17 October 2012

Golden Rose With Protein 285


Golden Rose With Protein 285 mi već godinama stoji polupotrošen. Dugo ga nisam mazala sem na rozetne i za poređenja. Poslednji put je to bilo kada sam isprobavala Classics Charming 30. Mada su ova dva po boji skoro sasvim jednaka, razlikuju se po kvalitetu - Classics sam morala da mažem u tri sloja, a Golden Rose daje punu pokrivenost već iz jednog.


I've been keeping a half-spent bottle of Golden Rose With Protein 285 for years. It's been a long time since I last used it except on swatch sticks and for comparisons. Last time it was when I tried Classics Charming 30. Although these two are almost identical in colour they differ greatly in quality of formula. While I had to apply three coats of Classics, I achieved full coverage with one coat of Golden Rose.


S obzirom na to da je ovaj lak prilično star i da sadrži štetne sastojke, miris mu je veoma jak. Kada se prevaziđe miris, ostatak je odličan. Skoro savršeno pokriva iz jednog sloja i suši se pristojno brzo. Razlika između jednog i dva sloja se primećuje u boji. Jedan sloj daje prilično svetlu boju trule višnje ispunjenu bakarnim šimerom. Dva sloja daju mnogo tamniju i više ljubičastu boju, a šimer daje skoro metalni sjaj. Čini mi se da je prilično sličan China Glaze Short & Sassy, ali moraću da ih uporedim jedan pored drugog da bih mogla sa sigurnošću da kažem kolika je ta sličnost.


Considering that this is a rather old polish and that it contains toxic chemicals, the smell is very strong. But when you look past the smell, the rest is great. It gives almost perfect coverage in a single coat and it dries decently fast. The difference between one coat and two coats of polish is in the colour. One coat gives very pale cherry red filled with coppery shimmer. Two coats give darker and more purple colour, and shimmer provides almost metallic shine. It seems to me that it is very similar to China Glaze Short & Sassy, but I'll have to swatch them side by side in order to compare them more accurately.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prvoj, četvrtoj i petoj slici imam dva sloja laka, na drugoj i trećoj jedan. Nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish in the first, fourth and fifth photo, one in second and third. I have no top coat.


6 comments:

  1. uh, kako ti dobro stoji na toj dužini noktiju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Znaš kako sam ja vatreni pobornik tamnih lakova na dugim noktima pa mi ovakva pohvala silno znači.

      Delete
  2. Divna bojica... Odlicno ti stoji... :)

    ReplyDelete
  3. Odlican, ovi GR lakovi koliko god da su jeftini me nekad potpuno oduseve ovim bogatim simerom koji imaju, deluju nekako 'skupoceno' - ako smem to da napisem a da ne zvucim kao snob, posto i vecina mojih lakova spada u ove jeftinijeg ranga. Jel imas ti bese 352, onaj tamno sivi sto vuce na zeleno? E on mi je jos jedan od tih omiljenih predivno-simerastih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvari treba nazvati pravim imenom i nema razloga da jeftin lak ne izgleda skupoceno ili da skup lak deluje prosto. Ovaj ne zaostaje za China Glaze ili OPI lakovima po lepoti. Imam i ja 352 i slažem se da je zaista veoma lep. Nedokučiv. Baš bih mogla ponovo da ga mažem.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...