02 November 2012

Kiko 320 Malva Beige

Kada sam saznala za Kiko lakove, oduševila sam se njihovom paletom boja i cenom. Nezgoda je što se oni ne mogu nabaviti kod nas. Zato sam iskoristila drugaričin odlazak u Španiju i popust koji je važio u to vreme da pribavim nekoliko Kiko lakova. Na žalost, sam mog spiska je uspela da nađe samo jedan - ovaj. Taman mi se uklopio u današnji tematski petak.


When I learned about Kiko polishes I was delighted both with the colour choice and the price. Unfortunately they aren't available in Serbia or on-line. That's why I took the opportunity of friend's trip to Spain and the fact that Kiko polishes were on great offer at that time to get several Kiko polishes. Unfortunately, she managed to find only one from my list - this one. And it fits this taupe-themed Friday.


Već sam se pripremila na nešto nezgodnije mazanje jer sam čitala da su ovi lakovi gusti. To je istina u ovom slučaju. Ovaj lak je veoma gust, ali ne i mnogo pigmentovan. Prvi sloj mi je bio veoma prozračan. Drugi je dao punu pokrivenost i ujednačenu boju. Ova prozračnost na domalom prstu se ne vidi uživo. Četkica mi je bila malo kruta i nezgodna za manevrisanje, mada se nadam da ću je vremenom savladati. Kao što se sa slika vidi, sjaj laka je veoma visok. Boja se menja od sivo-ljubičaste na dnevnom svetlu do sivo-braon na veštačkom svetlu. Brzina sušenja laka me je oduševila. Toliko se brzo osušio da prvi put posle mnogo vremena uopšte neću staviti brzosušeći nadlak.


I was prepared for somewhat troublesome application because I had read that these polishes are very thick. That is true in this case. This polish is very thick, but not that pigmented. First coat was very sheer. Second one gave full coverage and opacity. The sheerness on ring finger isn't visible in real life. I found the brush to be a bit stiff and hard to use, but I hope I'll manage it in time. As you can see from pictures, the gloss is very high. Colour changes from lilacy-grey in daylight to greyish-brown under artificial light. I was thrilled with its drying time. It dried so fast that for the first time in a long while I won't use fast-drying top coat at all.


Prve dve slike su snimljene na dnevnom svetlu, druge dve na direktnom veštačkom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

First two photos were taken in daylight, the other two in direct artificial light. I have two coats of polish and no top coat.


16 comments:

  1. Bas je lep, volim takve boje :) Super ti stoji.

    ReplyDelete
  2. predivan je, predivan! obožavam blatnjavke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam posle SH bila neopredeljena, ali ovaj mi se dopada. Kako je krenulo još ću i boju mesa nabaviti :D

      Delete
  3. Bas je dobar. Meni dosta lici na SH a on mi se bas dopada. :) Kad mazes onu NFU lepotu? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svetliji je od SH i meni se više dopada kako mi stoji. Nfu.Oh... Ne znam. Stoji mi gomila crvenih neisprobanih tako da možda iduće nedelje ili one tamo. Verovatno ću mazati jedan crveni pa neki drugi, a Nfu.Oh je neki drugi :D

      Delete
    2. Hehe. Vecita dilema koji mazati a toliko je noviteta. :D Sva sreca pa imamo Tematski petak inace bi ja tacno odlepila. :D

      Delete
    3. Da, tema baš pomaže pri izboru.

      Delete
  4. Ovaj ti stoji duplo bolje od SH! Odlican.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se mnogo više sviđa kako mi stoji ovaj.

      Delete
  5. Jako lepa nijansa.. :) Nisu mi sve taupe lepe, ali ova je odlicna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Plašila sam se kako će da mi stoji jer je uzeta na neviđeno, ali se ispostavilo da je odlična. Uporediću je uskoro, nadam se, sa Below Deck. Deluju mi slično.

      Delete
  6. Nijansa je divna. Volim Kiko proizvode, zaista su kvalitetni i cenu i vise nego opravdavaju. Sto se tice njihovih lakova, slazem se da su gusti i nisu toliko pigmentovani, ja imam tri nijanse, i malo teze ih mazem. Ali su zato postojani i imaju sjaj. xo

    ReplyDelete
  7. Mnogo lepa boja, lici mi na Deborah Unplugged, i super ti stoji. Takodje imam par Kiko lakica dobijenih na poklon, na prvu loptu sam bas bila odusevljena a posle sam videla da se zgusnjavaju dosta brzo poput onih malih Essence color&go pa mi je odusevljenje malo splasnulo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista liči na Unplugged, sudeći po slikama. Izbegavam Pret a Porter lakove jer su preskupi u odnosu na količinu.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...