03 October 2012

Golden Rose Matte 07


Iskreno sam se nadala da će ovaj lak biti bolji od prethodnog Golden Rose Matte koji sam isprobala, ali to nije slučaj. Golden Rose Matte 07 je tamno-ljubičast mat lak sa svetlijim sjajnim česticama.  Premazan sjajnim nadlakom izgleda skoro sasvim kao Ingrid Estetic 45. Boja je jedino što mi se kod ovog laka dopada i to i u originalnoj i u sjajnoj verziji. Problem je u mazanju. Prvi sloj je imao više rupa nego boje, drugi je i dalje imao dosta ćelavih mesta, bez obzira na debljinu namazanog sloja. Posle drugog sloja sam namazala sloj brzosušećeg nadlaka kako bih ubrzala proces, jer je drugi sloj uglavnom bio debeo. Posle nadlaka sam dodala treći sloj laka za izjednačenje boje. Nisam sasvim sigurna da je ovaj lak vredan tolikog truda.


I had honestly hoped that this polish will be better than the Golden Rose Matte I'd previously tried, but that isn't the case. Golden Rose Matte 07 is dark purple matte polish with lighter shimmer. With top coat it looks almost exactly like Ingrid Estetic 45. The colour is the only thing I like about this polish, both original and top-coated version. Application is the problem. The first coat had more holes than colour, and the second one still left me with many bald spots, no matter how thick or thin I applied the polish. I applied a coat of quck-dry top coat after the second coat of polish in order to accelerate the drying because the second coat was mostly thick. I applied the third coat of polish afterwards to even out the colour. I'm not sure this polish is worthy of this much effort.


12 comments:

  1. uh, šteta, fantastično ti stoji. a boja jeste divna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idući put ću probati da ga mažem bez baze. Neki mat moraju tako da se mažu.

      Delete
  2. Zanimljiva boja. Svidja mi se..

    ReplyDelete
  3. A, taman sam pomislila kako je divan, obozavam sve moguce nijanse ljubicaste, kad eto... steta. xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste on divan, samo je pitanje da li želis da se ovoliko mučiš da stigneš do divote.

      Delete
  4. Lep je, steta za formulu. Koliko se secam moj je bio pristojne formule, normalno se mazao.

    ReplyDelete
  5. Nijedna boja nije vredna tog truda. I jos na kraju ne budes zadovoljna, jer bude kao da si stavila vestacke nokte. Lakiranje treba da opusta, a ne da stresira :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa komplimenti koje dobijem za nokte donekle nadomeste nerve koje izgubim tokom mazanje :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...