05 November 2012

Alverde Nagelaufbauserum

Uzela sam Alverde serum za oporavak noktiju pošto sam pročitala da je odličan za izbeljivanje noktiju. Meni su nokti nedavno užasno požuteli nedavno kada sam kao bazu koristila Avon Lemon Fortifier i neko dobro sredstvo za izbeljivanje mi je preko potrebno. Na bočici piše da je ovo 2-u-1 serum za nokte i zanoktice sa granulama jojobe. Alverde kozmetika se može nabaviti u DM prodavnicama. Serum je u pakovanju od 9 ml i košta 299 dinara.

I bought Alverde Nagelaufbauserum (nail repair serum) after I had read that it is great for removing stains from nails. I had a bad case of staining recently when I used Avon Lemon Fortifier as a base coat and was in grave need of a good nail whitener. It says on the bottle that this is a 2-in-1 serum for nails and cuticles with jojoba beads. Alverde Nagelaufbauserum comes in a 9 ml bottle with a brush. It is a Drogerie Markt product and is available in DM stores.


Na etiketi piše: "Kofein, ekstrakt koprive, alge i proteini svile jačaju površinu nokta, a aloe vera hidrira zanoktice. Upotreba: više puta nedeljno naneti serum na površinu nokta i zanoktice i ostaviti kratko da deluje. Na kraju serum umasirati u zanoktice." Miris seruma je veoma prijatan, svež. Sam serum je gelaste strukture i lepo se upija, mada ostavlja blago lepljiv trag. Efekat koji sam odmah, ali zbilja odmah primetila je da zanoktice kao da su mi se povukle. Trebalo bi da ga koristim posle svakog uklanjanja zanoktica, ali tada iz navike radije koristim ulje. Silni ovlaživači su mi vidno hidrirali nokte posle manje od jednog dana. Zbilja umanjuje žutilo, mada ga meni nije mogao sasvim ukloniti. Ipak i ovo koliko ga je  ublažio je znatan pomak u odnosu na to kako su mi nokti izgledali ranije. Ne mogu uporediti efekat u odnosu na onaj koji sam dobijala kada sam za izbeljivanje koristila limun jer sam limun koristila za uklanjanje pušačkog žutila, a sada za žutilo izazvano lakom. Proizvodom sam zadovoljna jer je mala količina dovoljna da se vidi rezultat. Preporučujem.

The label says that "Caffeine, nettle extract, algae and silk proteins strengthen nail plate, and aloe vera moisturises cuticles. Application: apply the serum on nails and cuticles several times a week and leave it in briefly. Massage the serum into cuticles afterwards." The smell of the serum is pleasant, Fresh. The serum itself is gel-like and is absorbed nicely, but it leaves a bit sticky residue. The effect I noticed immediately is that my cuticles sorta withdrew. I should be using this after every cuticle removal treatment, but I'm used to using oils then. Many emollients visibly hydrated my nails after just one day. It does lessen the staining on nails, although it couldn't remove it completely from my nails. Still, the result is great progress from what my hails looked before. I can't compare it to the effect the lemon whitening gave, because I used lemon to remove nicotine stains and serum for removing nail polish stains. I'm very happy with the product because even small amount of it gives visible results. I recommend it.

Lista sastojaka/Ingredients: Aqua (Water), Alcohol*, Glycerin, Sorbitol, Inulin, Dehydroxanthan Gum, Polyglyceryl-10 Laurate, Jojoba Esters, Sodium Lactate, Hydrolyzed Silk, Caffeine*, Bambusa Vulgaris (Leaf/Stem Extract), Bambusa Vulgaris (Sap Extract), Aloe Barbadensis (Leaf Juice Powder)*, Fucus Vesiculosus (Extract), Urtica Dioica (Nettle) Extract*, Parfum (Essential Oils)**, Linalool, CI 77288 *ingredients from certified organic agriculture, **from natural essential oils


20 comments:

  1. ja ga baš volim, mažem ga bar jednom dnevno na zanoktice, i svaki put posle skidanja laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću i ja tako da počnem. Imam četiri sredstva za negu koja koristim paralelno, ali ovo sam htela da testiram kao izbeljivač pa sam samo njega mazala na ceo nokat. Ulje na zanoktice, po navici.

      Delete
  2. Nije losa stvarica.. Nemam pojma da li izbeljuje nokte jer mi nisu zuti, ali mi se dopada jer kao da hidrira malo nokte.. Volim da ga namazem posle skidanja laka, ako ne nameravam odmah da mazem drugi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izbeljuje ih donekle. Meni baš osetno hidrira nokte. Vidim da ću češće morati da ga koristim.

      Delete
  3. Tacno je da dobro hidrira zanoktice i meni budu mnog lepse od ovog seruma, a izbeljivanje nisam posebno primetila, mada ga ne koristim preko celog nokta cesto, mozda bi trebalo cesce da bi delovalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokušaj, neće ti škoditi. Meni su nokti bili narandžasti od laka koji je probio, a sada sam ih dovela na nivo blagog žutila.

      Delete
  4. Cajka za izbeljivanje imas GR No more ridges and yellow i Eveline 3 in 1, to je u sustini da ti malo pobeli nokte ili "porozi" posto Gr vuce vise na roze, ali su divni preparati, od srca ti preporucujem :)
    Oni vise daju boju da ti ucine zutilo neprimetnijim, ali nije to onaj pravi proizvod za "dubinsko ciscenje" da kazem :D
    A ovaj Alvede imam na spisku jos odavno, nego nikako da ga kupim, ali imacu ga na umu :)

    Inace, moram i ovde jos jednom da ti se zahvalim na preporuci, zaboravila sam koliko je GR crni 287 najbolji <3

    Nosim ga posle sto godina, i divan je, pozz, Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što sam mogla da pomognem.
      Što se ova dva proizvoda tiče, nisam ih probala, ali meni zaista treba nešto što će da izbeli nokat, ne da zabašuri boju, ali treba mi neki ridge filler tako da ću svakako ovaj GR svakako probati u nekom trenutku. Hvala na preporuci.

      Delete
  5. Serum je odličan za nokte i zanoktice, ja sa žutilom za sad nemam problema i nisam znala da ga preporučuju i za to, ali zaista divno neguje i dugo traje za finu cenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ga je Anastazija u više navrata hvalila protiv žutila i još neko. Drago mi je što se manje-više sva iskustva poklapaju i što su svi zadovoljni. Znači da serum zaista valja.

      Delete
  6. Probaj sa limunom i sodom bikarbonom,pomijesas kao pastu pa utrljavas na nokte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. To je stari recept koji meni ne pomaže. Soda bikarbona je suviše agresivna.

      Delete
  7. Pozdrav Cajo, znaš li možda, ima li ovog seruma i dalje u prodaji? Nije ga bilo u DMu kad sam bila juče da ga kupim, a nisam imala vremena da odem do neke druge radnje da proverim ima li ga tamo, pa sad nisam sigurna da li je povučen ili je samo bio rasprodat u tom konketnom DMu :)
    Zvuči mi super, treba mi neki neuljani za hidrataciju, a Trind mi je malo poskup, pa bih prvo ovaj probala :)
    Hvala unapred, odlična recenzija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošto ga još ima na nemačkom DM sajtu verujem da se još proizvodi nego da je u toj radnji u kojoj si gledala rasprodat.

      Delete
  8. Baš sam ovo danas gledala, uzet ili ne uzet, čini se da ću ipak morati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi da ga probaš. Škoditi ti ne može, a može pomoći.

      Delete
  9. Meni nije jasno kako se koristi pošto piše da se na kratko ostavi da djeluje na noktu...
    Znači li to da se mora isprati poslije toga?
    Inače, rado te čitam, pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mora da se ispere, može samo da se umasira u nokat.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...