21 November 2012

Color Club Golden Girl


Golden Girl je jedan od šest lakova koje je Color Club izbacio u svojoj Haute Browns kolekciji i jedini zlatni lak koji imam. Neočekivano mi se dopada kako mi stoji. Mislim da zlatna boja ne ide lepo uz bledu kožu, ali ovo je bleda zlatna pa ide uz moje bledilo. Šimer u kome se vide potezi četkicom sadrži zlatne, zelene, ružičaste i bakarne čestice, ali one nisu vidljive na noktu. Lak je prilično redak i prozračan. I sa tri sloja imam ćelava mesta, ali se lak sušio toliko dugo da nisam imala strpljenja da mažem i četvrti sloj. Otud i mehurići.

Golden Girl is one of six polishes Color Club released as part of Haute Browns collection and the only golden polish in my collection. I unexpectedly like how it looks on me. I think that gold doesn't look against pale skin, but this shade of gold is rather pale and it agrees with my skin tone. Frosty shimmer contains golden, green, pink and coppery particles, but they aren't apparent on the nail. The formula is very thin and the polish is very sheer. I have some bald spots with three coats of polish, but the long drying time discouraged me from applying another coat. I got some bubbling because of it too.


Slike su snimljene na direktnom veštačkom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak. Iz nekog razloga su mi prsti ispali mnogo ružičastije nego što inače jesu.

Photos were taken in direct artificial light. I have three coats of polish and no top coat. My finger turned pink in photos, more so than they are in real life.


4 comments:

  1. prelep je! i ide ti uz ten svakako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Prava bleda zlatna za nas bledunjave :D

      Delete
  2. I ja kazem. Veruj mi i ja sam bledja, zlatnu volim i rado je nosim, a tebi bas lepo stoji. Jedino mi je zao kad se zena muci sa toliko slojeva i opet ne bude zadovoljavajuce na kraju :/

    Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga. Zapravo toliko mi se dopada kako mi stoji da sam prešla preko prozračnosti, mehurića, sušenja i svega ostalog negativnog.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...