31 May 2013

OPI Black Cherry Chutney


Black Cherry Chutney (NL I43) je bio prvi OPI lak koji sam poželela da imam. Deo je India kolekcije koju je OPI izbacio u proleće 2008. godine, a sada je u stalnoj kolekciji. Možda sam spominjala ranije kako ne delim boje po sezonama, ali zdrav razum mi nalaže da je šimere, posebno tamne šimere, najbolje nositi kada ima sunca, što je uglavnom leti. Uspela sam juče da uhvatim malo sunca pre one provale oblaka kako bih što je moguće bolje prikazala ovaj prelepi tamni šimer.


Black Cherry Chutney (NL I43) was the first OPI I wanted to own. It was part of the spring 2008. India collection and not it is in the core range. I may have mentioned that I don't separate colours by season, but common sense dictates that shimmery polishes, especially dark ones, look their best in sunlight, which is usually in spring and summer. I managed to catch some sunshine just before yesterday's deluge in order to show this gorgeous dark shimmer to the best of my ability.


Ovo je prekrasan lak zacrnjeno ljubičaste boje ispunjene crveno-ružičastim šimerom koji se promalja iz svoje tamne osnove samo na direktnom svetlu. U hladu izgleda skoro crno - ponekada tamno ljubičasto, ponekada braon. Šteta što šimer nije vidljiviji. Lak se nanosi veoma lepo - četkica je divna i konzistencija laka je odlična, ali potrebna su ili dva deblja sloja ili tri tanja za punu pokrivenost. Meni se sušio veoma sporo.


This is a lovely blackened purple polish filled with pinkish shimmer that shows through the dark base only in direct light. In shade it looks almost black - sometimes dark purple, sometimes brown. Too bad the shimmer isn't more visible. The application is nice - the brush is great and the consistency of polish is excelent, but it takes either two thicker or three thinner coats for full coverage. It took long time to dry.


Prve dve slike su snimljene na direktnom suncu, ostale na indirektnoj sunčevoj svetlosti. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


First two photos were taken in direct sunshine, the other four in indirect sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

OPI Black Cherry Chutney - Rimmel Black Cherries - OPI Black Cherry Chutney - Rimmel Black Cherries


40 comments:

  1. Druga fotografija je savršena... Mnogo mi se dopada, zamišljam ga uz neku dugu crnu haljinu i ovakav neki ruž...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Čak mislim da imam takav karmin.

      Delete
    2. Divno. Sad ja hoću informaciju koji je to karmin. :D

      Delete
    3. Neki stari Kost. Izbrisao se broj.

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala. I ja ih mnogo volim i volim da ih vidim i na drugima.

      Delete
  3. Znala sam da ces BCC odabrati! On je za sada i moj omiljeni OPI.

    ReplyDelete
  4. Au svaka cast kako si ugrabila sunce :D Predivne fotke, ovo su tvoje boje, stoji ti savrsenoooo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da je to bila igra mačke i miša. Izjurim na terasu sa aparatom, snimim dve slike i navuče se oblak. Pet minuta kasnije poovo ista priča. Tako sam slike snimila u nekoliko navrata.

      Delete
    2. Hahahahaha jao isto i ja ovih dana, moji ce me smestiti u ludaru :D

      Delete
    3. Sigurno bi i mene moji kada bi mogli da me vide. Na svu sreću ja imam svoju terasicu, tako postavljenu da se ne vidi iz ostatka stana. Zato ceo komšiluk ima odličan pogled na mene kako poziram :D

      Delete
  5. predivan. blago vama, imate bar malo sunca u toku dana. kod mene već druga nedelja provale oblaka i buđanja i vlage i ispod 12 stepeni. ahah, kakav izliv nezadovoljstva na tvom blogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno izbaci to nezadovoljstvo. Da, ovde bude sunčano ujutru, ali onda se smrači u po dana i razvedri se tek predveče.

      Delete
  6. OH wow, that is a pretty polish for you - very gorgeous!

    ReplyDelete
  7. Ove fotke na suncu su malo je reći fantazija, šimer je fenomenalan a i tebi stvarno super stoje tamniji lakovi, blagoš tebi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja obožavam tamne lakove, a mišljenja sam da oni svima stoje.

      Delete
  8. Stvarno je prelep, simer je divan i tacno mu treba sunca da se pokaze. Ja izgleda pravim kardinalnu gresku kad slicne lakove nosim pretezno zimi, po suncu se radje hvatam za neke otvorenije bojice.
    Jel se varam ili ovaj OPI mnogo lici na Rimmelov slicnog imena, black cherries ili tako nesto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liče, liče, ne čini ti se. BCC je tamniji, rekla bih.

      Delete
  9. Preeeedivan je! :)
    Ja prepodne nisam kod kuće i ne mogu nikako da uhvatim sunce :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saosećam sa tobom. Ja ponekada slikam veoma rano ujutru jer kasnije imam obaveze drugde.

      Delete
  10. Prelep je i divno si ga uslikala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Začudila sam se kada sam videla da ga ti još nisi predstavila na blogu.

      Delete
  11. So pretty, especially the shimmers! :-)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  12. Najvise mi se dopada sto ima shimera u sebi :)

    ReplyDelete
  13. Skroz je vamp, mnogo mi se dopada! Taman si uhvatila jesenji period (iako je prolece) da ga mazes :)

    ReplyDelete
  14. Odlicno izgleda, i tako ti dobro stoji. Tvoja boja.

    ReplyDelete
  15. Ovo je tako dobar, predobar lak! I predivno ti stoji. Što neko reče, tvoja boja. Ovakvi lakovi su prosto divni i mame poglede i uzdahe :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...