22 July 2013

Miss Sporty Metal Flip 040 Fiery Blaze


Od jesenas sam željno iščekivala da Miss Sporty Metal Flip i Rimmel Metal Rush lakovi stignu kod nas. Na kraju sam u Nizozemskoj uzela onaj koji me je najviše zanimao - Metal Flip 040. Kako to obično biva, nedelju ili dve nakon što sam se vratila sa puta Mauricius je ubacio i Metal Flip kolekciju u ponudu. U bočicama je 7 ml laka, a četkica je široka i zaobljena. Metal Flip lakovi u DM drogerijama koštaju 275 dinara, u Mauricius parfimerijama 225 dinara.


I've been waiting for Miss Sporty Metal Flip and Rimmel Metal Rush polishes to arrive in Serbia. In the end I bought Metal Flip 040, the one that appealed to me the most, in the Netherlands. As it often happens, a week or two after I came back the importer put the Metal Flip collection in the stores. Bottles hold 7 ml of product. The brush is wide and rounded.


Velika zamerka koju imam na Miss Sporty lakove je što na bočici ne piše ime već samo broj, a na sajtu piše ime, ali ne broj. Za neke lakove se lako može ustanoviti koji su (u ovoj kolekciji je to veoma lako u slučaju plavog laka), ali za ovaj je prilično teško. Ja bih na osnovu crteža na sajtu rekla da je ovo pre Beetle Wings, ali mnogi blogeri su ga predtavili kao Fiery Blaze. Moj e-mail sa ovim pitanjem proizvođaču ostao je bez odgovora. Druga zamerka koju imam je što se sastav Miss Sporty lakova se nigde ne može naći.


A great complaint I have about Miss Sporty polishes is that there is no name, just a number on the bottle and on the website there is no number, just a name. Some polishes are easily identifiable (for instance blue polish from this collection), but not this one. According to the picture on the website, I'd say this one is Beetle Wings, but many bloggers presented it as Fiery Blaze. My e-mail to the manufacturer is left unanswered. The other complaint I have is that the ingredients of Miss Sporty polishes is nowhere to be found.


Mada mi se Fiery Blaze kao ime više dopada, mislim da ovom laku Beetle Wings više odgovara. Preliva se od isprano purpurne do bronzane. Efekat je veoma upadljiv. U šimeru se vide potezi četkice. Lak je prilično pigmentisan, ali suviše gust za moj ukus. Otud mehurići koje možete videti na poslednje dve slike. Sloj nadlaka je rešio taj problem.


Even though I like Fiery Blaze as a name, I think Beetle Wings suits this polish better. The colour shifts from washed out purple to bronze. The effect is quite dramatic. više odgovara. Preliva se od isprano purpurne do bronzane. Efekat je veoma upadljiv. Finish is quite frosty and shows brush strokes. The polish is very pigmented, but too thick for my liking. Hence the bubbles you can see in the last two pics. A coat of top coat sorted that problem out.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj Seche Vite na prve četiri slike i samo dva sloja laka na poslednje dve slike.

Photos were taken in daylight, I have two coats of polish and a coat of Seche Vite in the first four photos and just two coats of polish in the last two pics.


39 comments:

  1. Iste zamerke imam i ja. Mozgala sam pri kupovini Aurore Borealis, jer nisam znala koji je broj, pa sam je na kraju uzela po "osecaju" :)

    Inace lep lakic, ali ne bih vise nista uzimala od MS. Tebi, naravno, predobro stoji :)

    Alekta

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja rekoh da neću više da kupujem MS pa sam opet poklekla :D

      Delete
  2. Vrlo neprofesionalno sa njihove strane, ako ne znaju da obeleže lak mogli su bar na mejl da odgovore.....Predivnoća od laka, divno ti stoji! <3 Šteta samo za mehuriće.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Problem sa mehurićima je rešiv. Nedoumica oko naziva i sastava stoji :(

      Delete
  3. Oh WOOOW - that is gorgeous - did I mention WOW???

    ReplyDelete
  4. Cajkic, koja medena naftna mrlja! Prelepo ti stoji <3

    ReplyDelete
  5. Meni se iz te kolekcije dopao onaj plavicasti, ali kad sam ga videla uzivo nije me odusevio, mada verujemd a je lepsi na noktima.

    Lepo ti stoji ova boja.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nešto su mi mnogo bledi, isprani. Ovaj je najintenzivnije boje.

      Delete
  6. Imam i ja 040, dopada mi se efekat, intenzitet i kombinacija boja u laku, ti si to sve odlicno uhvatila. Nosila sam ga samo jedan dan i imala utisak da se maslinasto-bronzani odsjaj samo nazire naspram purpurne povrsine koja je zahvatila veci deo moje nokatne ploce, ali tvoje slike na dnevnom svetlu pokazuju da je efekat dovoljno vidljiv. Lak je pregust i za moj ukus, to me sprecava da uzmem jos jedan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efekat je baš primetan, čak i u polumraku. Na to nemam zamerke. Napravili su dobru promenu boje.

      Delete
  7. da, baš zezaju s tim imenima/brojevima, baš veliki propust.
    a lak je predivnoća.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su oni nekako u istoj klasi sa Essence - pristupačna kozmetika namenjena mladima, a kako drugačije pristupe korisnicima imaju.

      Delete
  8. Meni nadlak nikad nije resio problem sa mehuricima. :/ Inace, lak mi se jako svidja, uzela bih ga ako ga vidim negde, ako.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako ti nadlak ne ispegla sve sem ako ti se mehurići ne prave i u njemu, a to onda znači da ti ili treba dobar razređivač ili treba da se skloniš sa promaje/udaljiš od ventilatora/klime/grejalice.

      Delete
    2. Ostanu zarobljeni ispod svih slojeva laka. :/ Verovatno jer se osusi lak.

      Delete
    3. Nema sušenje veze. Finiš može imati veze jer često mehurići u frost i hrom finišu ostaju vidljivi. U kremama ne bi smeli da se vide posle sloja nadlaka.

      Delete
  9. Divne slike! Imam ga i ja od skoro, kad sam ga namazala meni je bio onako, meh, a najvise je bio odusevljen moj decko, njega duohromi uvek opcine ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam jednog koji sve te sa optičkim efektima naziva magičnim lakovima :D

      Delete
  10. Interesantna boja moram priznati. Jos jedna bubica u nizu takvih finisa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Na svu sreću, ova bubica se razlikuje od drugih u ponudi.

      Delete
  11. Meni se mnogo dopada kako ti lakovi izgledaju u bocicama. Za malo nisam jedan i kupila pre neki dan al sam ga ipak vratila na policu. :D Ovaj je odlican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bočicama mi se čini da izgledaju daleko bolje nego na noktima.

      Delete
  12. Efekat je predivan, baš neobičan lak.
    Gde se nalazi parfimerija Mauricius?

    ReplyDelete
  13. Uzivo sam ocekivala malo drugacije boje, ali avaj, nisu losi. Tebi super stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da si se nadala onom ljubičastom, a baš njega su izbacili iz ponude.

      Delete
  14. Oooh look at all the different colors in there! So pretty! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  15. Divna boja... Čudno baš za tu zabunu oko imena i brojeva, ne znam koja im je to fora :/ I mehurici su bespotrebni, ali i da oprostiš kad je ovako lep lak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne razmišljaju. Verovatno ljude koji razmišljaju moraju da plate dodatno :D

      Delete
  16. Da ti nisi pomenula na forumu, ne bih ni znala da njihovi lakovi uopšte imaju imena. Ovaj mi je bio ljubav na prvi pogled. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju imena, ali izgleda samo za UK tržište.

      Delete
  17. Wow, ovo je iznenadjenje... Obicno zaobilazim Miss Sporty lakove, jer sam mislila da su previse "tanki", ali ovo izgleda sjajno... Moracu da probam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu Miss Sporty "tanki", ali meni su uglavnom problematični.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...