07 May 2013

Essence Nail Art Magnetics 7 Wish List Secrets!



Wish List Secrets je drugi od dva magnetna laka koja je Essence ovog proleća povukao iz ponude. Mogu pretpostaviti da boja nije bila baš privlačna kupcima (ni sama nisam želela da ga kupim dok ga nisu stavili na znatno sniženje), ali moram reći da mi se mišljenje sasvim promenilo sada kada sam ga probala i veoma mi je drago što sam ga uzela. Boja je zanimljiva i slaže mi se sa tenom.


Wish List Secrets is the second of two magnetic polishes Essence discontinued this spring. I suppose people didn't find the colour very appealing (I myself didn't want to buy it before they put it on sale), but now that I have tried it, I'm very pleased I did buy it. It is an interesting shade that goes on well with my skin tone.


U bočici i inicijalno na noktu deluje prilično neugledno. Osnovna boja je isprano-mesingana i u laku se baš vide potezi četkice. Kada se primeni magnet, pojavljuje se mahvinasto-zelena boja i svi tragovi četkice nestaju. Koristila sam novi magnet, kupljen na sajmu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak, sem na trećoj slici, gde imam samo jedan sloj laka.


In the bottle and on the nail it looks rather plain. The base colour is pale brassy-green and the finish is frosty. When magnet is applied, mossy-green colour shows and the frostiness disappears. I used the new magnet, bought at the Cosmetics fair. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat, except in the third photo where I have just one coat of polish.


11 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...