15 October 2012

Golden Rose Chameleon Effect 03


Danas nisam bila raspoložena za lak u jarkoj boji i zato sam uzela da isprobam Golden Rose Chameleon Effect 03 - jedan od tri laka koja mi je Šmizla poslala.


I wasn't in the mood for bright colour today, so I took this chance to try Golden Rose Chameleon Effect 03 - one of the polishes Šmizla sent me.


Nema svrhe mnogo pisati o ovom laku jer je iz kolekcije koja se ne proizvodi više. Ja ovu kalekciju nisam ni videla u prodaji. Samo ću vam priložiti mnogo slika jer je duohrom efekat vidljiv na noktu, ali je prelaz skoro nemoguće uslikati.


There is no much use to write about the application or formula of this polish since it is from a discontinued line. I've never actually seen any of them until I got this one. I'll just show you many pictures of it because the colour shift was almost impossible to capture on camera


U bočici ovaj lak deluje plavetno sivo sa zelenim odsjajem i ružičastim prelivom. Na noktima deluje kao da je bezbojan ili biserno siv i ispunjen duohromatskim šimerom koji se preliva iz cijan u lila. Veoma je hladan i uopšte nije prozračan kako sam mislila da će biti.


In bottle this polish seemed to be bluish-grey with green sheen that shifts to pink. On nails it seems to be clear to pearly grey but packed with duochrome shimmer that changes colour from cyan to lilac. It is very cool in tone and not as sheer as I thought it would be.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu, poslednje tri u senci. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight, the last three in shade. I have three coats of polish and no top coat.



12 comments:

  1. baš mi čudno da vidim ovakav lak na tebi, ali ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tek meni što je neobično. Htela sam nešto mirnije, ali ovaj prosto vrišti sa mojih noktiju. Veoma je zanimljiv.

      Delete
  2. Sjajno ti stoji! Mislim da bi bilo interesantno da ga probas i preko nekog laka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Možda ga i namažem preko nekog drugog, čisto da obogatim boju.

      Delete
  3. Steta sto ih nemaaa, mnogo je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko će ga znati, možda imaš sreće i naletiš na neki komad. Ja nemam predstavu gde je Šmizla natrčala na ovaj.

      Delete
  4. Veoma je interesantan i ja bih ga rado isprobala, ali ne pamtim da sam negde videla ovakve lakove. Dobro ti stoji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako žeiš, mogu ti presuti u neku manju bočicu da imaš da probaš.

      Delete
    2. joj :) pa divna si, hvala ti puno i imacu to na umu, ali trenutno ne smem ni da napisem koliko lakova ceka da ih probam. ok, ravno 68 :o ne postizavam, kad ove moje isprobam pa onda mozda
      hvala jos jednom :)

      Delete
    3. To je pozamašna količina neisprobanih. Ako poželiš da isprobaš ovaj, znaš gde me možeš naći :D

      Delete
  5. Genijalan! Mnogo dobro ti stoji! Veeeeliki minus sto ga nema vise -.-
    Bas takvu boju trazim, ali mislim da Flert ima nesto slicno, nije duohromatsko, ali to je ta neka "ice" boja koju zelim :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :*
      Mislim da je teško naći tako leden lak koji dobro pokriva. Ovaj je sasvim solidan.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...