21 May 2013

Essence Vintage District 04 Get Arty


Izgleda da je Radix odlučio da malo ubrza tempo uvoza novih kolekcija, kao i da razdvoji specialna izdanja u Liliju i DMu. Tako je nedavno u DM drogerije stigla Vintage District kolekcija, dok se u Lilly drogerijama još nalazi Oz kolekcija. Pre nego što sam se bacila na kupovinu, proučila sam recenzije Vintage District kolekcije na blogovima koje volim i, iskreno, bila sam neimpresionirana. Kada sam ih videla uživo ipak sam odlučila da uzmem Get Arty lak jer volim sivo, a šimer mi je delovao zanimljivo.

The latest Essence trend edition, Vintage District, hit our stores recently. Before I went shopping I read some reviews on blogs I love and I was unimpressed. After seeing them in person, though, I did get the grey shimmery one because it looked very interesting.


Get Arty je srednje-siv lak ispunjen pretežno ružičastim šimerom. Mada je boja zanimljiva i dopada mi se kako mi stoji, kvalitet laka je nezadovoljavajuć. Pregust je i videle su se brazde od nejednakog nanošenja. Dovoljno je pigmentovan da bude jednoslojac, ali ta preterana gustina iziskuje ili razređivač ili više slojeva kako bi se dobila ravnomerna i ujednačena boja. Moram dodati da je počeo da mi se krza u roku od nekoliko sati, što zaista nisam očekivala.

Get Arty is a medium grey polish filled with predominantly pink shimmery particles. Even though the colour is interesting and I love how it looks on me, the quality of this polish is unsatisfactory. It is too thick and went on streaky. It is very pigmented and could be a one-coater, but because of that goopiness it requires either thinning or several coats. It unexpectedly started to chip the same day.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.



32 comments:

  1. Uzivo ga nisam ni konstatovala, samo sam videla onaj plavi :D Ali tebi kako stoji.... divota!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plavi je baš upadljiv, ne čudi me da si samo njega videla.

      Delete
  2. A kad sam videla fotku, rekla sam da ga moram imati... Šteta što je kvalitet loš, ja ionako nisam vična što se mazanja tiče, ko zna na šta bi to ličilo na mojim kandžama :/ Smorila sam se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno ga preskoči jer mislim da bi se samo iznervirala.

      Delete
  3. It's annoying when a polish starts to chip that soon - it's weird, normally I like the quality of Essence polishes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are usually very good, but this one is really disappointing.

      Delete
  4. Lijep je i baš mi se sviđa kako ti stoji, šteta što nije boljeg kvaliteta. Inače, kod mene je posljednjih pet mjeseci Twiligh kolekcija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je baš neažurno. I kod nas je dugo bila, ali onda ubaciše Oz u Lilije pa Vintage District u DM. Nadam se da će nastaviti tako da menjaju i da budu različite kolekcije u DMu i Liliju.

      Delete
  5. Odlican je! Umalo ga nisam kupila pre neki dan al sam se setila da mu je jako slican CG Immortal samo sto ima drugaciji simer.Steta sto mu je losa formula. To im postaje praksa u poslednje vreme... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, zaboravila sam na Immortal, a delovao mi je baš zanimljivo kada je Jelena radila post o njemu.

      Delete
    2. Ajde sto si ti zaboravila na njega al sto sam ja zaboravila a imam ga. :D Tako je to kad su lakovi zatoceni po kutijama.

      Delete
    3. Desi se, pogreši čovek :D

      Delete
  6. Zanimljiv lak. Bas steta zbog formule.. :/
    Inace, Essence ima slican i u stalnoj ponudi.. Mozda je malo svetliji..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam, ali ovaj mi je bio zanimljiv zbog roze šimera.

      Delete
  7. baš je neobična bojica, šteta za formulu. meni je neverovatno da u bgu le stoje toliko dugo. ovde ako ih ne uhvatiš u prvih dan-dva, možeš da se oprostiš. tako da, možda i nije loše ne dobijati sve kolekcije, ali da možeš i da ih ujuriš kad stignu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije što stoje, nego stoje očerupani stalci sa samo jednim ili dva proizvoda što deluje baš ružno.

      Delete
  8. I ja sam njega odabrala i pokajala se :/ ne toliko zbog formule, vec sto mi ne stoji ovakva nijansa sive.

    ReplyDelete
  9. Šteta za kvalitet ali lak je tj. boja savršena <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je mnogo lepa, ali sam baš razočarana u formulu.

      Delete
  10. I'm not a lover of gray but is Essence looks beautiful xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is rather tricky to find a suitable grey nail polish.

      Delete
  11. Super ti stoji i bas mu jel taj rozi simer, steta za los kvalitet. Ja ni ne videh ovu kolekciju kod nas (??) videla sam Oz u Liliju i mislila sam da je to trenutna ponuda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Liliju je još aktuelan OZ, a Vintage District u DMu, mada recimo u DM na Pašiću nije stigla nova kolekcija.

      Delete
  12. Ovako ga ne bih ni primetila ali na noktima je savršen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto kako se ukusi razlikuju - ja prvo njega spazih.

      Delete
  13. Podseca me na OPI I don't give a Rotterdam

    ReplyDelete
  14. Cajo, probaj gray to be here, imam ga ja, mada ga jos nisam recenzirala. Svetlo sivi sa roze simerom, vrlo lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda ga i uzmem. Malo me nervira dugačak grlić na novim bočicama, ali četkica mi se dopada.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...