21 October 2012

NailsIT Barnabas preko Essence Mystic Wish


Barnabas iz NailsIT Dark Shadows kolekcije mi je odmah privukao pažnju. Ovo je srednje-siv linearni prizmatični lak koji na direktnom svetlu pokazuje veoma izraženu dugu. Dopada mi se što pokazuje jak kontrast između srebrnasto-sive osnove na istaknutim delovima i skoro crnih rubova koji podsećaju na Revvvolution, samo tamniji. U bočici se vide i bele romboidne šljokice, ali ja nisam uspela nijednu da prenesem na nokte. Sve koje sam videla su bile zalepljene za ivice bočice i nisam uspela da ih mućkanjem umešam nazad u lak. Ono što nije baš primetno u bočici, a vidi se na noktu su sitne crvene šljokice. Ove se šljokice vide na indirektnom svetlu, kada se ne vidi duga na noktima i kada je jasan kontrast između crvenih čestica i gvozdeno-sive osnove.


NailIT's Barnabas from Dark Shadows collection attracted my attention immediately. This is a medium grey linear prismatic polish that shows very clear rainbow i direct light. I like the contrast between silvery-grey on the prominent parts of the nail and blackened edges that resemble Revvvolution, only darker. White lozenge-shaped glitter is visible in the bottle, but I couldn't transfer a single one on my nails. They are all stuck to the sides of the bottle and I couldn't mix them back into the polish. What isn't visible in the bottle, but can be seen on the nail is tiny red glitter. They are visible in indirect light when the rainbow doesn't show and when there is a clear contrast between the red particles and iron-grey base.


Kada sam testirala lak na rozetni, delovao mi je suviše prozračno da bi se nosio sam po sebi, tako da sam ga namazala preko magnetnog koji sam prethodno imala. Iz jednog sloja se videla savršena duga, ali su probijale šare napravljene magnetom na bazi. (Postoji li holo magnetni lak? Treba ga izmisliti.) Dva sloja su potpuno prekrila osnovni lak i lepo se stopila sa njim. Barnabas se suši brzo, ali nije gladak i neophodan je nadlak.


When I swatched this polish on my nail wheel, it seemed to me too sheer to be worn on its own, so I applied it over the magnetic polish I already had on my nails. One coat showed perfect rainbow, but the magnetic design was showing through. (Is there a holo magnetic polish? They should invent it.) Two coats covered the base polish completely and merged with it quite nicely. Barnabas dries fast, but is a bit gritty and a top coat is necessary over it.






Prvih šest slika je snimljeno na direktnom suncu, preostale tri u senci. Imam dva sloja Barnabasa preko dva sloja Essence Mystic Wish i imam sloj Essence Better Than Gel Nails Top Sealera.

First six photos were taken in direct sunlight, other three in shade. I have two coats of Barnabas over two coats of Essence Mystic Wish and a coat of Essence Better Than Gel Nails Top Sealer over everything.


17 comments:

  1. predivno! da, magnentni holo zvuči kao super ideja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Imam još neke lakoholičarske perverzije na umu.

      Delete
  2. Replies
    1. Zapravo nije crn. Možda bi preko crnog laka tako izgledao, ali je u stvari siv sa zacrnjenim ivicama.

      Delete
  3. Savrsen je! Joj sto ja volim te sive tonove. Ideja za magnetni holo je odlicna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo još kada bih mogla da je sprovedem u delo ili makar da nađem nekoga ko to može...
      Nisam znala da si toliki ljubitelj sivog.

      Delete
  4. Volim ja sivu. Imam bar 5-6 sivih lakova al nikako da stignu na red za mazanje. ;)

    ReplyDelete
  5. gde mogu u novom sadu da kupim ovaj barnabas lak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost, NailsIT lakovi ne mogu da se nabave u Srbiji. Ručno se prave u Americi, a plaćanje je isključivo preko PayPala :(

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...