13 October 2012

Deborah Prêt à Porter 60 Sun Power


Neko vreme me je privlačio ovaj lakić, ali pošto su Deborah Prêt à Porter lakovi skupi u odnosu na količinu koja se dobije, odugovlačila sam sa kupovinom. Sve dok nisam naišla na specijalnu ponudu u Liliju za Deborah proizvode. Deborah Prêt à Porter lakovi koštaju oko 270 dinara, imaju 4,5 ml, ne sadrže toluen i mogu se naći u svakom Jasminu, DM-u i Liliju. Boje prikazane na sajtu su verne stvarnom izgledu u bočici. Kliknite na boju iz palete na sajtu da biste videli sliku bočice.

I've been attracted to this polish for a while, but I was hesitant to buy it since Deborah Prêt à Porter polishes are expensive considering the amount of product you get (the recommended price on their website is € 4.2 for 4.5 ml of product,). Until I found a special offer for Deborah cosmetics at Lilly drugstores, that is. Deborah Prêt à Porter polishes come in 4.5 ml bottles and are toluen-free. Colours shown on their website are fateful to what they look in the bottle. Just pick the colour from the palette to see the bottle-shot.


Sun Power je lak boje zlatnice (Solidago) i ima veoma fin, diskretan, žuti šimer. S obzirom na to kako su žuti lakovi problematični za mazanje, ovaj se mazao prilično lepo. Malo su mi se pravile pruge od mazanja i imala sam nekoliko mehurića, ali mehurići su bili usled mućkanja, a pruge su se izjednačile pri drugom i trećem sloju. Lak je dosta pigmentovan i, da mi nokti nisu dugački, dovoljna bi bila dva sloja. Sjaj mu je veoma visok. Na žalost, ova boja ne ide uz moj vampirski ten, ali mi se toliko dopada da ću zanemariti taj nesklad. Ionako u jesen i zimi veoma volim da nosim žuto kao kontrast opštem sivilu, pa mogu da pravim kontrast i svom bledilu.

Sun Power is goldenrod yellow polish with very fine, discreet, yellow shimmer. Considering how troublesome can application of yellow polishes be, this one went on rather smoothly. I did have some streaking and some bubbling, but the bubbles were due to vigorous shaking of polish and the streaks were evened out with second and third coat. The polish is highly pigmented and if my nails weren't this long, two coats would be enough. The gloss is very high. Unfortunately this colour clashes with my corpse-like complexion, but I like it so much I'm going to disregard this discrepancy. I do like to wear yellow polish in Autumn and Winter as a contrast to the overall gloom, so why not wear it as a contrast to my pallor?


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.


6 comments:

  1. Simpaticna nijansa zute, bas nekako jesenja...

    ReplyDelete
  2. auf, fantastična boja! i stoji ti dobro, ne znam što misliš da ti ne ide uz ten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umrtvi me, koža mi deluje voštano. Ne vidi se sa ovih slika, na svu sreću :D

      Delete
    2. A upravo sam htela da kazem da ti dobro stoji. Lepsi je od mog zucka iz prve serije, suncaniji.

      Delete
    3. Dobar je zato što ima šimer. Da je krem, bilo bi gore.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...