12 October 2012

Rimmel 60 Seconds 850 Aye, aye, sailor

Za ovaj tematski petak smo se na Ani dogovorile da mažemo teget lakove. Dugo nisam imala krem teget lak i uspomene na moj omiljeni teget Kost (jedini kome ne znam broj jer sam ga razbila pre nego što sam počela da ih beležim) navele su me da uzmem ovaj Rimmel u nadi da će mu možda biti sličan. Nije, ali to nije problem jer mi se lak dopada. Rimmel 60 Seconds lakovi imaju 8 ml i široku pljosnatu četkicu.

We've agreed to paint our nails navy blue for this Themed Friday. It's been a long time since I had a creme navy polish and the memories of my favourite Kost polish (the only one whose number I don't know because I broke the bottle before I started to write them down) made me buy this Rimmel, in hope it'll be similar. It isn't, but I like it nevertheless. Rimmel 60 seconds polishes come in 8 ml bottles and have wide flat bush.


Ovo je veoma pigmentovan lak, nešto gušće konzistencije. Četkica me je oduševila jer zaista olakšava i ubrzava nanošenje. Boja je baš tamna, skoro crna, teget bez ikakvog šimera. Nije mastiljava već malkice prašnjava, sivkasta. U zatvorenom deluje crno, prava boja se vidi tek na direktnom svetlu. Zbog gustine laka su mi se napravili mehurići, ali nadlak je rešio taj problem. Sušio se neočekivano brzo s obzirom na gustinu (mada ne za 60 sekundi), a sjaj laka je sasvim pristojan. Jedino konzistencijom laka nisam zadovoljna. Suviše me podseća na Black Cab.

This is a highly pigmented, somewhat thick polish. I was thrilled with the brush because it really makes the application fast and easy. The colour of polish is dark almost black navy blue without any sort of shimmer. It isn't inky but a bit dusty, with a hint of grey. Indoors it looks black. Its true colour comes to light (no pun intended) in direct light. Thickness of the formula caused some bubbling, but top coat sorted that problem out. It dried rather fast considering the consistency, although not in 60 seconds, and the gloss is quite decent. The only thing I don't like about this polish is its formula. It reminds me of Black Cab too much.


Slike su snimljne na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


12 comments:

  1. hm, koji nadlak si koristila da ti nestanu mehurići? u poslednjoj rečenici si napisala da nemaš tc? inače, divna bojica, odlično ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slikama ga nemam, posle sam ga dodala. U poslednje vreme koristim Golden Rose Quick Dry.

      Delete
  2. Meni i dalje deluje poprilicno tamno, bas crno nekako, ali kapiram da aparat tesko moze da uhvti nijanse koje se vide uzivo.

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super izgleda, odlicna je boja, ali mislim da necu vise uzimati lakove iz ove linije, mnogo im je losa formula i pokrivanje, jos ako prodje za jedno mazanje vec kod drugog bude katastrofa.

    ReplyDelete
  4. Tebi baš dobro stoje ove tamne boje. Ja ih i nemam u kolekciji, ne stoje mi jer imam baš svijetlu kožu.
    Kakav ti je GR top coat? Jesi li zadovoljna? Za koliko se osuši?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. O GR nadlaku sam inicijalno pisala ovde http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/09/astor-fashn-studio-110-i-golden-rose.html
      Suši okej, ne kao TS, ali pristojno brzo. Moja glavna zamerka je što ostavlja pruge.

      Delete
  5. I meni ovaj lak deluje pretamno. Okej je, al ipak nije to ta teget.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo, ovo je prava teget, ali ja ipak volim da mi crno izgleda samo crni lak.

      Delete
  6. I ja volim da se vidi da je bas teget, ali je generalno lep lak. Ovu liniju lakova vise ne kupujem jer se jako brzo zgusnu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To svi kažu. Meni je ovo jedini 60 seconds i samo je neznatno bolji od onih I love. Htela sam da uzmem Deliciously Dark, ali sam baš zbog komentara na dugovečnost laka u bočici odustala.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...