31 December 2012

Decembar


U decembru sam kupila mnogo lakova, dobila mnogo lakova, a mnogo lakova sam i razdelila. Stigao mi je paketić od Becky, zgrabila sam OPI Morning, Moneypenny na sniženju, iskoristila sam rasprodaju lakova koju je Jelena organizovala i uzela tri Essie laka, uzela sam tri Golden Rose Jolly Jewels laka, neke svoje stare lakove sam razmenila sa forumašicama, a neke sam kupila samo zato što su bili jeftini. Tu spadaju i ukrasi za nokte. Neće se baciti.

In December I bought many polishes, got many polishes and gave away many polishes. A package from Becky arrived, I grabbed OPI Morning, Moneypenny at reduced price, I took advantage of Jelena's nail polish sale and got three Essie polishes, got three Golden Rose Jolly Jewels polishes, I swapped some of my old polishes for polishes other members of my favourite forum didn't want any more and I bought some polishes just because they were cheap, along with some decorations for nails. They won't go to waste.




Svima vam želim veoma srećnu Novu godinu!

I wish you all a very happy New Year!


20 comments:

  1. Neka bude berićetno i u sledećoj godini!
    P.S.Jedva čekam Bond swatch :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga. Neka te ove godine OPI angažuje za promotera. Zaslužila si.

      Delete
  2. Uuuu, svasta ima.. I svasta mi se svidja!! :)

    ReplyDelete
  3. Fina gomila :-)Sretna Nova i sve najljepse i naravno jos puno novih divnih lakova :-)

    ReplyDelete
  4. sretna nova uz još puno novih lakova i jednako zanimljivih manikura! :D

    ReplyDelete
  5. A lot of pretty polishes - and I wish you a Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. Happy New Year to you too.

      Delete
  6. So it was a really good December :) Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it was :D Thank you and happy New Year to you too.

      Delete
  7. Можеш ли ми рећи где си тачно нашла ово велико паковање цветића?
    Иако све продавнице имају исте произвођаче, од продавнице до продавнице се разликује избор украса, а до сад то паковање нисам видела.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo sam dobila na poklon od drugarice. Čini mi se da ih je uzlea u bloku 70 u nekoj radnji koja drži samo opremu za manikir.

      Delete
    2. Ето повода да се оде до Кинеза :) !
      И хвала и за оно о Дон Жуан лаковима.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...