouse i Golden Rose Holiday 56. Suši se sporije od drugih teksturisanih lakova.

Essence Colour & go 156 Me & My Lover is a raspberry red textured polish with gold and pink glitter. It is more sparkly than OPI Magazine Cover Mouse and Golden Rose Holiday 56. It takes longer to dry than other textured polishes.

Essence Colour & go 159 The green and the grunge

Essence Colour & go 159 The green and the grunge je dobro pigmentisana srednje-zelena krema. Na kraćim noktima može biti jednoslojac.

Essence Colour & go 159 The green and the grunge is well pigmented medium green creme. It could pass as a one-coater on shorter nails.

Essence Colour & go 160 Deep sea, baby

Essence Colour & go 160 Deep sea, baby je tamno zeleni krem lak. Iz jednog sloja se još vidi da je zelen, ali sa drugim slojem postaje skoro crn. Može biti jednoslojac na kraćim noktima.

Essence Colour & go 160 Deep sea, baby is dark green creme polish. You can see it is green if you apply only one coat, but it becomes almost black when second coat is applied. It could be a one-coater on shorter nails.

Essence Colour & go 164 Crazy Fancy Love

Essence Colour & go 164 Crazy Fancy Love je duohrom koji se preliva iz boje ružičastog zlata do boje starog zlata. U njemu se vide tragovi četkice tako da ga treba pažljivije mazati od preostalih pet.

Essence Colour & go 164 Crazy Fancy Love is a duochrome that shifts colour from rose gold to old gold. It does show brush strokes so it should be applied with more care than the other five.

Essence Colour & go 165 Here's My Number

Essence Colour & go 165 Here's My Number je moj favorit od ovih šest lakova. Tamno sivi teksturisani lak sa hologramskim šljokicama. Suši se sporije od drugih teksturisanih lakova, ali vredi čekanja.

Essence Colour & go 165 Here's My Number is my favourite of this lot. It is a dark grey textured polish with holo glitter. It takes longer to dry than other textured polishes, but it is well worth it.

Essence French manicure brush

Četkica za francuski manikir bi trebalo da olakša iscrtavanje smajli linije, ali se preporučuje i za polumesec manikir i za colour blocking. Ovo je jedino razočaranje od svih novih Essence stvari koje sam isprobala, pre svega zato što se ne može dobro oprati (koristim čist aceton) i onda ostaje ukrućena, čime onemogućava fino izvlačenje linije. Poređenja radi, za čišćenje manikira već godinu dana koristim Essence četkicu za gel ajlajner i čistim je čistim acetonom i ona je i dalje u savršenom stanju.

French manicure brush is supposed to ease drawing of smiley line, but it is recommended for moon manicure as well as for colour blocking. This is the only disappointment of all the new Essence products I tried, mostly because I couldn't clean it well (I use pure acetone) and it hardens, which makes it very difficult to draw a clean line. For comparison, I've been using Essence gel eyeliner brush for my cleanup for a year now and I clean that one with pure acetone and it still looks great.


Imam utisak da je Essence unapredio formulu svojih lakova i da nisu onako gusti kako su bili, ali su i dalje veoma pigmentisani. Oduševljena sam što su odlučili da ponude dva zelena krem laka (oba ću sa uživanjem nositi), a ni teksturisani lakovi im nisu loši, samo se suše nešto sporije od drugih. Pink & Proud mi deluje kao da će biti odličan za pečatiranje, a Crazy Fancy Love je dobar duohrom za one koji vole nežnije i elegantnije boje. Četicu za francuski manikir bih preskočila. Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have a feeling Essence improved the formula of polishes and that they aren't as thick as they were, but they are still very pigmented. I am thrilled they offered us two green cremes (I will enjoy wearing them both), and their textured polishes aren't bad, they just take more time to dry. I think Pink & Proud will be great for stamping, and Crazy Fancy Love is a good duochrome for those who prefer gentler and more elegant colours. I'd give French manicure brush a pass. I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


35 comments:

  1. zelembać i duohromac su me privukli. prvi mi je potpuno neočekivan za tebe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja birala lakove, ali četiri od šest su po mom ukusu. Ima među novima još jedan koji mi se dopada, ali izgleda da nije uvezen kod nas.

      Delete
  2. Cajo, koliko slojeva ti je trebalo za crvenog teksturca? :) Dvoumim se između njega i GR 56, koji više naginje na ružičasto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve sam mazala u dva sloja osim lilećeg :D Essence je ružičastiji i ima neki sedef pa nije sasvim mat kao GR nego deluje sočno, vlažno.

      Delete
  3. E, taj zadnji tamno sivi cu da nabavim, on mi je svidja. Zao mi je samo sto se sporije suse, ali nista sto kapi za susenje nece rjesiti :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala da ubrzam sušenje, ali sigurno bi kapi pomogle. Ne treba ovim lakovima mnogo vremena da se osuše, samo im treba više nego drugim teksturcima.

      Delete
  4. Divni su, posebno mi se svidja ovaj sivi :3 Ja imam njihov 120 cookie love i odusevljena sam kako se divno maze, i koliko traje. Moracu definitivno da kupim jos neki =^.^=
    tanyaminxy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi su, makar prema mom iskustvu, bolji od tih starih, tako da ako su ti se ranije dopadali mislim i sada da ćeš biti zadovoljna.

      Delete
  5. Sviđaju mi se 156 i 165. I zeleni mi je lep ali već imam takvu nijansu pa ga ne bih uzimala.

    ReplyDelete
  6. Aaaaa stigli su! Ne moramo da ih jurimo po belom svetu. Inace bila si u pravu. Ovde u FR nema Essence uopste. Preturila sam sve zive parfimerije. :D Taj sivi teksturac je divan! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stigli su, stigli :D
      Lepo je videti da si uspela da dođeš do neta.

      Delete
  7. Svi su lepi, ali ova dva zelena... Ljubav. :)

    ReplyDelete
  8. The green and the grunge! :O
    Čooooveče, otkidam na sve zelene lakove ali lepšu nijansu zelene boje u životu svom nisam videla. Zaljubila sam se!! Ovo se definitivno kupuje! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njega ti zdušno preporučujem. Boja je prelepa, a formula odlična.

      Delete
  9. Here's My Number mi je divan, kao i tamniji zeleni. :)

    ReplyDelete
  10. They are pretty all of them, but I'm pleasantly surprised of the foils, they look nicer than I thought they would!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Actually, there's just one foil. The other one is a frost, but still pretty.

      Delete
  11. Svi su mi lepi, ali 165 je favorit :)

    ReplyDelete
  12. BLIC predstavljanje?! Ovo je savrseno, slatko i temeljno predstavljanje, odusevile su me slike i izgledi lakova!

    Favoriti su Me&my lover, Deep sea baby i Here's my number :D

    ReplyDelete
  13. Najviše mi se dopada crveni peskić. Izgleda da sam u crvenoj fazi, jer mi se u jesenjoj Essie kolekciji najviše svideo crveni. :) Dobra su i ova dva zelena, mada sam očekivala da ću se više oduševiti tamnijim. Onaj lila baš nije u mom fazonu iako je lila. Zanimljiv je duohrom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izlgeda da si ušla u crvenu fazu. Lila je suviše svetao za nas :D

      Delete
  14. Jao divni su! Tvoj favorit i zlaćakasti posebno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponudila bih ti zlaćka, ali znam da si verna OPIkama.

      Delete
  15. They are all great colors! I especially like that first one, Pink & Proud... I just can't resist pink shimmers! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. And that one would look great on you. I like how you wear foils.

      Delete
  16. Sivi teksturac i svjetliji zeleni mi se najviše sviđaju. Četkica za frenč je bila dobra ideja, šteta što je loša.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi, punu recenziju za četkicu ću tek objaviti i još ću je testirati do tada. Možda otkrijem neku caku kako da se bolje koristi, ali za sada mislim da je to proizvod koji je bio dobro zamišljen, ali loše realizovan.

      Delete
  17. zelembaći su mi krasni, naročito 159... hrapavci mi jako sliče na p2 koje imam pa sam ih preskočila... a nisam ljubitelj frencha pa ovu četkicu definitivno preskačem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crveni teksturac mislim da jeste sličan jednom p2, ali sivi je drugačiji od svih koje sam imala prilike da vidim.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...