23 August 2012

Aura 176 i Color Line 49

Danas sam htela da spojim korisno sa korisnim - trošenje jednog starog laka koji je na izdahu sa isprobavanjem jednog novog. Izbor je pao na Aura 176 i Color line 49.

I wanted to mix one nearly used up polish with one that I haven't tried yet. The choice fell on Aura 176 and Color line 49.

Aura 176

Aura 176 je moj prvi žutać. Imam ga skoro deset godina i mislim da je to lak koji su moji momci najviše mrzeli. Jedan je čak prokomentarisao kako ga smatra za morbidan. Imajući u vidu da sam uglavnom nosila crni lak, ne čudi me njihova odbojnost prema njemu. Ovaj se lak odavno ne proizvodi, a i razređivala sam ga nekoliko puta tako da nema razloga ni potreba da govorim o njegovim osobinama. Samo ću reći da je to najsvetliji žuti lak koji imam. Volim ga zbog finog beličastog, roze i plavog šimera koji mu daje svilast izgled. Wall of fame iz Essence Urban Messages trend kolekcije mu je skoro sasvim jednak po boji, ali se ni on više ne može naći.

Aura 176 is my first yellow nail polish. I've had it for almost ten years and I think that it was the one my boyfriends hated the most. One even made a comment about how morbid it is. I am not surprised by their repulsion having in mind that I usually wore black polish. This one has been long discontinued, and I have thinned it several times, so there's no need or reason to describe it in detail. This is the lightest of my yellow nail polishes. I love it because of the fine white, pink and blue shimmer that gives it the silky look. Wall of Fame from Essence Urban Messages limited edition is an almost exact dupe, but that one is too unavailable.

Aura 176 i Color line 49

Čim sam namazala Color line 49 na rozetnu, bilo mi je jasno da ga neću rado nositi. Mada u bočici deluje narandžasto, na rozetni je kajsijast, što nije moja omiljena boja. U bazi se nalaze slitne četvrtaste zeleno-ružičaste šljokice koje se osećaju pod prstom, ali nisu pregrube. Preko bledo žute osnove ovaj lak izgleda skoro neonski kajsijasto, ali odbija tako da se predstavi na slikama. Ono što me je iznenadilo je da mi dobro stoji i da mi se dopada kako mi stoji.

It was clear to me that I won't be wearing Color line 49 gladly as soon as I swatched it on my swatch wheel. Even though it appears to be orange in the bottle, on the swatch wheel it turned out to be apricot-coloured. There is small square greenish-pink glitter suspended in the base. The surface is a bit gritty, but not too rough. Over pale yellow base the colour of this polish is almost neon apricot, but it refuses to show that way in the pictures. What surprised me is that it looks good on me and I like it.

Aura 176 i Color line 49

Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na slikama imam dva sloja Aura 176, dva sloja Color line 49 i nemam nadlak.

All pictures were taken in daylight. I have two coats of Aura 176 and two coats of Color line 49 and I have no top coat.


8 comments:

  1. kombinacija je fantastična, žućko je sam po sebi divan. ni ja ne volim kajsije,ali ovo je ipak drugačije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde izgleda više narandžasto i manje fluoroscentno nego uživo.

      Delete
  2. Hmm mozda nam se Caja okrene ka jos nekim bojama :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, ne, ne, ne, ne. Taj film nećete gledati :D

      Delete
    2. Sta ti fali, da prosiris arsenal :D

      Delete
    3. Samo mi još to fali. Već nemam gde da držim i ovo što imam.

      Delete
  3. Da i ovdje izrazim oduševljenje kako ti dobro stoji ova boja :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...