22 April 2013

Don Juan gradijent


Ovaj gradijent sam uradila navrat-nanos jer sam mislila da ću na barem dve nedelje ostati bez foto-aparata, a planirala sam makar nešto da uradim za novo Don Juan takmičenje. Ne očekujem da ću išta osvojiti, samo želim da se igram jer je u pitanju zaista dobra kozmetika na koju vredi skrenuti pažnju. Ukoliko vam se dopada moj manikir, možete mi dati svoj glas/like ovde.


I rather rushed this gradient because I thought I will be left without camera for at least two weeks, and I wanted to do at  least one mani for Don Juan cosmetics competition. I don't expect to win anything, I just want to play because this is really good cosmetics that should be heard of. If you like my mani, you can vote for/like my entry here.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Koristila sam Don Juan One Coat 228 i Don Juan One Coat 229. Imam dva sloja Seche Vite nadlaka.

Photos were taken in daylight. I used Don Juan One Coat 228 and Don Juan One Coat 229. I have two coats of Seche Vite top coat.


35 comments:

  1. Ovi nokti su jednom rečju sexy! Baš mi se mnogo dopadaju, lajkovala sam ;)

    ReplyDelete
  2. super je, ta kombinacija boja nikad ne može da bude loša ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogo nisam nosila ovu kombinaciju i baš sam primetila da mi nešto manjkaju i crveni i crni nokti na blogu :D

      Delete
  3. Lovely gradient! I voted for you. :)

    ReplyDelete
  4. Divno! Imas i moj glas. ;) Ovu kombinaciju sam cesto nosila pocetkom srednje skole samo sto sam ja to malo drugacije radila. Mazala sam prvo bordo onako neuredno do pola nokta pa onda crni isto tako. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To zvuči kao nešto što bih i ja nosila tada, ali sam uglavnom furala poluoguljen lak uglavnom pogrešne boje :D

      Delete
  5. ohhh this is gorgeous and vampy - a very beautiful gradient...

    ReplyDelete
  6. Mnogo mi se dopada, imamo razlicit ukus po pitanju boja,licno sam vise nude tip.Medjutim, meni svaki tvoj manikir izgleda predivno,sofisticirano i mocno upravo zbog tih nijansi.Bas skupo izgleda :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Primetila sam da imamo drastično drugačiji ukus, ali meni tim pre znači tvoj komentar.

      Delete
  7. Ovo si fantasticno uradila,ako se ne varam to se sundjercicem radi?

    Imas moj like...

    ReplyDelete
  8. Jako lepo izgleda :) Rado bih lajkovala ali nemam FB.

    ReplyDelete
  9. Prelepo!
    Srecno u nagradnoj igri!

    ReplyDelete
  10. Sexy vampirica :) Prelepo ti stoji, lajkovala sam!

    ReplyDelete
  11. Odlicno ti stoji!
    I super ti je ispalo, lep je prelaz.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Morala sam jedan nokat dva puta da radim jer sam zbrljnula :(

      Delete
  12. Stvarno super gradijent, nadam se da ces osvojiti nesto, i glasala bih sigurno da imam odakle ;)

    ReplyDelete
  13. Super mi je ova manikura. Darkerski izgleda :)
    Imaš nagradicu kod mene :) http://azziellablog.blogspot.com/2013/04/cro-nagradice-nagradice.html

    ReplyDelete
  14. Very pretty! I love the gradient! :-)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  15. Dve reci: Cajka style ;)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...