18 September 2012

NailsIT Daisy


Napokon su lakovi koje sam dobila na NailsIT blogu stigli do mene. Dobila sam pet njenih lakova po mom izboru i Nfu.Oh 61. Ovo su prvi lakovi nezavisne proizvodnje koje imam i veliko mi je zadovoljstvo da ih predstavim. NailsIT lakovi su dostupni samo u SAD i, pretpostavljam, zemljama koje imaju PayPal.


The polishes I won at NailsIT giveaway finally reached me. I got five of her polishes of my choice and Nfu.Oh 61. These are the first indie polishes I have and it is my great pleasure to present them. NailsIT polishes are available in USA and, I guess, countries that have PayPal.


Daisy je još sa slika bio moj favorit. Moja majka ga je uporedila sa Vegetom, a mene baš asocira na piknik, sunce, travu, leto... U žutoj žele bazi se nalaze zlatne i zelene šestougaone šljokice različitih veličina, bele kvadratne šljokice u dve veličine i zelene kvadratne šljokice. Mazanje je bilo bez ikakvih problema - formula i četkica su odlične. I brzina sušenja je veoma dobra - dok sam namazala sve nokte jedne ruke, već sam mogla da počnem da nanosim drugi sloj na istu ruku, a tri sloja su bila potpuno suva kroz 15 minuta. Šljokice se osećaju pod prstom, ali Essence BTGN Top Sealer je rešio taj problem. Lak je žele i stoga je veoma teško, ako ne i nemoguće postići punu pokrivenost. Mislim da ću ga sledeći put mazati preko neke baze - Miss Selene 218 je sasvim jednak osnovnoj boji Daisy.


Daisy has been my fave even from the pictures. My mother compared it to Vegeta, a mixture of spices and dried vegetables, and me it reminds of picnic, sun, grass, summer... There is gold and green hex glitter of different sizes, white square glitter in two sizes and green square glitter in yellow jelly base. The application was flawless - both formula and brush are excellent. Drying time too was very good - as soon as I painted all nails on one hand I could do another coat on the same hand, and three coats were fully dry in 15 minutes. Glitter is a bit gritty, but Essence BTGN Top Sealer sorted it out. This polish is jelly and therefore it is very difficult if not impossible to achieve full coverage. I think I'll apply it over some underwear - Miss Selene 218 is the same as Daisy's base colour.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i Essence BTGN Top Sealer.
Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and Essence BTGN Top Sealer.


21 comments:

  1. hehe, vegeta, genijalno! jedva čekam layering kombinacije!

    ReplyDelete
  2. Nije moja boja , ali je mnogo lep .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li je lep, ali je svakako zanimljiv :D

      Delete
    2. I lep i zanimljiv , a stvarno lici na vegetu :D
      Steta sto ne mozemo da dodjemo do tih lakova ...

      Delete
    3. Dovoljno bi bilo da možemo da nabavimo šljokice koje ne puštaju boje i/ili pigmente. Ali ne možemo :(

      Delete
    4. Ja nisam ni probala da smuckam nesto ... Ali pretpostavljam da one kineske nisu ni za sta ..

      Delete
    5. Puštaju boju. Sada testiram neke nove kineske. Deluju mi dobro za sada, ali padaju na dno, što znači da moraju da se ubace kuglice.

      Delete
  3. Hihi stvarno je kao vegeta! :D Bas asocira na slano.. Bas me zanima kako ce izgledati preko nekih drugih lakova..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš li neki predlog preko čega bih mogla da ga mažem? Otvorena sam za sugestije.

      Delete
    2. Ja bih ga mazala preko zelenog zbog sljoka, preko laka boje (svetle) koze da zuto dodje do izrazaja. Probaj preko crnog, pretpostavljam da bi bilo ok u jednom sloju.. I tako :)

      Delete
    3. Vidiš, vidiš, nemam boju kože, ali mogla bih da ga mažem preko onog svetlog Rimela.

      Delete
  4. O, bravo, cestitam na super nagradi :) Od svih lakova ipak mi je ubedljivo najbolji Nfu oh. Na ovaj trend sljokicavih mesavina se jos nisam navukla, kontam da je to dobro obzirom da ih ne bih mogla nabaviti. Lepo mi deluje na slikama ovaj Elizabeth, glasam da on bude sledeci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Primljeno k znanju. Nfu.Oh neću moći da isprobam dok ne nabavim vodenu bazu (još jedno mesec dana). Bez nje se maže veoma neravnomerno.

      Delete
  5. Jao Cajka, sto ti je lepa ova Vegeta!!
    Odusevljena sam, ja bih ga mazala bas ovako, bez neke "obojene" baze ispod, ali ima Classics jednu bas gustu bez/nude boju, ja imam staro pakovanje, u pitanju je br.6, ne znam da li su menjali brojeve sa novim pakovanjima, jer nemam nijedan. Pa pogledaj ako budes bila u prilici.
    Pozdrav, Alekta :)

    ReplyDelete
  6. Потпуно је Вегета и свиђа ми се :D .

    ReplyDelete
  7. Neodoljiva je vegetica. Cak mi je "smeta" ni sto je zele. Onaj moj omiljeni zuti, onaj koji uvek primetis ;) isto ne pokriva dobro ali opet lepo izgleda. Moracu jednom da mu dodam zelene sljokice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vegeta je skroz blesava. A problem pokrivanja je isti kod svih žutaća, čini mi se. Još nisam isprobala žutu Deboru.
      Jedva čekam da vidim kakvu ćeš kombinaciju sa šljokama smisliti. Sigurno će biti sjajna.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...