11 January 2013

China Glaze Emerald Fitzgerald

Tema današnjeg petka su zeleni lakovi poput Aura On the Edge. Bilo mi je teško da odlučim da li ću ponovo mazati taj lak ili China Glaze Emerald Fitzgerald, ali činjenica da mi je Emerald Fitzgerald neisproban prevagnula je u njegovu korist. Emerald Fitzgerald (80511) je lak izbačen u sklopu Vintage Vixen kolekcije za jesen 2010. godine, ali nalazi se u stalnoj ponudi tako da se za razliku od OTE može lako nabaviti. China Glaze lakovi se u Beogradu mogu nabaviti u Kiwi Sunu (Despota Stefana 23), Ultra Sunu (Gandijeva 99V, lok.1) i Beo Cosmeticsu (Klare Cetkin 14), a za druge gradove proverite sajt Alexandar cosmetics.



Today's theme is Aura On the Edge and similar polishes. It was hard for me to decide whether to use On the Edge or China Glaze Emerald Fitzgerald, but the fact that I haven't yet tried Emerald Fitzgerald helped me make up my mind. Emerald Fitzgerald (80511) was part of Vintage Vixen Collection for Fall 2010. but is now part of core collection and is easily available.


Emerald Fitzgerald je predivan živ tamno-zelen lak ispunjen svetlije zelenim i ljubičastim šimerom. Može delovati sedefasto ako se nanese u debljem sloju. Prilično je tečan, što ga je u kombinaciji sa tankom China Glaze četkicom učinilo nezgodnim za mazanje. Ako zahvatim malo laka, ne mogu pokriti ceo nokat, a previše laka se sliva niz nokat ka zanokticama. Brzo se suši. Sjaj mu je visok.


Emerald Fitzgerald is a gorgeous vivid dark green polish filled with lighter green and purple shimmer. It may look a bit frosty if too thick coat is applied. Formula is a bit thin, which, along with thin China Glaze brush, makes it difficult to apply. I either don't get enough polish to cover entire nail or it pools around my cuticles. It dries rather fast. The gloss is quite high.


Na indirektnom svetlu On the Edge i Emerald Fitzgerald deluju skoro isto, ali na direktnom svetlu se vidi da On the Edge ima plavi šimer i na mahove može izgledati sasvim plavo, a Emerald Fitzgerald je uvek zelen.

Emerald Fitzgerald - On the Edge - Emerald Fitzgerald - On the Edge

In indirect light On the Edge i Emerald Fitzgerald look like dupes, but in direct light you can see that On the Edge has blue shimmer that makes the polish look blue at certain angles, while Emerald Fitzgerald is always green.

Emerald Fitzgerald - On the Edge - Emerald Fitzgerald - On the Edge

Sve slike osim poslednje snimljene su na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

All photos except the last one were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.


20 comments:

  1. It's a huge mistake, that I never bought this one - it's so gorgeous!
    Lovely swatches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It is available so you can still get a bottle of it.

      Delete
  2. Odlicne slike!!
    Ipak blagu prednost dajem OTE-u zbog plavkastih cestica, mada su stvarno identicni u senci..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni je OTE draži. Verovatno ću ga za koji dan mazati jer je toliko divan.

      Delete
    2. Sad gledam na suncu, stvarno izgleda plavkasto na momente.. Kameleon..

      Delete
    3. Meni na direktnom veštačkom svetlu izgleda potpuno plavo. Divan je.

      Delete
  3. predivan, i ja vidim razliku sa ote. naravno, kad mi je oko uvežbano na ove nijanse. meni je after 8 najrazličitiji, i rozetna mi tako kaže, moraću i ja da napravim poređenje s mojom trojkom!
    super si ga uhvatila i stoji ti odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Baš će biti zanimljivo tvoje poređenje.

      Delete
  4. Divan je! Bas si ga lepo uslikala!

    ReplyDelete
  5. Stvarno puno lice, imam Auru i dosta mi je sto se tice ovakvih nijansi, jeste jako lepa boja sama po sebi ali meni nesto ne ide uz ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta liče, a ima još sličnih. Čudi me da kažeš da ti ne ide uz ten jer mi se čini da ova boja baš svima odlično stoji.

      Delete
  6. Divan je. Imam Auru, ali ga bas retko nosim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta što ga ne nosiš češće. Ta Aura je jedan od najlepših lakova koje imam.

      Delete
  7. Ovo je moj najdrazi lak trenutno :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...